1. (Д) По дейност 1 - Брой обучени служители и представители на структурите на гражданското общество |
Брой |
0.00
|
25.00
|
0.00
|
2. (Д) По дейност 1 - Разработени указания за въвеждане на правилата за мониторинг, контрол и последваща оценка на политики за общинската администрация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
3. (Д) По дейност 2 - Изготвяне на анализите, необходими за разработване на Общински план за развитие на община Чепеларе 2014 – 2020 г., вкл. SWOT анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. (Д) По дейност 2 - Провеждане на фокус групи. Брой организирани фокус групи. |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
5. (Д) По дейност 2 - Брой доклади от фокус групи |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. (Д) По дейност 2 - Брой разработени ОПР |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. (Д) По дейност 2 - Информиране и консултиране с всички заинтересовани страни. Брой организирани обществени обсъждания. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
8. (Д) По дейност 2 - Набиране на изходни данни за целите на разработването на Общински план за развитие на община Чепеларе 2014 – 2020 г. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. (Д) По дейност 1 - Брой проведени обучения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. (Д) По дейност 5 - Връзки за бадж |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
11. (Д) По дейност 5 - Информационен банер (транспарант) |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
12. (Д) По дейност 3 - Провеждане на последваща оценка на Общински план за развитие на община Чепеларе 2007 – 2013 г. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
13. (Д) По дейност 5 - Дипляни |
Брой |
0.00
|
250.00
|
0.00
|
14. (Д) По дейност 2 - Брой изготвени анализи на заинтересованите страни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. (Д) По дейност 4 - Разработване на стратегически планови документи |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
16. (Д) По дейност 3 - Предварителна оценка на Общинския план за развитие на община Чепеларе 2014 – 2020 г. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
17. (Д) Рекламни комплекта |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
18. (Д) По дейност 5 - Изработване на папки (картон) |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
19. (Д) По дейност 6 - Брой протоколи от проведени работни срещи |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
20. (Д) Участници в презентацията |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
21. (Д) По дейност 2 - Разработване на общински електронен портал за обществено информиране и консултиране. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
22. Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
23. (Д) По дейност 4 - Актуализация на съществуващи документи |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
24. (Д) По дейност 5 - Проведени пресконференции |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
25. (Д) По дейност 5 - Флаш памет 2GB |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
26. (Д) По дейност 5 - Химикалки |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
27. (Д) По дейност 6 - Финален технически и финансов отчет |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
28. (Д) По дейност 6 - Брой проведени процедури по ЗОП |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
29. (Д) По дейност 1 - Брой разработени, приети от Общински съвет Чепеларе и въведени в общинска администрация правила за мониторинг, контрол и последваща оценка на общинските политики за устойчиво развитие, включително приложения за секторните политики: икон |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
30. (Д) По дейност 2 - Анализ на нуждите на заинтересованите страни. Брой изготвени анализи на заинтересованите страни. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
31. (Д) По дейност 2 - Провеждане на социологическо проучване |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
32. (Д) По дейност 5 - Информационна табела |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
33. (Д) По дейност 5 - Настолен календар – бележник |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
34. (Д) По дейност 6 - Брой граждански договори |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
35. (Д) По дейност 6 - Разработени документации за избор на изпълнители |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
36. (Д) Презентация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|