Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. По Д 1 Стартирали процедури в срок Брой 0.00 0.00 0.00
2. По Д 3 Списък с проведени срещи за представяне и отразяване на коментарите на ИААА Брой 0.00 0.00 0.00
3. По Д 1 Брой кандидати с оферти, адекватни на очакванията Брой 0.00 0.00 0.00
4. По Д 4 Наличие на работеща Виртуална електронна система за публичен достъп и административно обслужване Брой 0.00 0.00 0.00
5. По Д 5 Списък с разработени обучителни материали Брой 0.00 0.00 0.00
6. По Д 7 Списък с организирани пресконференции Брой 0.00 0.00 0.00
7. По Д 7 Списък с разпространени плакати Брой 0.00 0.00 0.00
8. По Д 7 Изработена стратегия за продължаващо популяризиране на подобрените дейности и резултатите от проекта след неговото приключване Брой 0.00 0.00 0.00
9. По Д 7 Списък с публикации Брой 0.00 0.00 0.00
10. По Д 7 Увеличение на броя на посещенията на сайта на ИААА Брой 0.00 0.00 0.00
11. По Д 8 Списък с одобрени от договарящия орган доклади Брой 0.00 0.00 0.00
12. По Д 8 Срок на одобрение на докладите Час 0.00 0.00 0.00
13. По Д 1 Списък със запитвания и искания за разяснение на процедура и документацията, постъпили в установения срок Брой 0.00 0.00 0.00
14. По Д 3 Списък с разработени планове за действие, вътрешни правила и процедури, методологии, наръчници или други инструменти за работата на администрацията Брой 0.00 0.00 0.00
15. По Д 5 Подобрени знания и умения на служителите в ИААА Процент 0.00 0.00 0.00
16. По Д 5 Списък с обучени служители Брой 0.00 0.00 0.00
17. По Д 5 Списък с проведени обучения за обучители Брой 0.00 0.00 0.00
18. По Д 7 Изготвени брошури и дипляни Брой 0.00 0.00 0.00
19. По Д 3 Степен на възприемане на разработените документи от страна на потребителите на административни услуги на ИААА Процент 0.00 0.00 0.00
20. По Д 4 Качество на разработената документация Процент 0.00 0.00 0.00
21. По Д 4 Съответствие на разписаната документация с изискванията на ИААА Процент 0.00 0.00 0.00
22. По Д 5 Списък с проведени съпътстващи обучения Брой 0.00 0.00 0.00
23. По Д 7 Изготвена анимирана мултимедийна презентация Брой 0.00 0.00 0.00
24. По Д 8 Списък с проведени срещи на екипа Брой 0.00 0.00 0.00
25. По Д 1 Избрани в срок подходящи изпълнители и сключени договори Брой 0.00 0.00 0.00
26. По Д 2 Списък с проведени срещи с представители на ИААА за отчитане на тяхното мнение и препоръки Брой 0.00 0.00 0.00
27. По Д 4 Качество и разбираемоста на разработената система Процент 0.00 0.00 0.00
28. По Д 5 Спискъ с обучени обучители Брой 0.00 0.00 0.00
29. По Д 6 Процент възстановени средства от СКФ по бюджета на ИААА Процент 0.00 0.00 0.00
30. По Д 6 Положителен одитен доклад Брой 0.00 0.00 0.00
31. По Д 7 Получени запитвания за проекта Брой 0.00 0.00 0.00
32. По Д 8 Списък с проведени срещи със заинтересовали лица Брой 0.00 0.00 0.00
33. По Д 1 Списък с обжалвания на процедурата Брой 0.00 0.00 0.00
34. По Д 2 Списък с реализирани анализи, проучвания, изследвания, мониторинг, оценка на дейността на администрацията Брой 0.00 0.00 0.00
35. По Д 2 Степен на приемане на изготвения анализ от страна на ИААА Брой 0.00 0.00 0.00
36. По Д 3 Списък с реализирани дейности за изготвяне на предложения/препоръки за промени на нормативни, стратегически или други документи Брой 0.00 0.00 0.00
37. По Д 4 брой разработени документи Брой 0.00 0.00 0.00
38. По Д 4 Списък с реализирани дейности в конкретната администрация за предоставяне на информация на гражданите и бизнеса относно административната дейности и обслужване Брой 0.00 0.00 0.00
39. По Д 4 Списък с реализирани дейности във връзка с подобряването на достъпа до обществена информация Брой 0.00 0.00 0.00
40. По Д 7 Списък с организирани семинари и събития Брой 0.00 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.