Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) 1 бр. интернет сайт Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) 1 бр. форуми Брой 0.00 1.00 0.00
3. (Д) 3 работни срещи Брой 0.00 3.00 0.00
4. (Д) 3 бр анкети за обществено консултиране на ОПР Брой 0.00 3.00 0.00
5. (Д) 2 бр. срещи с експрети по устойчиво развитие; Брой 0.00 2.00 0.00
6. (Д) 5 бр. дискусии Брой 0.00 5.00 0.00
7. (Д) Банери Брой 0.00 2.00 0.00
8. (Д) бр. граждански договори с членовете на екипа; Брой 0.00 3.00 0.00
9. (Д) брой анкети Брой 0.00 3.00 0.00
10. (Д) Брой изготвени последващини оценки на ОПР Брой 0.00 1.00 0.00
11. (Д) Брой изготвени предварителни оценки на ОПР Брой 0.00 1.00 0.00
12. (Д) 3 работни срещи Брой 0.00 3.00 0.00
13. (Д) Брой участници в обществено консултиране на ОПР Брой 0.00 250.00 0.00
14. (Д) Брой участници Брой 0.00 250.00 0.00
15. (Д) Внесени искания за верификацине Брой 0.00 3.00 0.00
16. (Д) Въведени правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на ОПР. Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) Изготвена Предварителна оценка на План за развитие на Столична Община2014-2020 г Брой 0.00 1.00 0.00
18. (Д) Информационна табела -1 бр Брой 0.00 1.00 0.00
19. (Д) Обществено консултиране на ОПР; Проведени срещи и допитвания 2 бр. срещи с експерти по устойчиво развитие Брой 0.00 1.00 0.00
20. (Д) Изготвени анализи Брой 0.00 1.00 0.00
21. (Д) Изготвена методология Брой 0.00 1.00 0.00
22. (Д) Изготвена Последваща оценка на План за развитие на Столична 2007-2014 г Брой 0.00 1.00 0.00
23. (Д) Папки Брой 0.00 100.00 0.00
24. (Д) Обществено консултиране на ОПР; Проведени срещи и допитвания брой дискусии Брой 0.00 5.00 0.00
25. (Д) Обществено консултиране на ОПР; Проведени срещи и допитвания - брой форуми Брой 0.00 1.00 0.00
26. (Д) проведени процедури по ЗОП Брой 0.00 6.00 0.00
27. (Д) Разработени тръжни документи Брой 0.00 6.00 0.00
28. (Д) Химикалки Брой 0.00 100.00 0.00
29. (Д) Пресконференции Брой 0.00 2.00 0.00
30. (Д) Проведени работни срещи Брой 0.00 8.00 0.00
31. (Д) Приети правила за мониторинг и контрол и въведени в работата на общинска администрация Брой 0.00 1.00 0.00
32. (Д) Публикации в местни медии Брой 0.00 5.00 0.00
33. (Д) Бр. проведени процедури Брой 0.00 7.00 0.00
34. (Д) Изготвяне на 3 междинни и 1 окончателен технически и финансов доклад Брой 0.00 4.00 0.00
35. (Д) Информационни дипляни Брой 0.00 200.00 0.00
36. (Д) Обществено консултиране на ОПР; Проведени срещи и допитвания ? бр. срещи с експерти по устойчиво развитие Брой 0.00 1.00 0.00
37. (Д) сключени договори с избрани изпълнители на дейностите Брой 0.00 6.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.