Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. По д 1 брой анализирани модели/ добри практики Брой 0.00 0.00 0.00
2. По Д 4 брой препоръки от анализа Брой 0.00 0.00 0.00
3. По Д 4 брой услуги, предоставени до 20 минути Брой 0.00 0.00 0.00
4. По Д 5 брой граждани (процент жени), използвали механизма за обратна връзка по тип (гише/портал) Брой 0.00 0.00 0.00
5. По Д 6 % жени участнички Процент 0.00 0.00 0.00
6. По Д 6 брой осъществени кръгли маси Брой 0.00 6.00 0.00
7. По Д 6 брой приети заключителни документи Брой 0.00 0.00 0.00
8. По Д 8 брой изработени и разпространени брошури Брой 0.00 1 400.00 0.00
9. По Д 2 брой и вид разработени правила за работа на администрацията на ДАМС Брой 0.00 0.00 0.00
10. По Д 4 брой интегрирани системи Брой 0.00 0.00 0.00
11. По Д 4 брой нови механизми Брой 0.00 0.00 0.00
12. По Д 4 Брой обучени служители за работа със системата Брой 0.00 130.00 0.00
13. По Д 4 брой отпечатани наръчници Брой 0.00 200.00 0.00
14. По Д 6 брой разработени комуникационни стратегии Брой 0.00 0.00 0.00
15. По Д 8 брой информирани граждани Брой 0.00 0.00 0.00
16. По Д 1 брой посетени държави Брой 0.00 2.00 0.00
17. По Д 3 брой граждани (процент жени), използвали местата за електронен публичен достъп до услуги месечно Брой 0.00 0.00 0.00
18. По Д 3 брой инсталирани киоски Брой 0.00 2.00 0.00
19. По Д 4 брой анализи за състоянието и съответствието на съществуващата информационна система със ЗЕУ Брой 0.00 0.00 0.00
20. По Д 6 брой медии, разпространили клипа Брой 0.00 0.00 0.00
21. По Д 7 брой предадени доклади на МДААР за извършения одит Брой 0.00 0.00 0.00
22. По Д 8 брой изработени и разпространени прессъобщения Брой 0.00 3.00 0.00
23. По Д 8 брой табели Брой 0.00 1.00 0.00
24. По Д 2 брой служители, обучени в прилагането на действащата нормативна база за електронно управление (сегментиране на процентно съотношение мъже/жени) Брой 0.00 40.00 0.00
25. По Д 3 брой граждани (процент жени), заявили услуги на едното гише месечно Брой 0.00 0.00 0.00
26. По Д 4 брой граждани (процент жени), използвали документите на администрацията на месец Брой 0.00 0.00 0.00
27. По Д 5 брой обучени служители за работа с портала (процент жени) Брой 0.00 130.00 0.00
28. По Д 5 процент документи видими на портала Процент 0.00 0.00 0.00
29. По Д 6 брой информирани граждани (процент жени) Брой 0.00 0.00 0.00
30. По Д 6 брой проведени семинари за представители на спортните среди относно целите, обхвата и приложенията на Закона за електронното управление Брой 0.00 1.00 0.00
31. По Д 2 брой анализи на вътрешната нормативна уредба Брой 0.00 0.00 0.00
32. По Д 2 брой анализирани услуги Брой 0.00 0.00 0.00
33. По Д 5 брой действащи механизми за обратна връзка по тип (гише/портал) Брой 0.00 0.00 0.00
34. По Д 5 брой свързани информационни системи и портал Брой 0.00 0.00 0.00
35. По Д 6 брой становища, отразени в доклада Брой 0.00 0.00 0.00
36. По Д 6 брой участници в кръглите маси Брой 0.00 0.00 0.00
37. По Д 1 брой служители, посетили две държави членки Брой 0.00 20.00 0.00
38. По Д 2 брой препоръки за изменение и допълнение на вътрешните правила Брой 0.00 0.00 0.00
39. По Д 5 брой служители, обучени в обработка и анализ на потребителските мнения и ползването на получените резултати за усъвършенстване на процесите на обслужване в ДАМС (сегментиране на процентно съотношение мъже/жени) Брой 0.00 10.00 0.00
40. По Д 5 брой уникални посещения на портала на месец Брой 0.00 0.00 0.00
41. По Д 6 брой изготвени и разпространени видео-клипове Брой 0.00 1.00 0.00
42. По Д 6 брой инсталирани електронни табла Брой 0.00 1.00 0.00
43. По Д 1 брой изведени добри практики за модерно обслужване в сферата на спорта и младежкото развитие Брой 0.00 0.00 0.00
44. По Д 2 брой разработени модели за оптимизация на процесите на обслужване и изграждане на ефективна организационна среда Брой 0.00 0.00 0.00
45. По Д 4 брой създадени нови модули Брой 0.00 0.00 0.00
46. По Д 5 брой нови раздели и функции на портала Брой 0.00 0.00 0.00
47. По Д 2 брой анализи на предлаганите услуги Брой 0.00 0.00 0.00
48. По Д 3 брой разработени концепции Брой 0.00 0.00 0.00
49. По Д 5 брой намалени стъпки за получаване на услуги Брой 0.00 0.00 0.00
50. По Д 5 брой нови модули Брой 0.00 0.00 0.00
51. По Д 5 брой отпечатани наръчници Брой 0.00 200.00 0.00
52. По Д 8 брой проведени пресконференции Брой 0.00 2.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.