Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Брой анкетирани граждани в началото и края на проекта по дейност 7. Брой 0.00 0.00 0.00
2. Брой анализи на корупционно уязвими области по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
3. Брой анкетирани потребители на административни услуги по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
4. Брой изготвени анализи с проучени модерни практики и методики за превенция на корупцията и оценка на корупционния риск по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
5. Брой изготвени методики за вътрешно административни разследвания по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
6. Брой адаптирани и функциониращи интернет страници за хора в неравностойно положение по дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
7. Брой „карти” на услугите и сферите с висок корупционен риск по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
8. Брой анализи на вътрешно институционните процеси и взаимодействието с крайните потребители на услуги по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
9. Брой доклади с предложения за прилагане на процедури за подобряване на прозрачността на администрацията по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
10. Брой потребители, подали обратна информация по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
11. Брой предложени/ внедрени процедури за ефективност и прозрачност по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
12. Брой предоставени прес-съобщения по дейност 7. Брой 0.00 18.00 0.00
13. Брой изготвени методики за анализ на корупционния риск по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
14. Брой инсталирани и използвани прозрачни урни за сигнали по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
15. Брой разработени и разпространени анкетни карти за обратна връзка според типа носител по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
16. Брой разработени и разпространени наръчници с вътрешни процедури по дейност 3. Брой 0.00 1 000.00 0.00
17. Брой служители, повишили разбирането си относно прилагани модерни практики за предоставяне и управление на административни услуги по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
18. Брой усъвършенствани и функциониращи портали по дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
19. Брой участници в конференциите по сектори по дейност 7. Брой 0.00 100.00 0.00
20. Брой функциониращи секции в интернет страниците по типове структури за сигнали за корупция по дейност 4. Брой 0.00 29.00 0.00
21. Брой обучени служители от Инспектората по дейност 2. Брой 0.00 13.00 0.00
22. Брой отпечатани мостри с бланки по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
23. Брой подготвени и разпространени наръчници по дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
24. Брой обучения за Инспектората по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
25. Брой получени и обработени сигнали, мнения и препоръки по дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
26. Брой поставени външни информационни табели по дейност 5. Брой 0.00 7.00 0.00
27. Брой предложени/ брой внедрени процедури за ефективност и прозрачност по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
28. Брой проведени обучения по тип по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
29. Брой обслужени интерактивно граждани по област по дейност 5. Брой 0.00 0.00 0.00
30. Брой проучвания на място по антикорупция по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
31. Брой отпечатани и разпространени брошури mf oexkfij 7= Брой 0.00 1 000.00 0.00
32. Брой проучвания по метода «таен клиент» по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
33. Брой получени и обработени сигнали за корупция по дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
34. Брой въведени идентификационни табелки по дейност 5. Брой 0.00 1 224.00 0.00
35. Брой проведени дни на отворените врати по дейност 5. Брой 0.00 7.00 0.00
36. Брой разработени и функциониращи системи за дистанционно обучение по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
37. Брой изготвени и функциониращи списъци на административните услуги по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
38. Брой интервюирани граждани с подобрено мнение за работата на администрацията по дейност 5. Брой 0.00 0.00 0.00
39. Брой служители с повишен капацитет за оценка на корупционния риск, вътрешни разследвания и обработка на сигнали за корупция по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
40. Брой служители според типа структура с повишени умения и мотивация за прилагане на стандартите за административно обслужване по дейност 3. Брой 0.00 150.00 0.00
41. Брой служители, повишили разбирането си относно действащи нови методи за превенция на корупцията и оценка на корупционния риск по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
42. Брой услуги с подобрено качество по дейност 5. Брой 0.00 0.00 0.00
43. Брой въведени и функциониращи автоматизирани точки за достъп по дейност 5. Брой 0.00 7.00 0.00
44. Брой въведени унифицирани бланки по типове услуги по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
45. Брой създадени и разпространени на CD рекламни филми по дейност 5. Брой 0.00 500.00 0.00
46. Брой доклади с предложения за прилагане на добри практики за оценка на корупционния риск по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
47. Брой разработени и внедрени Интранет страници по дейност 4. Брой 0.00 29.00 0.00
48. Брой интернет страници с функциониращи английски версии по типове структури по дейност 4. Брой 0.00 29.00 0.00
49. Брой усъвършенствани и стандартизирани интернет страници по типове структури по дейност 4. Брой 0.00 29.00 0.00
50. Брой участници в пресконференциите по дейност 7. Брой 0.00 20.00 0.00
51. Брой функциониращи информационни табла с примерни бланки по дейност 5. Брой 0.00 29.00 0.00
52. Брой функциониращи секции в интернет страниците по типове структури за сигнали, мнения и препоръки на граждани по дейност 4. Брой 0.00 29.00 0.00
53. Брой явили се/ брой преминали онлайн теста по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
54. Брой модули, включени в обученията по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
55. Брой направени предложения за подобряване на обслужването в МЗХ по дейност 7. Брой 0.00 0.00 0.00
56. Брой обучени експерти по превенция на корупцията според нивото на административната структура по дейност 2. Брой 0.00 150.00 0.00
57. Брой подадени информационни съобщения чрез интернет страниците по дейност 7. Брой 0.00 0.00 0.00
58. Брой поставени информационни табели с името на проекта по дейност 7. Брой 0.00 7.00 0.00
59. Брой поставени унифицирани указателни табели за офисите по дейност 5. Брой 0.00 836.00 0.00
60. Брой проведени пресконференции по дейност 7. Брой 0.00 20.00 0.00
61. Брой проведени семинари за превенция на корупцията по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
62. Брой проучвания на място по предоставяне на административни услуги по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
63. Брой проучени страни-членки по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
64. Брой анализирани добри практики за превенция на корупцията по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
65. Брой зададени въпроси/ брой публикувани отговори по дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
66. Брой отпечатани и разпространени стикери по дейност 7. Брой 0.00 1 000.00 0.00
67. Брой проведени конференции по дейност 7. Брой 0.00 2.00 0.00
68. Брой функциониращи секции в интернет страниците по типове структури за въпроси и отговори по дейност 4. Брой 0.00 29.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.