Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По дейност 1: Проведени съвещания Брой 0.00 9.00 0.00
2. (Д) По дейност 1: Брой избрани изпълнители и сключени договори Брой 0.00 0.00 0.00
3. (Д) По дейност 1: Протоколи и доклади от съвещанията Брой 0.00 9.00 0.00
4. (Д) По дейност 3: Брой изготвени доклади от проведените обучения Брой 0.00 0.00 0.00
5. (Д) По дейност 3: Брой материали от проведените обучения Брой 0.00 0.00 0.00
6. (Д) По дейност 4: Брой изготвени доклади от проведените обучения Брой 0.00 0.00 0.00
7. (Д) По дейност 4: Брой получени сертификати Брой 0.00 27.00 0.00
8. (Д) По дейност 4: Брой чуждоезикови обучения без откъсване от работното място Брой 0.00 2.00 0.00
9. (Д) По дейност 1: Разработен план график Брой 0.00 1.00 0.00
10. (Д) По дейност 2: Изготвени програма и график за обучения Брой 0.00 1.00 0.00
11. (Д) По дейност 5: Брой получени сертификати Брой 0.00 45.00 0.00
12. (Д) По дейност 6: Бази данни Брой 0.00 1.00 0.00
13. (Д) По дейност 5: Брой материали от обучението Брой 0.00 0.00 0.00
14. (Д) По дейност 6: правилник за създаване и актуализиране на база данни Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) По дейност 5: % от обучаваните дали положителна оценка на обучението Процент 0.00 90.00 0.00
16. (Д) По дейност 4: Брой материали от проведените обучения Брой 0.00 0.00 0.00
17. (Д) По дейност 4: Брой служители, преминали обученията Брой 0.00 27.00 0.00
18. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - папки Брой 0.00 300.00 0.00
19. (Д) По дейност 5: Брой участници в обучението Брой 0.00 45.00 0.00
20. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - дипляна Брой 0.00 500.00 0.00
21. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - химикалки Брой 0.00 300.00 0.00
22. (Д) По дейност 7: Проведени събития - пресконференции със 120 участника Брой 0.00 2.00 0.00
23. (Д) По дейност 7: Транспаранти Брой 0.00 1.00 0.00
24. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - тефтери с лого Брой 0.00 300.00 0.00
25. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - торби от плат Брой 0.00 230.00 0.00
26. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - флаш памети Брой 0.00 100.00 0.00
27. (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - чадъри Брой 0.00 100.00 0.00
28. (Д) По дейност 1: Брой получени оферти Брой 0.00 0.00 0.00
29. (Д) По дейност 1: Документация за тръжните процедури Брой 0.00 0.00 0.00
30. (Д) По дейност 2: Брой анкетирани служители Брой 0.00 45.00 0.00
31. (Д) По дейност 2: анализ за резултатите от проучването Брой 0.00 1.00 0.00
32. (Д) По дейност 3: Брой обучения за професионално развитие от каталога на ИПА Брой 0.00 6.00 0.00
33. (Д) По дейност 3: Брой служители, участвали в обучения Брой 0.00 55.00 0.00
34. (Д) По дейност 6: анкета за проведени обучения Брой 0.00 1.00 0.00
35. (Д) По дейност 7: Брой съобщения в медиите Брой 0.00 3.00 0.00
36. (Д) По дейност 7: ПВЦ табела Брой 0.00 1.00 0.00
37. (Д) По дейност 5: Брой проведени обучения Брой 0.00 1.00 0.00
38. Обучени жени от общия брой обучени Процент 0.00 50.00 0.00
39. Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат Процент 0.00 100.00 0.00
40. (Д) По дейност 1: Създаден и работещ екип за управление на проекта - брой членове на екипа за управление Брой 0.00 3.00 0.00
41. Общ брой на обучените служители в администрацията Брой 0.00 45.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.