| 1. Д1 Процент на услугите, които ще се предлагат по електронен път от общия брой на административните услуги |
Процент |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 2. Д4 Бр. обучени служители за работа с хора с увреждания |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 3. Д6 Брой служители преминали успешно обучението |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 4. Д6 Процент на успешно преминалите обучението от общо обучените |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 5. Д8 Интегрираност на системата към Интерент страницата |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 6. Д8 Работеща система за експресно мнение за качеството на обслужване |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 7. Д9 Брой попълнени анкетни карти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 8. Д9 Брой проведени пресконференции |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 9. Д1 Бр. услуги, които да се предлагат по електронен път |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 10. Д3 Бр. актуализирани вътрешни правила в съответствие с нормативната уредба |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 11. Д9 Брой разпространени брошури |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 12. Д1 Бр. комплексни услуги, които да се извършват от общината |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 13. Д1 Извършен анализ на процесите на административното обслужване и на предлаганите админстративни услуги на гражданите и бизнеса |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 14. Д4 Въведени софтуерни решения за надграждане на информационните системи и интегрирането им в единна система в административния център на община Лом и 4 кметства |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 15. Д5 Работеща модернизирана Интерент страница |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 16. Д6 Бр. автоматизирани семейни регистри и актове за гражданско състояние |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 17. Д6 Процент на автоматизираните семейни регистри и актове за гражаднското състояние спрямо всички регистри, съответно актове |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 18. Д2 Бр. предложени за проучване общини в държава член на ЕС |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 19. Д5 Бр. въведени секции |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 20. Д6 Внедрен софтуер за обработка на семейните регистри |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 21. Д8 Бр. потребители, ползвали месечно системата |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 22. Д 4 БР. обучени служители за работа с единната информационна система |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 23. Д10 Предаден доклад за извършен одит |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 24. Д3 Отчетен доклад за анализ на вътрешните правила за работа на администрацията на общината |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 25. Д4 Изготвено техническо задание |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 26. Д4 Представен доклад за анализ на съществуващите информационни ситеми и възможностите за надграждането и интегрирането им |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 27. Д5 Бр. чуждоезични версии на страницата |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 28. Д8 Процент положителни мнения спрява общия брой мнения месечно |
Процент |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 29. Д9 Брой публикувани прессъобщения и публикации |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 30. Д1 Бр. разработени технологични карти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 31. Д2 Бр. служители от общината, участвали в проучването |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 32. Д2 Списък на приложимите добри практики |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 33. Д3 Процент от служителите в администрацията, които са обучени |
Процент |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 34. Д4 Процент от служителите в администрацията, които са обучени за работа със системата |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 35. Д4 Процент от служителите във фронт офиса, които са обучени за работа с хора с увреждания |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 36. Д6 Брой и вид закупена техника |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 37. Д9 Монтирана табела в общината |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 38. Д1 Осъществен реинженеринг на на административните процеси |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 39. Д3 Процент на успешно преминалите обучението от общо обучените |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 40. Д6 Бр. обучени служители за работа със софтуера |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 41. Д7 Бр. административни услуги, за които може да се получи информация чрез терминала, включително и от хора с увреждания |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 42. Д7 Функциониращ обществен информационен терминал в административния център на община Лом |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 43. Д9 Процент положителни мнения по анкетните карти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 44. Д2 Представен доклад от анализа на опита и добри практики на община от държава член на ЕС |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 45. Д3 Бр. служители, преминали успешно обучението |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 46. Д4 Бр. служители преминали успешно обученията |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 47. Д4 Брой и вид закупена техника |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 48. Д4 Процент на успешно преминалите обученията от общо обучените |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 49. Д6 Процент на обучените спрямо общия брой на служителите |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|