| 1. По Д 1 Протоколи от експертни консултации на място в общините |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 2. По Д 2 Разработен формуляр за оценка ефективността от работата на АИС |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 3. По Д 9 1 брой одитен доклад |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 4. По Д 2 1 списък на услугите с унифицирани наименования |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 5. По Д 5 Проведено посещение в Австрия за запознаване с "добри" практики, 5 дневно за 15 човека |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 6. По Д 2 Администрация, въвела система за вътрешен електронен документооборот |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 7. По Д 2 Намалено време за предоставяне на услуги |
Час |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 8. По Д 5 брой обучени служители на ОбА Монтана и другите целеви общини |
Брой |
0.00
|
220.00
|
0.00
|
| 9. По Д 6 1 анализ на необходимата функционалност |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 10. По Д 6 Създадени 2 комплекта за обратна връзка: за граждани и служители |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 11. По Д 1 Идентифицирани сфери и звена за подобрение |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 12. По Д 2 1 анализ |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 13. По Д 2 Подобрена информираност на клиентите на ОбА |
Процент |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 14. По Д 6 Внедрени устройства за експресно измерване мнението на гражданите за качеството на обслужване при получаване на услуга и лиценз за прилежащия към тях софтуер |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
| 15. По Д 7 Осигурени възможности за 10 онлайн услуги |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 16. По Д 2 Идентифицирани сфери и звена за подобрение |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 17. По Д 3 Повишена ресурсна осигуреност и унифициране на системите на общините |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 18. По Д 6 Внедрена система за работа с жалби |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 19. По Д 8 Брой проведени информационни срещи (кръгли маси, конференции, пресконференции) |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 20. По Д 5 Проведени 4 типа обучения |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
| 21. По Д 5 Разработени 3 обучителни модула |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
| 22. По Д 6 Подобрено отношение към клиентите |
Процент |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 23. По Д 6 Създадена система за получаване на експресна обратна връзка |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 24. По Д 7 6 сайта на общини унифицирани съгласно визията |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
| 25. По Д 2 Администрации, спазващи стандартното време за предоставяне на услуга |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 26. По Д 2 Увеличен брой на административни услуги на "едно гише" |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 27. По Д 2 Установена практика на регулярно (3 или 6 месечно) попълване на формуляр за оценка ефективността от работата на АИС |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 28. По Д 1 Протоколи от срещи |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 29. По Д 1 Разработен формуляр за оценка ефективността от работата на ОЦУИГ |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|