Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По Дейност 1 - Пакети от документации за провеждането на обществена поръчка Брой 0.00 2.00 0.00
2. (Д) По Дейност 1 - Процедури и за избрани изпълнители Брой 0.00 2.00 0.00
3. (Д) По Дейност 3 - Доклад за междинна оценка на изпълнявания общински план за развитие на община Радомир за периода 2006-2013 г. Брой 0.00 1.00 0.00
4. (Д) По Дейност 2 - Доклад от изготвения анализ за икономическото и социалното състояние на община Радомир Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) По Дейност 2 - Онлайн анкета Брой 0.00 1.00 0.00
6. (Д) По Дейност 7 - Презентации и обучителни материали по 3 те модула Брой 0.00 3.00 0.00
7. (Д) По Дейност 9 - Технически доклади - тримесечни Брой 0.00 3.00 0.00
8. (Д) По Дейност 6 - Разработен и приет Общински план за развитие на община Радомир за периода 2014-2020г. Брой 0.00 1.00 0.00
9. (Д) По Дейност 7 - Обучени служители от община Радомир, и Общински съвет и СГО– най-малко Брой 0.00 50.00 0.00
10. (Д) По Дейност 9 - Създадени вътрешни правила за организация на документооборота и отчетността по проекта Брой 0.00 1.00 0.00
11. Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики Брой 0.00 1.00 0.00
12. (Д) По Дейност 1 - Сключени договори с външни изпълнители на определените Брой 0.00 2.00 0.00
13. (Д) По Дейност 4 - Наръчник за прилагане на ефективен мониторинг и контрол при създаването и изпълнението на конкретните политики в община Радомир Брой 0.00 1.00 0.00
14. (Д) По Дейност 4 - Пакет разработени вътрешни процедури и правила за мониторинг и контрол при прилагане на местни политики Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) По Дейност 9 - Договори с членовете на екипа по проекта Брой 0.00 4.00 0.00
16. (Д) По Дейност 9 - Изработен механизъм на взаимодействие и координация Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) По Дейност 9 - Изработена система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване Брой 0.00 1.00 0.00
18. (Д) По Дейност 9 - Протоколи за участие в оценителни комисии Брой 0.00 3.00 0.00
19. (Д) По Дейност 9 - Протоколи от периодични срещи на екипа Брой 0.00 9.00 0.00
20. (Д) По Дейност 9 - Финансови доклади - тримесечни Брой 0.00 3.00 0.00
21. Нормативни актове, приети след проведени консултации със заинтересованите страни Брой 0.00 1.00 0.00
22. Проекти на нормативни документи, придружени от оценка на въздействието Брой 0.00 1.00 0.00
23. (Д) По Дейност 1 - Сключен договор с избрания изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
24. (Д) По Дейност 5 - Доклад с обобщени резултати от проведените фокус група Брой 0.00 1.00 0.00
25. (Д) По Дейност 5 - Доклад с обобщени резултати от проведеното обществено обсъждане Брой 0.00 1.00 0.00
26. (Д) По Дейност 7 - Проведени обучения обучение в 3 модула Брой 0.00 1.00 0.00
27. (Д) По Дейност 9 - Определено място и служител за съхранение на документите по проекта Брой 0.00 1.00 0.00
28. (Д) По Дейност 9 - План- график Брой 0.00 1.00 0.00
29. (Д) По Дейност 9 - Финален финансов и технически доклад Брой 0.00 1.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.