Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Дейност 1: Окончателен финансов отчет Брой 0.00 1.00 0.00
2. Дейност 1: Проведени регулярни срещи на Екипа за управление Брой 0.00 12.00 0.00
3. Дейност 3: Екип за провеждане на ФА Брой 0.00 1.00 0.00
4. Дейност 3: Изготвен комуникационен план Брой 0.00 1.00 0.00
5. Дейност 3: Комплект информационни материали Брой 0.00 20.00 0.00
6. Дейност 3: Проведени заседания за обсъждане на предложените промени Брой 0.00 4.00 0.00
7. Дейност 4: Процедури Брой 0.00 2.00 0.00
8. Дейност 4: Разработена система за индикатори и система за измерване и управление на изпълнението Брой 0.00 1.00 0.00
9. Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ Брой 0.00 1.00 0.00
10. Дейност 6: Тефтери Брой 0.00 100.00 0.00
11. Дейност 6: Диплянки Брой 0.00 200.00 0.00
12. Дейност 6: Съобщения за напредъка на проекта, публикувани на Интернет страницата на община Петрич Брой 0.00 4.00 0.00
13. Дейност 1: Изготвен план график за управление на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
14. Дейност 1: Изготвени Правила за работа и контрол на дейността Брой 0.00 1.00 0.00
15. Дейност 1: Сформиран екип за управление на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
16. Дейност 1: Технически и финансови отчети Брой 0.00 3.00 0.00
17. Дейност 3: Анкетно проучване с извадка от представители на общинската администрация Брой 0.00 1.00 0.00
18. Дейност 3: Изготвен и утвърден времеви график за провеждане на ФА Брой 0.00 1.00 0.00
19. Дейност 2: Подготвени тръжни документации Брой 0.00 2.00 0.00
20. Дейност 4: Други препоръчани документи Брой 0.00 1.00 0.00
21. Дейност 3: Извършен Функционален анализ на общинска администрация Петрич Брой 0.00 1.00 0.00
22. Дейност 3: Изготвен доклад от проведен текущ анализ Брой 0.00 1.00 0.00
23. Дейност 3: Проведена кръгла маса за представяне и обсъждане на доклада от проведения функционален анализ, препоръките за подобрения и План за действие Брой 0.00 1.00 0.00
24. Дейност 3: Проведени работни срещи на екипа - не по- малко от 5бр. Брой 0.00 5.00 0.00
25. Дейност 3: Публикуван доклад за извършен функционален анализ и Плана за действие на уеб- страницата на общината Брой 0.00 1.00 0.00
26. Дейност 3: Сформирани работни групи Брой 0.00 4.00 0.00
27. Дейност 4: Изготвен проект на нова административна структура Брой 0.00 1.00 0.00
28. Дейност 6: Проведени пресконференции (встъпителна и заключителна) Брой 0.00 2.00 0.00
29. Дейност 6: Публикувани платени съобщения в регионалната преса Брой 0.00 2.00 0.00
30. Дейност 4: Публикуван актуализиран устройствен правилник на уеб- страницата на общината Брой 0.00 1.00 0.00
31. Дейност 5: Обучени служители Брой 0.00 40.00 0.00
32. Дейност 4: Разработена Стратегия за организационно развитие на общинска администрация Петрич, включваща модели за управление на организационната промяна Брой 0.00 1.00 0.00
33. Дейност 3: Списък със заинтересовани страни Брой 0.00 1.00 0.00
34. Дейност 6: Папка Брой 0.00 100.00 0.00
35. Дейност 6: Химикалки Брой 0.00 100.00 0.00
36. Дейност 6: Радио съобщения за напредъка на проекта, излъчени от Общинско радио Петрич Брой 0.00 4.00 0.00
37. Дейност 2: Подписани договори с изпълнители Брой 0.00 2.00 0.00
38. Дейност 2: Проведени тръжни процедури Брой 0.00 2.00 0.00
39. Дейност 1: Окончателен технически доклад Брой 0.00 1.00 0.00
40. Дейност 3: Експертни функции Брой 0.00 40.00 0.00
41. Дейност 3: План за управление на промяната Брой 0.00 1.00 0.00
42. Дейност 4: Актуализиран устройствен правилник на администрацията Брой 0.00 1.00 0.00
43. Дейност 5: Проведено еднодневно обучение Брой 0.00 1.00 0.00
44. Дейност 6: Изработена информационна табела Брой 0.00 1.00 0.00
45. Дейност 6: Флаш- памет Брой 0.00 100.00 0.00
46. Дейност 3: Презентация за проведения ФА Брой 0.00 1.00 0.00
47. Дейност 3: Участници в кръглата маса Брой 0.00 20.00 0.00
48. Дейност 4: Инструкции Брой 0.00 2.00 0.00
49. Дейност 4: Изготвен наръчник с разработени процедури за оценка на ефикасността и ефективността на административна структура Брой 0.00 1.00 0.00
50. Функционални анализи, извършени от административни структури Брой 0.00 1.00 0.00
51. Дейност 3: Доклад Брой 0.00 1.00 0.00
52. Дейност 3: Проведени фокус- групи Брой 0.00 2.00 0.00
53. Дейност 3: Служители с ръководни функции Брой 0.00 20.00 0.00
54. Дейност 3: Участници във фокус групите Брой 0.00 20.00 0.00
55. Дейност 4: Вътрешни правила Брой 0.00 5.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.