| 1. (Д) По дейност 1: Проведени съвещания |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
| 2. (Д) По дейност 1: Брой избрани изпълнители и сключени договори |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 3. (Д) По дейност 1: Протоколи и доклади от съвещанията |
Брой |
0.00
|
9.00
|
0.00
|
| 4. (Д) По дейност 3: Брой изготвени доклади от проведените обучения |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 5. (Д) По дейност 3: Брой материали от проведените обучения |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 6. (Д) По дейност 4: Брой изготвени доклади от проведените обучения |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 7. (Д) По дейност 4: Брой получени сертификати |
Брой |
0.00
|
27.00
|
0.00
|
| 8. (Д) По дейност 4: Брой чуждоезикови обучения без откъсване от работното място |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 9. (Д) По дейност 1: Разработен план график |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 10. (Д) По дейност 2: Изготвени програма и график за обучения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 11. (Д) По дейност 5: Брой получени сертификати |
Брой |
0.00
|
45.00
|
0.00
|
| 12. (Д) По дейност 6: Бази данни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 13. (Д) По дейност 5: Брой материали от обучението |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 14. (Д) По дейност 6: правилник за създаване и актуализиране на база данни |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 15. (Д) По дейност 5: % от обучаваните дали положителна оценка на обучението |
Процент |
0.00
|
90.00
|
0.00
|
| 16. (Д) По дейност 4: Брой материали от проведените обучения |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 17. (Д) По дейност 4: Брой служители, преминали обученията |
Брой |
0.00
|
27.00
|
0.00
|
| 18. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - папки |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
| 19. (Д) По дейност 5: Брой участници в обучението |
Брой |
0.00
|
45.00
|
0.00
|
| 20. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - дипляна |
Брой |
0.00
|
500.00
|
0.00
|
| 21. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - химикалки |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
| 22. (Д) По дейност 7: Проведени събития - пресконференции със 120 участника |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 23. (Д) По дейност 7: Транспаранти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 24. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - тефтери с лого |
Брой |
0.00
|
300.00
|
0.00
|
| 25. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - торби от плат |
Брой |
0.00
|
230.00
|
0.00
|
| 26. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - флаш памети |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
| 27. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - чадъри |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
| 28. (Д) По дейност 1: Брой получени оферти |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 29. (Д) По дейност 1: Документация за тръжните процедури |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 30. (Д) По дейност 2: Брой анкетирани служители |
Брой |
0.00
|
45.00
|
0.00
|
| 31. (Д) По дейност 2: анализ за резултатите от проучването |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 32. (Д) По дейност 3: Брой обучения за професионално развитие от каталога на ИПА |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
| 33. (Д) По дейност 3: Брой служители, участвали в обучения |
Брой |
0.00
|
55.00
|
0.00
|
| 34. (Д) По дейност 6: анкета за проведени обучения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 35. (Д) По дейност 7: Брой съобщения в медиите |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
| 36. (Д) По дейност 7: ПВЦ табела |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 37. (Д) По дейност 5: Брой проведени обучения |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 38. Обучени жени от общия брой обучени |
Процент |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
| 39. Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат |
Процент |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
| 40. (Д) По дейност 1: Създаден и работещ екип за управление на проекта - брой членове на екипа за управление |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
| 41. Общ брой на обучените служители в администрацията |
Брой |
0.00
|
45.00
|
0.00
|