Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Брой извършени анализина несъответствие по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
2. Брой изработени и разпространени информационни брошури формат А4, двустранно, 4+4 цвята по дейност 8. Брой 0.00 4 000.00 0.00
3. Брой администрации, въвели административни услуги, представяни онлайн по дейност 5. Брой 0.00 0.00 0.00
4. Брой извършени анализи на несъответствие по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
5. брой извършени прегледи на административните услуги и тяхното представяне, в т.ч. онлайн по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
6. Брой администрации въвели система за вътрешен електронен документооборот по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
7. Брой изготвени анализи на електронните функционалности и електронна рамка за административно обслужване по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
8. Брой проведени еднодневни обучения за работа с интернет портала по дейност 6. Брой 0.00 2.00 0.00
9. Брой изработени информационни филма по дейност 7. Брой 0.00 3.00 0.00
10. Брой инсталирана електронна система за вътрешен документооборот в 9 малки населени места по дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
11. Брой инсталиран и разработен онлайн портал за административно обслужване по дейност 5. Брой 0.00 1.00 0.00
12. Брой проведени тридневни обучения за служители от кметствата по дейност 6. Брой 0.00 2.00 0.00
13. Брой проведени тридневни обучения за работа с електронните системи по дейност 6. Брой 0.00 6.00 0.00
14. Брой обучени служители по дейност 6. Брой 0.00 90.00 0.00
15. Брой отпечетани наръчници по дейност 3. Брой 0.00 600.00 0.00
16. Брой проведени тръжни прпоцедури и избор на изпълнител по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
17. Брой разработени програми по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
18. Брой излъчвания на телевизионен клип по дейност 7. Брой 0.00 100.00 0.00
19. Брой разпечатани наръчници, формат А5, 8 страници, пълноцветен по дейност 7. Брой 0.00 6 000.00 0.00
20. Брой електронни подписи по дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
21. Брой извършени анализи на вътрешната организация, правилници и документи за административното обслужване по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
22. Брой извършени анализи на вътрешната организация, правилници и дсокументи за административнообслужване по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
23. Брой участници в конференцията по дейност 8. Брой 0.00 0.00 0.00
24. брой извършени проучвания сред граждани, представители на бизнеса и служители по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
25. Брой направени реинжинеринги на електронните системи по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
26. Извършен одит по проекта по дейност 9. Брой 0.00 0.00 0.00
27. Брой публикации (статии и интервюта) по дейност 8. Брой 0.00 13.00 0.00
28. Намалено време за осъществяване на административна услуга чрез средствата на информационните технологии в трите общини по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
29. Изработен телевизионен клип по дейност 7. Брой 0.00 1.00 0.00
30. Проведена конференция за отчитане на резултатите по дейност 8. Брой 0.00 1.00 0.00
31. Проведена пресконференция за стартиране на проекта по дейност 8. Брой 0.00 1.00 0.00
32. Брой закупени електронни подписи по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
33. Брой запознати граждани в общините Бобов дол, Сапарева баня и Бобошево за възможноститеза получаване на по-добро административно обслужване по дейност 7. Брой 0.00 0.00 0.00
34. Брой изработени и разпространени плакати - тираж, формат А3, обем 1 страница, 4 цвята по дейност 8. Брой 0.00 150.00 0.00
35. Брой разработени модели за административно обслужване по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.