| 1. (Д) По дейност 6 - Внедрена Услуга за удостоверяване на време |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 2. (Д) По дейност 1 - Софтуерен проект за система за е-валидиране |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 3. (Д) По дейност 10 - Архив от продукти отразяващи управлението на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 4. (Д) По дейност 10 - Списък с подходящи за свързване с публикувани за служебен достъп регистри секторни ИС |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 5. (Д) По дейност 1 - Обучени обучители на системните администратори и потребителите за работа с използваните продукти. |
Брой |
0.00
|
40.00
|
0.00
|
| 6. (Д) По дейност 2 - Изготвена документация за разработените продукти |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 7. (Д) По дейност 2 - Електронни вътрешни услуги |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
| 8. (Д) По дейност 2 - 40 обучени обучители на системните администратори и потребителите за работа с използваните продукти, от тях минимум 30% жени |
Брой |
0.00
|
40.00
|
0.00
|
| 9. (Д) По дейност 1 - Анализ на нормативната уредба и изготвен доклад относно е-валидиране и е-връчване, включващ предложения за промяна в нормативната уредба |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 10. (Д) По дейност 1 - Софтуерен проект на система за е-връчване. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 11. (Д) По дейност 4 - Обучители за работа със системата за управление на съдържанието и визията, администрирането на мобилната версия и принципите за работа с нея |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 12. (Д) По дейност 4 - Ръководство с правила и методи за актуализиране на информацията на ЕПДАЕУ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 13. (Д) По дейност 2 - Въведени в експлоатация 30 компоненти , необходими за публикуването на всеки от избраните регистри за служебен достъп |
Брой |
0.00
|
30.00
|
0.00
|
| 14. (Д) По дейност 2 - Въведени в експлоатация на 190 софтуерни компоненти, необходими за свързването на секторни информационни системи към регистър публикуван за служебен достъп |
Брой |
0.00
|
190.00
|
0.00
|
| 15. (Д) По дейност 4 - Мобилна версия на ЕПДАЕУ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 16. (Д) По дейност 5 - Въведена в експлоатация среда за управление на CSA.DC |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 17. (Д) По дейност 5 - Обучени 40 системни администратори на CSA.DC за работа със системата |
Брой |
0.00
|
40.00
|
0.00
|
| 18. (Д) По дейност 1 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение |
Процент |
0.00
|
75.00
|
0.00
|
| 19. (Д) По дейност 1 - Проект на актуализирана Българска национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 20. (Д) По дейност 10 - Технически задания и документации за стартиране на процедури по ЗОП за 9 дейности |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
| 21. (Д) По дейност 6 - Изготвен обзор на съществуващото в момента решение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 22. (Д) По дейност 5 - Анализ на съществуващото в момента техническо решение в КТЦЕП |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 23. (Д) По дейност 9 - Изготвен един доклад. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 24. (Д) По дейност 6 - Разработена документация съдържаща минимум: бизнес модел, софтуерна архитектура, дизайн модел, инфраструктурен модел и инструментална среда на услугата за удостоверяване на време |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 25. (Д) По дейност 7 - Изготвен минимум по един доклад за оценка на изпълнението на дейности от 1 до 6 по проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 26. (Д) По дейност 7 - Изготвен по един отчет за дейността на всяко тримесечие |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 27. (Д) По дейност 7 - Изготвени 6 технически спецификации за изготвяне на тръжни документации за провеждане на процедури по дейности 1 до 6. |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
| 28. (Д) По дейност 4 - Ръководство за интеграция между ЕПДАЕУ и централните и общински администрации |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 29. (Д) По дейност 3 - Обучени 10 обучителя от администрацията за работа с разработените продукти |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 30. (Д) По дейност 3 - Система за генериране и обработка на бизнес събития |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 31. (Д) По дейност 4 - Администратори за управление на технологичната платформа на ЕПДЕАУ и изграждането и администрирането на федерирани портали към нея |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 32. (Д) По дейност 5 - Изградена продукционна среда на CSA.DC |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 33. (Д) По дейност 8 - Изготвени 1 междинен и 1 окончателен одитен доклад |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 34. (Д) По дейност 9 - Изработени 700 брошури, и 500 USB. |
Брой |
0.00
|
1 200.00
|
0.00
|
| 35. (Д) По дейност 9 - Организирани 2 конференции с участието на медиите |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 36. (Д) По дейност 5 - Изградена тестова среда на CSA.DC, |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 37. (Д) По дейност 6 - Внедрена единната Входна точка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 38. Административни услуги, предоставяни онлайн |
Брой |
0.00
|
350.00
|
0.00
|
| 39. (Д) По дейност 10 - Списък с подходящи за публикуване за служебен достъп регистри на ДА |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 40. (Д) По дейност 10 - Подробен график за управление на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 41. (Д) По дейност 10 - Списък с общински електронни административни услуги |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 42. (Д) По дейност 3 - Изготвен обзор |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 43. (Д) По дейност 4 - Публикувани ЕУ |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
| 44. (Д) По дейност 4 - Федерирани портала към ЕПДАЕУ на централните и/или общински администрации |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 45. (Д) По дейност 5 - Изградена среда за мониторинг в реално време на CSA.DC, среда за управление на CSA.DC |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 46. (Д) По дейност 5 - Изградена среда за разработка (Development) на CSA.DC, |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 47. (Д) По дейност 6 - Обучени служители от администрацията, които ще вършат ролята на администратори на системите за работа с разработените проду, от тях 30% жени |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 48. (Д) По дейност 5 - Разработен Инфраструктурен модел на CSA.DC |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 49. (Д) По дейност 2 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение |
Процент |
0.00
|
75.00
|
0.00
|
| 50. (Д) По дейност 3 - Документации на компонентите и системата |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 51. (Д) По дейност 3 - Компонент за еднократна автентикация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 52. (Д) По дейност 3 - Компонент за електронна оторизация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 53. (Д) По дейност 4 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение |
Процент |
0.00
|
75.00
|
0.00
|
| 54. (Д) По дейност 6 - Разработена документация съдържаща минимум: бизнес модел, софтуерна архитектура, дизайн модел, инфраструктурен модел и инструментална среда на единната входна точка за електронни разплащания в държавната и местна администрация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 55. (Д) По дейност 9 - Изготвена една стратегия за кампанията |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 56. (Д) По дейност 9 - Изработен 1 аудио и 1 видео клип |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 57. (Д) По дейност 9 - Организирани минимум 2 интервюта, 8 публикации и излъчвания в електронните медии |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|