Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ Брой 0.00 1.00 0.00
2. Брой проведени съпътстващи обучения, брой обучени служители Брой 0.00 3.00 0.00
3. Брой проведени конференции, кръгли маси и дискусии, брой участници Брой 0.00 1.00 0.00
4. По Дейност 3 - Изготвени времеви графици за провеждане на ФА Брой 0.00 1.00 0.00
5. По Дейност 3 - Проведени работни срещи с представители на общинската администрация Брой 0.00 1.00 0.00
6. По Дейност 4 - Проведени анкетни проучвания Брой 0.00 1.00 0.00
7. По Дейност 4 - Респонденти обхванати от анкетни проучвания Брой 0.00 25.00 0.00
8. По Дейност 6 - Разработени и разпространени информационни материали (дипляна) Брой 0.00 400.00 0.00
9. По Дейност 3 - Публикации на уеб-сайта на общината Брой 0.00 1.00 0.00
10. По Дейност 1 - Разработени пакети документация за избор на изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
11. По Дейност 3 - Изготвени комуникационни планове Брой 0.00 1.00 0.00
12. По Дейност 3 - Проведени работни срещи на екипа по ФА Брой 0.00 5.00 0.00
13. По Дейност 4 - Проведени фокус групи по проекта Брой 0.00 2.00 0.00
14. По Дейност 5 - Изготвени и публикувани доклади за статуса на изпълнение на мерките Брой 0.00 1.00 0.00
15. По Дейност 5 - Изготвени планове за управление на промяната Брой 0.00 1.00 0.00
16. По Дейност 5 - Обучени представители на общинската администрация Брой 0.00 55.00 0.00
17. По Дейност 1 - Подписани договори с изпълнители Брой 0.00 1.00 0.00
18. По Дейност 3 - Проведени съпътстващи обучения Брой 0.00 1.00 0.00
19. По Дейност 6 - Разработени и разпространени информационни материали (брошура) Брой 0.00 400.00 0.00
20. По Дейност 1 - Изготвен график на планираните процедури по ЗОП Брой 0.00 1.00 0.00
21. По Дейност 4 - Публикувани доклади Брой 0.00 2.00 0.00
22. По Дейност 5 - Актуализирани съществуващи и изготвени нови вътрешни нормативни документи Брой 0.00 0.00 0.00
23. По Дейност 5 - Изготвени материали за обучения Брой 0.00 2.00 0.00
24. По Дейност 5 - Изготвени проекти на нова организационна структура Брой 0.00 1.00 0.00
25. По Дейност 5 - Проведени обучения по проектното предложение Брой 0.00 2.00 0.00
26. По Дейност 5 - Усъвършенствани индикатори и механизми за измерване резултатите от дейността на общинската структура Брой 0.00 0.00 0.00
27. По Дейност 5 - Участници в публични събития (кръгли маси) Брой 0.00 20.00 0.00
28. Разработени препоръки и приет План за действие за оптимизиране на функциите и организационно преструктуриране на администрациите, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрациите Брой 0.00 1.00 0.00
29. По Дейност 4 - Изготвени доклади Брой 0.00 2.00 0.00
30. По Дейност 4 - Участници във фокус групи Брой 0.00 20.00 0.00
31. По Дейност 5 - Изготвени обучителни програми Брой 0.00 2.00 0.00
32. По Дейност 5 - Проведени публични събития (кръгли маси) Брой 0.00 1.00 0.00
33. По Дейност 6 - Проведени пресконференции по проекта Брой 0.00 2.00 0.00
34. По Дейност 2 - Подписани договори с избраните изпълнители по проекта Брой 0.00 2.00 0.00
35. По Дейност 2 - Разработени пакети документация за избор на изпълнители Брой 0.00 2.00 0.00
36. По Дейност 6 - Бюлетини, изпратени по електронна поща Брой 0.00 10.00 0.00
37. По Дейност 6 - Публикации в национални и регионални медии по проекта Брой 0.00 8.00 0.00
38. Функционални анализи, извършени от административни структури Брой 0.00 1.00 0.00
39. По Дейност 1 - Сключени договори с членовете на екипа за управление Брой 0.00 3.00 0.00
40. По Дейност 3 - Изготвени таблици със заинтересованите страни Брой 0.00 1.00 0.00
41. По Дейност 4 - Проведени интервюта по проекта Брой 0.00 15.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.