Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) 1: Изготвени технически и финансови доклади за изпълнението на проекта Брой 0.00 4.00 0.00
2. (Д) 1: Проведени работни срещи на екипа по проекта Брой 0.00 12.00 0.00
3. (Д) 3: Избран изпълнител за осъществяване на дейностите по информация и публичност на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
4. (Д) 3: Сключени договори с избраните изпълнители Брой 0.00 2.00 0.00
5. (Д) 2: Сключен договор с избрания изпълнител за подготовка на тръжни документи Брой 0.00 1.00 0.00
6. (Д) 2: Подготвени тръжни документи Брой 0.00 2.00 0.00
7. (Д) 3: Избран изпълнител за изпълнение на дейности 4-8. Брой 0.00 1.00 0.00
8. (Д) 3: Проведени процедури Брой 0.00 2.00 0.00
9. (Д) 1: Успешно приключен проект Брой 0.00 1.00 0.00
10. (Д) 4: Разработени препоръки и приет План за действие за оптимизиране на функциите и организационното преструктуриране на администрацията, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрацията. Брой 0.00 4.00 0.00
11. (Д) 4: Сформирани екипи Брой 0.00 1.00 0.00
12. (Д) 4: Съгласуван Окончателен доклад Брой 0.00 1.00 0.00
13. (Д) 4: Анализи на изпълнението на препоръките Брой 0.00 1.00 0.00
14. (Д) 5: Разработени предложения за устройствени правилници Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) 7: Разработени вътрешни правила Брой 0.00 2.00 0.00
16. (Д) 2: Получени оферти за подготовка на тръжни документи Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) 8: Разработени и разпространени брошури Брой 0.00 200.00 0.00
18. (Д) 9: Проведени пресконференции Брой 0.00 2.00 0.00
19. (Д) 8: Изработен интернет банер Брой 0.00 1.00 0.00
20. (Д) 8: Обучителни материали Брой 0.00 75.00 0.00
21. (Д) 6: Разработени проекти за структура на общинска администрация Брой 0.00 1.00 0.00
22. (Д) 8: Медии (включително регионални), които са публикували/излъчили материали Брой 0.00 2.00 0.00
23. (Д) 8: Проведени съпътстващи обучения Брой 0.00 2.00 0.00
24. (Д) 8: Публикации в пресата Брой 0.00 2.00 0.00
25. (Д) 1: Протоколи от проведени работни срещи на екипа по проекта Брой 0.00 12.00 0.00
26. (Д) 4: Проведени информационни срещи Брой 0.00 3.00 0.00
27. Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ Брой 0.00 1.00 0.00
28. Функционални анализи, извършени от административни структури Брой 0.00 1.00 0.00
29. Проведени информационни кампании Брой 0.00 5.00 0.00
30. (Д) 1: Сформирани екипи. Брой 0.00 1.00 0.00
31. (Д) 8: Банер Брой 0.00 1.00 0.00
32. (Д) 8: Обучени служители Брой 0.00 75.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.