Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По дейност 1. Приет план за действие за работа на Екипа Брой 0.00 0.00 0.00
2. (Д) По дейност 1. Проведени процедури за избор на външен изпълнител Брой 0.00 2.00 0.00
3. (Д) По дейност 2. Проведено обучение Брой 0.00 30.00 0.00
4. (Д) По дейност 2. Изработена инструкция, правила и методика на механизма за консултиране, мониторинг и контрол в процеса на разработване и реализиране на общински политики в община Вълчи дол Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) По дейност 3. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността; Брой 0.00 1.00 0.00
6. (Д) По дейност 3. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността Брой 0.00 2.00 0.00
7. (Д) По дейност 1. Проведени работни срещи на екипа по проекта; Брой 0.00 18.00 0.00
8. (Д) По дейност 1. Публикации в www.strategy.bg Брой 0.00 4.00 0.00
9. (Д) По дейност 1. Публикувани резултати от дейностите по проекта на интернет страницата на Община Вълчи дол; Брой 0.00 7.00 0.00
10. (Д) По дейност 3. Проведено обучение Брой 0.00 30.00 0.00
11. (Д) По дейност 4. Проведено обучение Брой 0.00 30.00 0.00
12. (Д) По дейност 4. Проведени консултации Брой 0.00 1.00 0.00
13. (Д) По дейност 3. Приета програма за Опазване на околната среда на Община вълчи дол 2014-2020г. Брой 0.00 0.00 0.00
14. (Д) По дейност 5. Проведени консултации Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) По дейност 1. Подписани договори с екипа по проекта Брой 0.00 3.00 0.00
16. (Д) По дейност 1. Приет график планираните поръчки по ЗОП Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) По дейност 6. Изготвени презентации Брой 0.00 2.00 0.00
18. (Д) По дейност 6. Публикации в местни регионални медии. Брой 0.00 2.00 0.00
19. (Д) По дейност 2. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността Брой 0.00 2.00 0.00
20. (Д) По дейност 6. Подготвени и разпространени информационни материали под формата на брошури, химикалки и папки; Брой 0.00 0.00 0.00
21. (Д) По дейност 4. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността Брой 0.00 2.00 0.00
22. (Д) По дейност 5. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността; Брой 0.00 1.00 0.00
23. (Д) По дейност 6. Проведени пресконференции; Брой 0.00 2.00 0.00
24. (Д) По дейност 1. Изготвена документация за избор на външен изпълнител Брой 0.00 2.00 0.00
25. (Д) По дейност 1. Изготвени технически доклади, финансови отчети и искания за плащания Брой 0.00 12.00 0.00
26. (Д) По дейност 2. Изготвен график за изпълнение на дейността; Брой 0.00 1.00 0.00
27. (Д) По дейност 3. Проведени консултации Брой 0.00 1.00 0.00
28. Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики Брой 0.00 1.00 0.00
29. (Д) По дейност 4. Изготвен План за организация и изпълнение на дейността Брой 0.00 1.00 0.00
30. (Д) По дейност 5. Проведени работни срещи с външния изпълнител на дейността Брой 0.00 2.00 0.00
31. (Д) По дейност 6. Изготвен и разпространен интернет-банер Брой 0.00 1.00 0.00
32. Нормативни актове, приети след проведени консултации със заинтересованите страни Брой 0.00 3.00 0.00
33. Проекти на нормативни документи, придружени от оценка на въздействието Брой 0.00 4.00 0.00
34. (Д) По дейност 3. Предварителна оценка на въздействие на Проект на програмата за Опазване на околната среда на Община вълчи дол 2014-2020г. Брой 0.00 1.00 0.00
35. (Д) По дейност 4. Предварителна оценка на въздействие на Проект на Общинска стратегия за подобряване на бизнес средата с цел привличане на инвестиции 2014-2020г Брой 0.00 1.00 0.00
36. (Д) По дейност 4. Приета Общинска стратегия за подобряване на бизнес средата с цел привличане на инвестиции 2014-2020г Брой 0.00 0.00 0.00
37. (Д) По дейност 6. Изготвени и поставени банери Брой 0.00 2.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.