Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По дейност 1: Работоспособен, тестван и внедрен в реална експлоатация интерфейс към системите на Агенция “Митници” и на ЕК TRACES за обмен на данни Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) По дейност 1: Работоспособна, тествана и внедрена в реална експлоатация система за управление на процеса по проверка на стоките подлежащи на проверка от БАБХ. Брой 0.00 1.00 0.00
3. (Д) По дейност 2: Реално ползвани работни станции за работа със системата разработена по дейност 1 – 10 броя Брой 0.00 10.00 0.00
4. (Д) По дейност 3: Изготвен одитен доклад Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) По дейност 4: Изготвени и отпечатани доклади за резултатите от проекта Брой 0.00 50.00 0.00
6. (Д) По дейност 5: Успешно приети всички дейности по проекта Брой 0.00 4.00 0.00
7. (Д) По дейност 4: Организиране на откриваща и заключителна конференции за запознаване на обществото с резултатите от проекта. Процент 0.00 2.00 0.00
8. (Д) По дейност 5: Изготвен документ съдържащ списък и описващ ролите, задълженията и отговорностите в екипа за управление на проекта. Брой 0.00 1.00 0.00
9. (Д) По дейност 5: Изготвени технически задания и документации за стартиране на процедури по ЗОП за избор на изпълнител по всяка от дейностите Брой 0.00 3.00 0.00
10. Административни услуги, предоставяни онлайн Брой 0.00 3.00 0.00
11. (Д) По дейност 1: Обучени администратори и потребитли за реално ползване на системата Брой 0.00 18.00 0.00
12. (Д) По дейност 1: Работоспособен, тестван и внедрен в реална експлоатация електронен регистър на стоките преминали проверка през пунктовете на БАБХ на българската митница. Брой 0.00 1.00 0.00
13. (Д) По дейност 2: Реално ползвани софтуерни лицензи за бази данни, за нуждите на системата от дейност 1 Брой 0.00 1.00 0.00
14. (Д) По дейност 4: Изготвени и отпечатани брошури на български и английски езици, представящи резултатите от проекта. Брой 0.00 500.00 0.00
15. (Д) По дейност 4: Изготвени и отпечатани плакати, представящи ОПАК и проекта. Брой 0.00 25.00 0.00
16. (Д) По дейност 1: Работоспособен, тестван и внедрен в реална експлоатация уеб базиран интерфейс за предоставяне на електронни услуги Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) По дейност 2: Реално ползвани сървърни системи за нуждите на изградената по дейност 1 система и базата й данни Брой 0.00 2.00 0.00
18. (Д) По дейност 4: Публикувани материали за медиите, които да отразяват дейността по проекта. Брой 0.00 20.00 0.00
19. (Д) По дейност 5: Изготвен документ съдържащ подробен график за изпълнение на дейностите. Брой 0.00 1.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.