| 1. Бр. указателни табели с името на проекта и финансиращия орган, схемата за безвъзмездна помощ по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 2. Бр.разработени софтуерни продукти по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 3. Брой внедрени инфомати по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 4. Брой закупени компютърни конфигурации /сървъри/ по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 5. Бр.експерти обменили опит с напреднали европейски администрации по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 6. Бр. издаден на хартиен и елекронен носител обощен доклад по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 7. Бр.анкетирани граждани по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 8. Бр.видеоклип, запознаващ обществеността с новата информационна система и излъчен на територията на петте области по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 9. Бр.изготвени и разпространени информационни брошури по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
2 000.00
|
0.00
|
| 10. Бр.часове, в които се осигурява достъп до информационните системи (Call – центрове) по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 11. Брой закупени компютърни конфигурации /сървъри/ по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 12. Бр. идентифицирани силни срани и бр. идентифицирани слаби страни |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 13. Бр. описани административни услуги по вид, доставчик, срок на изпълнение, необходими документи, условия за предоставяне, възможност за оспорване, такси и др., които се включват в базата данни по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 14. Бр.разработени софтуерни продукти по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 15. Брой проведени кръгли маси по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 16. Брой методики за актуализация на данните по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 17. Брой методики за актуализация на данните по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 18. Брой обучени експерти по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 19. Брой осигурени ASDN линии по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 20. Бр. Излъчвания на видеоклип по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 21. Бр. проведени пресконференции с елемент „дискусионни форуми” в 5-те области по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 22. Бр.описани добри европейски практики за информираността за извършваните административни услуги по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 23. Бр.часове, в които се осигурява достъп до инфоматите по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 24. Бр.участници в проведените кръгли маси по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 25. Брой системи по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 26. Брой обучени експерти по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
| 27. Одиторски доклад по дейност 5. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 28. приет финален доклад за отчитане на проекта по дейност 5. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 29. изработка на DVD с информация за проекта, начин на финансиране и съдържание на административните услуги по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
| 30. Брой закупени инфомати /киоски по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 31. Брой насоки, изведени м обощения доклад за подобряване на информираността на обществото за предлаганите административни услуги по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|