Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По дейност 6 - Внедрена Услуга за удостоверяване на време Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) По дейност 1 - Софтуерен проект за система за е-валидиране Брой 0.00 1.00 0.00
3. (Д) По дейност 10 - Архив от продукти отразяващи управлението на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
4. (Д) По дейност 10 - Списък с подходящи за свързване с публикувани за служебен достъп регистри секторни ИС Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) По дейност 1 - Обучени обучители на системните администратори и потребителите за работа с използваните продукти. Брой 0.00 40.00 0.00
6. (Д) По дейност 2 - Изготвена документация за разработените продукти Брой 0.00 2.00 0.00
7. (Д) По дейност 2 - Електронни вътрешни услуги Брой 0.00 30.00 0.00
8. (Д) По дейност 2 - 40 обучени обучители на системните администратори и потребителите за работа с използваните продукти, от тях минимум 30% жени Брой 0.00 40.00 0.00
9. (Д) По дейност 1 - Анализ на нормативната уредба и изготвен доклад относно е-валидиране и е-връчване, включващ предложения за промяна в нормативната уредба Брой 0.00 1.00 0.00
10. (Д) По дейност 1 - Софтуерен проект на система за е-връчване. Брой 0.00 1.00 0.00
11. (Д) По дейност 4 - Обучители за работа със системата за управление на съдържанието и визията, администрирането на мобилната версия и принципите за работа с нея Брой 0.00 10.00 0.00
12. (Д) По дейност 4 - Ръководство с правила и методи за актуализиране на информацията на ЕПДАЕУ Брой 0.00 1.00 0.00
13. (Д) По дейност 2 - Въведени в експлоатация 30 компоненти , необходими за публикуването на всеки от избраните регистри за служебен достъп Брой 0.00 30.00 0.00
14. (Д) По дейност 2 - Въведени в експлоатация на 190 софтуерни компоненти, необходими за свързването на секторни информационни системи към регистър публикуван за служебен достъп Брой 0.00 190.00 0.00
15. (Д) По дейност 4 - Мобилна версия на ЕПДАЕУ Брой 0.00 1.00 0.00
16. (Д) По дейност 5 - Въведена в експлоатация среда за управление на CSA.DC Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) По дейност 5 - Обучени 40 системни администратори на CSA.DC за работа със системата Брой 0.00 40.00 0.00
18. (Д) По дейност 1 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение Процент 0.00 75.00 0.00
19. (Д) По дейност 1 - Проект на актуализирана Българска национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт. Брой 0.00 1.00 0.00
20. (Д) По дейност 10 - Технически задания и документации за стартиране на процедури по ЗОП за 9 дейности Брой 0.00 9.00 0.00
21. (Д) По дейност 6 - Изготвен обзор на съществуващото в момента решение Брой 0.00 1.00 0.00
22. (Д) По дейност 5 - Анализ на съществуващото в момента техническо решение в КТЦЕП Брой 0.00 1.00 0.00
23. (Д) По дейност 9 - Изготвен един доклад. Брой 0.00 1.00 0.00
24. (Д) По дейност 6 - Разработена документация съдържаща минимум: бизнес модел, софтуерна архитектура, дизайн модел, инфраструктурен модел и инструментална среда на услугата за удостоверяване на време Брой 0.00 1.00 0.00
25. (Д) По дейност 7 - Изготвен минимум по един доклад за оценка на изпълнението на дейности от 1 до 6 по проекта Брой 0.00 1.00 0.00
26. (Д) По дейност 7 - Изготвен по един отчет за дейността на всяко тримесечие Брой 0.00 1.00 0.00
27. (Д) По дейност 7 - Изготвени 6 технически спецификации за изготвяне на тръжни документации за провеждане на процедури по дейности 1 до 6. Брой 0.00 6.00 0.00
28. (Д) По дейност 4 - Ръководство за интеграция между ЕПДАЕУ и централните и общински администрации Брой 0.00 1.00 0.00
29. (Д) По дейност 3 - Обучени 10 обучителя от администрацията за работа с разработените продукти Брой 0.00 10.00 0.00
30. (Д) По дейност 3 - Система за генериране и обработка на бизнес събития Брой 0.00 1.00 0.00
31. (Д) По дейност 4 - Администратори за управление на технологичната платформа на ЕПДЕАУ и изграждането и администрирането на федерирани портали към нея Брой 0.00 10.00 0.00
32. (Д) По дейност 5 - Изградена продукционна среда на CSA.DC Брой 0.00 1.00 0.00
33. (Д) По дейност 8 - Изготвени 1 междинен и 1 окончателен одитен доклад Брой 0.00 2.00 0.00
34. (Д) По дейност 9 - Изработени 700 брошури, и 500 USB. Брой 0.00 1 200.00 0.00
35. (Д) По дейност 9 - Организирани 2 конференции с участието на медиите Брой 0.00 2.00 0.00
36. (Д) По дейност 5 - Изградена тестова среда на CSA.DC, Брой 0.00 1.00 0.00
37. (Д) По дейност 6 - Внедрена единната Входна точка Брой 0.00 1.00 0.00
38. Административни услуги, предоставяни онлайн Брой 0.00 350.00 0.00
39. (Д) По дейност 10 - Списък с подходящи за публикуване за служебен достъп регистри на ДА Брой 0.00 1.00 0.00
40. (Д) По дейност 10 - Подробен график за управление на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
41. (Д) По дейност 10 - Списък с общински електронни административни услуги Брой 0.00 1.00 0.00
42. (Д) По дейност 3 - Изготвен обзор Брой 0.00 1.00 0.00
43. (Д) По дейност 4 - Публикувани ЕУ Брой 0.00 200.00 0.00
44. (Д) По дейност 4 - Федерирани портала към ЕПДАЕУ на централните и/или общински администрации Брой 0.00 5.00 0.00
45. (Д) По дейност 5 - Изградена среда за мониторинг в реално време на CSA.DC, среда за управление на CSA.DC Брой 0.00 1.00 0.00
46. (Д) По дейност 5 - Изградена среда за разработка (Development) на CSA.DC, Брой 0.00 1.00 0.00
47. (Д) По дейност 6 - Обучени служители от администрацията, които ще вършат ролята на администратори на системите за работа с разработените проду, от тях 30% жени Брой 0.00 10.00 0.00
48. (Д) По дейност 5 - Разработен Инфраструктурен модел на CSA.DC Брой 0.00 1.00 0.00
49. (Д) По дейност 2 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение Процент 0.00 75.00 0.00
50. (Д) По дейност 3 - Документации на компонентите и системата Брой 0.00 5.00 0.00
51. (Д) По дейност 3 - Компонент за еднократна автентикация Брой 0.00 1.00 0.00
52. (Д) По дейност 3 - Компонент за електронна оторизация Брой 0.00 1.00 0.00
53. (Д) По дейност 4 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение Процент 0.00 75.00 0.00
54. (Д) По дейност 6 - Разработена документация съдържаща минимум: бизнес модел, софтуерна архитектура, дизайн модел, инфраструктурен модел и инструментална среда на единната входна точка за електронни разплащания в държавната и местна администрация Брой 0.00 1.00 0.00
55. (Д) По дейност 9 - Изготвена една стратегия за кампанията Брой 0.00 1.00 0.00
56. (Д) По дейност 9 - Изработен 1 аудио и 1 видео клип Брой 0.00 2.00 0.00
57. (Д) По дейност 9 - Организирани минимум 2 интервюта, 8 публикации и излъчвания в електронните медии Брой 0.00 10.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.