Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По дейност 2: Проведено обучение за дигитална компетентност (работа с електронна поща, текстообработка и електронни таблици, работа в интернет среда). Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) По дейност 2: Проведено обучение за електронно управление на община (електронен документооборот, деловодство и услуги). Брой 0.00 1.00 0.00
3. (Д) По дейност 3: Служители преминали обучение за работа с нормативни документи за неюристи Брой 0.00 15.00 0.00
4. (Д) По дейност 3: Служители преминали обучение за работа със специфични групи граждани Брой 0.00 36.00 0.00
5. (Д) По дейност 2: Служители преминали обучение за дигитална компетентност Брой 0.00 30.00 0.00
6. (Д) По дейност 2: Служители преминали обучение за електронно управление на община Брой 0.00 12.00 0.00
7. (Д) По дейност 1: Служители преминали обучения в ИПА Брой 0.00 19.00 0.00
8. (Д) По дейност 3: Проведено обучение за работа с нормативни документи за неюристи. Брой 0.00 1.00 0.00
9. (Д) По дейност 3: Проведено обучение за работа със специфични групи граждани. Брой 0.00 1.00 0.00
10. Обучени жени от общия брой обучени Процент 0.00 50.00 0.00
11. Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени Процент 0.00 100.00 0.00
12. Общ брой на обучените служители в администрацията Брой 0.00 162.00 0.00
13. Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат Процент 0.00 100.00 0.00
14. (Д) По дейност 1: Посетени обучения в ИПА Брой 0.00 3.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.