Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Д1 Процент на услугите, които ще се предлагат по електронен път от общия брой на административните услуги Процент 0.00 1.00 0.00
2. Д4 Бр. обучени служители за работа с хора с увреждания Брой 0.00 1.00 0.00
3. Д6 Брой служители преминали успешно обучението Брой 0.00 1.00 0.00
4. Д6 Процент на успешно преминалите обучението от общо обучените Брой 0.00 1.00 0.00
5. Д8 Интегрираност на системата към Интерент страницата Брой 0.00 1.00 0.00
6. Д8 Работеща система за експресно мнение за качеството на обслужване Брой 0.00 1.00 0.00
7. Д9 Брой попълнени анкетни карти Брой 0.00 1.00 0.00
8. Д9 Брой проведени пресконференции Брой 0.00 1.00 0.00
9. Д1 Бр. услуги, които да се предлагат по електронен път Брой 0.00 1.00 0.00
10. Д3 Бр. актуализирани вътрешни правила в съответствие с нормативната уредба Брой 0.00 1.00 0.00
11. Д9 Брой разпространени брошури Брой 0.00 1.00 0.00
12. Д1 Бр. комплексни услуги, които да се извършват от общината Брой 0.00 1.00 0.00
13. Д1 Извършен анализ на процесите на административното обслужване и на предлаганите админстративни услуги на гражданите и бизнеса Брой 0.00 1.00 0.00
14. Д4 Въведени софтуерни решения за надграждане на информационните системи и интегрирането им в единна система в административния център на община Лом и 4 кметства Брой 0.00 1.00 0.00
15. Д5 Работеща модернизирана Интерент страница Брой 0.00 1.00 0.00
16. Д6 Бр. автоматизирани семейни регистри и актове за гражданско състояние Брой 0.00 1.00 0.00
17. Д6 Процент на автоматизираните семейни регистри и актове за гражаднското състояние спрямо всички регистри, съответно актове Брой 0.00 1.00 0.00
18. Д2 Бр. предложени за проучване общини в държава член на ЕС Брой 0.00 1.00 0.00
19. Д5 Бр. въведени секции Брой 0.00 1.00 0.00
20. Д6 Внедрен софтуер за обработка на семейните регистри Брой 0.00 1.00 0.00
21. Д8 Бр. потребители, ползвали месечно системата Брой 0.00 1.00 0.00
22. Д 4 БР. обучени служители за работа с единната информационна система Брой 0.00 1.00 0.00
23. Д10 Предаден доклад за извършен одит Брой 0.00 1.00 0.00
24. Д3 Отчетен доклад за анализ на вътрешните правила за работа на администрацията на общината Брой 0.00 1.00 0.00
25. Д4 Изготвено техническо задание Брой 0.00 1.00 0.00
26. Д4 Представен доклад за анализ на съществуващите информационни ситеми и възможностите за надграждането и интегрирането им Брой 0.00 1.00 0.00
27. Д5 Бр. чуждоезични версии на страницата Брой 0.00 1.00 0.00
28. Д8 Процент положителни мнения спрява общия брой мнения месечно Процент 0.00 1.00 0.00
29. Д9 Брой публикувани прессъобщения и публикации Брой 0.00 1.00 0.00
30. Д1 Бр. разработени технологични карти Брой 0.00 1.00 0.00
31. Д2 Бр. служители от общината, участвали в проучването Брой 0.00 1.00 0.00
32. Д2 Списък на приложимите добри практики Брой 0.00 1.00 0.00
33. Д3 Процент от служителите в администрацията, които са обучени Процент 0.00 1.00 0.00
34. Д4 Процент от служителите в администрацията, които са обучени за работа със системата Брой 0.00 1.00 0.00
35. Д4 Процент от служителите във фронт офиса, които са обучени за работа с хора с увреждания Брой 0.00 1.00 0.00
36. Д6 Брой и вид закупена техника Брой 0.00 1.00 0.00
37. Д9 Монтирана табела в общината Брой 0.00 1.00 0.00
38. Д1 Осъществен реинженеринг на на административните процеси Брой 0.00 1.00 0.00
39. Д3 Процент на успешно преминалите обучението от общо обучените Брой 0.00 1.00 0.00
40. Д6 Бр. обучени служители за работа със софтуера Брой 0.00 1.00 0.00
41. Д7 Бр. административни услуги, за които може да се получи информация чрез терминала, включително и от хора с увреждания Брой 0.00 1.00 0.00
42. Д7 Функциониращ обществен информационен терминал в административния център на община Лом Брой 0.00 1.00 0.00
43. Д9 Процент положителни мнения по анкетните карти Брой 0.00 1.00 0.00
44. Д2 Представен доклад от анализа на опита и добри практики на община от държава член на ЕС Брой 0.00 1.00 0.00
45. Д3 Бр. служители, преминали успешно обучението Брой 0.00 1.00 0.00
46. Д4 Бр. служители преминали успешно обученията Брой 0.00 1.00 0.00
47. Д4 Брой и вид закупена техника Брой 0.00 1.00 0.00
48. Д4 Процент на успешно преминалите обученията от общо обучените Брой 0.00 1.00 0.00
49. Д6 Процент на обучените спрямо общия брой на служителите Брой 0.00 1.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.