Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Брой на проведените обучителни семинари Брой 0.00 2.00 0.00
2. Брой на обучените жени по спазване на разработените правила и процедури за работа и прилагане на цялостната методика, концепция, план за дейнствие и процедури за прозрачност и превенция на корупция Брой 0.00 0.00 0.00
3. брой/вид анкети за периодично наблюдение Брой 0.00 0.00 0.00
4. Вид на Наръчника с правила и процедури Брой 0.00 0.00 0.00
5. Брой на лекторите на обученията Брой 0.00 0.00 0.00
6. Брой на организираните работни посещения Брой 0.00 1.00 0.00
7. Брой на обучените мъже по спазване на разработените правила и процедури за работа и прилагане на цялостната методика, концепция, план за дейнствие и процедури за прозрачност и превенция на корупция Брой 0.00 0.00 0.00
8. Брой на обучените служители по спазване на разработените правила и процедури за работа и прилагане на цялостната методика, концепция, план за дейнствие и процедури за прозрачност и превенция на корупци Брой 0.00 120.00 0.00
9. Брой обучени хора в прилагането на Наръчника Брой 0.00 0.00 0.00
10. Брой разписани длъжностни характеристики Брой 0.00 6.00 0.00
11. брой/вид времеви старндарти във връзка с извършване на анализ и оценка на вътрешната организация на административната дейност на съда Брой 0.00 0.00 0.00
12. Брой/вид доклади и/или справки за напредъка на изпълнението Брой 0.00 0.00 0.00
13. брой/вид информационни материали Брой 0.00 1 500.00 0.00
14. Брой/вид на изготвените анкети за периодично наблюдение Брой 0.00 0.00 0.00
15. Брой/вид публикации Брой 0.00 4.00 0.00
16. Вид на въведения инструмент Брой 0.00 0.00 0.00
17. брой/вид брошури Брой 0.00 1 500.00 0.00
18. Брой/вид/методика за анализ на работните процеси Брой 0.00 0.00 0.00
19. брой/вид/стартегия на информационната кампания Брой 0.00 0.00 0.00
20. Вид на избрания изпълнител за провежданве но обученията Брой 0.00 0.00 0.00
21. Вид на материалите във връзка с използвани по време на обученията Брой 0.00 0.00 0.00
22. Вид/тип на разработения план за действие Брой 0.00 0.00 0.00
23. Брой/вид граждански договори с членовете на екипа Брой 0.00 6.00 0.00
24. Вид на избрания изпълнител за извършване на услугата Брой 0.00 0.00 0.00
25. Вид на разпределените задачи и отговорности между членовете на екипа Брой 0.00 0.00 0.00
26. Вид на разработения етичен кодекс Брой 0.00 0.00 0.00
27. Брой на избраните служители, които ще участват в посещенията в страна членка на ЕС Брой 0.00 0.00 0.00
28. одиторски доклад Брой 0.00 1.00 0.00
29. Вид на изготвеното предложение за промяна в законодателството Брой 0.00 0.00 0.00
30. Вид на Наръчника с правила и процедури за работните процеси в АССГ Брой 0.00 0.00 0.00
31. брой/вид етични стандарти Брой 0.00 0.00 0.00
32. Брой/вид/методика за анализ и оценка на риска Брой 0.00 0.00 0.00
33. Вид на разработените критерии за избор на държави членки на ЕС за посещени Брой 0.00 0.00 0.00
34. Продължителност на посещенията в страна членка на ЕС Брой 0.00 0.00 0.00
35. Тип на програмите за обучение Брой 0.00 0.00 0.00
36. Брой на проведените срещи между представители на целевата група и представители на съдебната система, държавната администрация Брой 0.00 4.00 0.00
37. Брой обучени представители на целевата група Брой 0.00 120.00 0.00
38. брой/вид/цели на комуникационна стратегия Брой 0.00 0.00 0.00
39. информационни табели Брой 0.00 2.00 0.00
40. Продължителност на обученията Брой 0.00 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.