Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По дейност 1 - Проведени обществени поръчки с избрани изпълнители Брой 0.00 4.00 0.00
2. (Д) По дейност 4 - Сключени договори с членовете на екипа за управление на проекта Брой 0.00 5.00 0.00
3. (Д) По дейност 4 - Съответствие на изпълнението на дейностите със заложения план-график Брой 0.00 0.00 0.00
4. (Д) По дейност 1 - Сключени договори с външни изпълнители (общо) Брой 0.00 4.00 0.00
5. (Д) По дейност 6 - Поставена постоянна информационна табела Брой 0.00 25.00 0.00
6. (Д) По дейност 6 - Разработени и разпространени информационни и рекламни материали – USB флаш памет Брой 0.00 300.00 0.00
7. (Д) По дейност 6 - Проведени пресконференции Брой 0.00 2.00 0.00
8. (Д) По дейност 6 - Разработени и разпространени информационни и рекламни материали - брошури Брой 0.00 300.00 0.00
9. (Д) По дейност 5 - Положителен одитен доклад Брой 0.00 1.00 0.00
10. (Д) По дейност 6 - Брой участници в пресконференциите Брой 0.00 40.00 0.00
11. (Д) По дейност 1 - Разработена документация за възлагане на обществени поръчки – открита процедура, публична покана и директно договаряне Брой 0.00 4.00 0.00
12. (Д) По дейност 2 - Брой служители, обучени за поддържане и управление на система за управление на качеството, получили сертификат за проведено обучение Брой 0.00 25.00 0.00
13. (Д) По дейност 2 - Разработена документация на система за управление на качеството Брой 0.00 1.00 0.00
14. (Д) По дейност 2 - Териториални структури на МОСВ, в които е въведена система за управление на качеството Брой 0.00 25.00 0.00
15. (Д) По дейност 3 - Проведени сертификационни одити Брой 0.00 2.00 0.00
16. Администрации, въвели системи за управление на качеството Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) По дейност 6 - Разработени и разпространени информационни и рекламни материали - папки Брой 0.00 300.00 0.00
18. (Д) По дейност 6 - Проведена кръгла маса за целевите групи Брой 0.00 1.00 0.00
19. (Д) По дейност 6 - Разработени и разпространени информационни и рекламни материали – химикалки Брой 0.00 300.00 0.00
20. (Д) По дейност 3 - Получен сертификат за съответствие на СУК Брой 0.00 1.00 0.00
21. (Д) По дейност 4 - Проведени срещи на екипа за управление на проекта Брой 0.00 18.00 0.00
22. (Д) По дейност 5 - Процент възстановени разходи по проекта от страна на ОПАК Процент 0.00 100.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.