1. Дейност 1: Окончателен финансов отчет |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. Дейност 1: Проведени регулярни срещи на Екипа за управление |
Брой |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
3. Дейност 3: Екип за провеждане на ФА |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. Дейност 3: Изготвен комуникационен план |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. Дейност 3: Комплект информационни материали |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
6. Дейност 3: Проведени заседания за обсъждане на предложените промени |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
7. Дейност 4: Процедури |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
8. Дейност 4: Разработена система за индикатори и система за измерване и управление на изпълнението |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. Дейност 6: Тефтери |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
11. Дейност 6: Диплянки |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
12. Дейност 6: Съобщения за напредъка на проекта, публикувани на Интернет страницата на община Петрич |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
13. Дейност 1: Изготвен план график за управление на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
14. Дейност 1: Изготвени Правила за работа и контрол на дейността |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. Дейност 1: Сформиран екип за управление на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
16. Дейност 1: Технически и финансови отчети |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
17. Дейност 3: Анкетно проучване с извадка от представители на общинската администрация |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
18. Дейност 3: Изготвен и утвърден времеви график за провеждане на ФА |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
19. Дейност 2: Подготвени тръжни документации |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
20. Дейност 4: Други препоръчани документи |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
21. Дейност 3: Извършен Функционален анализ на общинска администрация Петрич |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
22. Дейност 3: Изготвен доклад от проведен текущ анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
23. Дейност 3: Проведена кръгла маса за представяне и обсъждане на доклада от проведения функционален анализ, препоръките за подобрения и План за действие |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
24. Дейност 3: Проведени работни срещи на екипа - не по- малко от 5бр. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
25. Дейност 3: Публикуван доклад за извършен функционален анализ и Плана за действие на уеб- страницата на общината |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
26. Дейност 3: Сформирани работни групи |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
27. Дейност 4: Изготвен проект на нова административна структура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
28. Дейност 6: Проведени пресконференции (встъпителна и заключителна) |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
29. Дейност 6: Публикувани платени съобщения в регионалната преса |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
30. Дейност 4: Публикуван актуализиран устройствен правилник на уеб- страницата на общината |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
31. Дейност 5: Обучени служители |
Брой |
0.00
|
40.00
|
0.00
|
32. Дейност 4: Разработена Стратегия за организационно развитие на общинска администрация Петрич, включваща модели за управление на организационната промяна |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
33. Дейност 3: Списък със заинтересовани страни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
34. Дейност 6: Папка |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
35. Дейност 6: Химикалки |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
36. Дейност 6: Радио съобщения за напредъка на проекта, излъчени от Общинско радио Петрич |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
37. Дейност 2: Подписани договори с изпълнители |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
38. Дейност 2: Проведени тръжни процедури |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
39. Дейност 1: Окончателен технически доклад |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
40. Дейност 3: Експертни функции |
Брой |
0.00
|
40.00
|
0.00
|
41. Дейност 3: План за управление на промяната |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
42. Дейност 4: Актуализиран устройствен правилник на администрацията |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
43. Дейност 5: Проведено еднодневно обучение |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
44. Дейност 6: Изработена информационна табела |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
45. Дейност 6: Флаш- памет |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
46. Дейност 3: Презентация за проведения ФА |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
47. Дейност 3: Участници в кръглата маса |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
48. Дейност 4: Инструкции |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
49. Дейност 4: Изготвен наръчник с разработени процедури за оценка на ефикасността и ефективността на административна структура |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
50. Функционални анализи, извършени от административни структури |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
51. Дейност 3: Доклад |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
52. Дейност 3: Проведени фокус- групи |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
53. Дейност 3: Служители с ръководни функции |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
54. Дейност 3: Участници във фокус групите |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
55. Дейност 4: Вътрешни правила |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|