1. Бр. указателни табели с името на проекта и финансиращия орган, схемата за безвъзмездна помощ по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
2. Бр.разработени софтуерни продукти по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
3. Брой внедрени инфомати по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
4. Брой закупени компютърни конфигурации /сървъри/ по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
5. Бр.експерти обменили опит с напреднали европейски администрации по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
6. Бр. издаден на хартиен и елекронен носител обощен доклад по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
7. Бр.анкетирани граждани по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
8. Бр.видеоклип, запознаващ обществеността с новата информационна система и излъчен на територията на петте области по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
9. Бр.изготвени и разпространени информационни брошури по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
2 000.00
|
0.00
|
10. Бр.часове, в които се осигурява достъп до информационните системи (Call – центрове) по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
11. Брой закупени компютърни конфигурации /сървъри/ по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
12. Бр. идентифицирани силни срани и бр. идентифицирани слаби страни |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
13. Бр. описани административни услуги по вид, доставчик, срок на изпълнение, необходими документи, условия за предоставяне, възможност за оспорване, такси и др., които се включват в базата данни по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
14. Бр.разработени софтуерни продукти по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
15. Брой проведени кръгли маси по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
16. Брой методики за актуализация на данните по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
17. Брой методики за актуализация на данните по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
18. Брой обучени експерти по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
19. Брой осигурени ASDN линии по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
20. Бр. Излъчвания на видеоклип по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
21. Бр. проведени пресконференции с елемент „дискусионни форуми” в 5-те области по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
22. Бр.описани добри европейски практики за информираността за извършваните административни услуги по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
23. Бр.часове, в които се осигурява достъп до инфоматите по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
24. Бр.участници в проведените кръгли маси по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
25. Брой системи по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
26. Брой обучени експерти по дейност 3. |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
27. Одиторски доклад по дейност 5. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
28. приет финален доклад за отчитане на проекта по дейност 5. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
29. изработка на DVD с информация за проекта, начин на финансиране и съдържание на административните услуги по дейност 4. |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
30. Брой закупени инфомати /киоски по дейност 2. |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
31. Брой насоки, изведени м обощения доклад за подобряване на информираността на обществото за предлаганите административни услуги по дейност 1. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|