Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Д1 Договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
2. Д2 Процедура за доставка и закупуване на оборудване Брой 0.00 1.00 0.00
3. Д2 Създаден модел на процесите на обслужване Брой 0.00 1.00 0.00
4. Д5 Проведена тръжна процедура Брой 0.00 1.00 0.00
5. Д1 Анализ на състоянието на наличните технически и програмни средства от гледна точка на изграждането на е-мрежа Брой 0.00 1.00 0.00
6. Д2 Анализ на групите на потребителите на общински услуги Брой 0.00 1.00 0.00
7. Д2 Договор за интернет обезпеченост на кметствата Брой 0.00 1.00 0.00
8. Д3 Процедура за избор на изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
9. Д3 Харта на клиента Брой 0.00 1.00 0.00
10. Д4 SWOT - анализ Брой 0.00 1.00 0.00
11. Д5 Доклад за състоянието на ИКТ базата на ТИЦ за предоставяне на туристически услуги Брой 0.00 1.00 0.00
12. Д5 Интегрирана база данни в общата е-мрежа Брой 0.00 1.00 0.00
13. Д5 Протокол за пусната е-мрежа Брой 0.00 1.00 0.00
14. Д6 Пубикуване на информация за проекта на интерент страницата на общината Брой 0.00 1.00 0.00
15. Д1 Анализ на съществуващите ограничения и потенциални възможности пред въвеждането на е-мрежа Брой 0.00 1.00 0.00
16. Д2 Изградена организационна среда, съобразена с изготвените карти на процесите Брой 0.00 1.00 0.00
17. Д3 Процедура към СУК за измерване на потребителската удовлетвореност Брой 0.00 1.00 0.00
18. Д4 Процедура за избор на изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
19. Д4 Процент обучени служители, съставляващи екипа по самооценка Брой 0.00 1.00 0.00
20. Д6 Бр. публикации за хода на изпълнение на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
21. Д6 Заключителна кръгла маса Брой 0.00 1.00 0.00
22. Д6 Интервюта в медиите Брой 0.00 1.00 0.00
23. Д6 Проведена кръгла маса Брой 0.00 1.00 0.00
24. Д2 Карти на процесите Брой 0.00 1.00 0.00
25. Д4 Доклад от самооценката Брой 0.00 1.00 0.00
26. Д1 Доклад за услугите, предоставяни от общинската администрация Брой 0.00 1.00 0.00
27. Д2 Проведена тръжна процедура и сключен договор с изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
28. Д4 Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
29. Д2 Анализ на несъответствието между настоящото състояние и бъдещия модел на обслужване Брой 0.00 1.00 0.00
30. Д2 Доклад за разработени/актуализирани вътрешни правила, надградени деловодни ситеми и активирани функции за контрол по изпълнението на сроковете за предоставяне на административни услуги Брой 0.00 1.00 0.00
31. Д3 Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
32. Д1 Процедура по ЗОП Брой 0.00 1.00 0.00
33. Д2 Протокол за пусната е-мрежа в работен режим Брой 0.00 1.00 0.00
34. Д6 Инсталирани информационни табели Брой 0.00 1.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.