Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Бр. указателни табели с името на проекта и финансиращия орган, схемата за безвъзмездна помощ по дейност 4. Брой 0.00 5.00 0.00
2. Бр.разработени софтуерни продукти по дейност 2. Брой 0.00 1.00 0.00
3. Брой внедрени инфомати по дейност 2. Брой 0.00 5.00 0.00
4. Брой закупени компютърни конфигурации /сървъри/ по дейност 2. Брой 0.00 5.00 0.00
5. Бр.експерти обменили опит с напреднали европейски администрации по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
6. Бр. издаден на хартиен и елекронен носител обощен доклад по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
7. Бр.анкетирани граждани по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
8. Бр.видеоклип, запознаващ обществеността с новата информационна система и излъчен на територията на петте области по дейност 4. Брой 0.00 1.00 0.00
9. Бр.изготвени и разпространени информационни брошури по дейност 4. Брой 0.00 2 000.00 0.00
10. Бр.часове, в които се осигурява достъп до информационните системи (Call – центрове) по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
11. Брой закупени компютърни конфигурации /сървъри/ по дейност 3. Брой 0.00 5.00 0.00
12. Бр. идентифицирани силни срани и бр. идентифицирани слаби страни Брой 0.00 0.00 0.00
13. Бр. описани административни услуги по вид, доставчик, срок на изпълнение, необходими документи, условия за предоставяне, възможност за оспорване, такси и др., които се включват в базата данни по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
14. Бр.разработени софтуерни продукти по дейност 3. Брой 0.00 5.00 0.00
15. Брой проведени кръгли маси по дейност 1. Брой 0.00 5.00 0.00
16. Брой методики за актуализация на данните по дейност 2. Брой 0.00 5.00 0.00
17. Брой методики за актуализация на данните по дейност 3. Брой 0.00 5.00 0.00
18. Брой обучени експерти по дейност 2. Брой 0.00 10.00 0.00
19. Брой осигурени ASDN линии по дейност 3. Брой 0.00 10.00 0.00
20. Бр. Излъчвания на видеоклип по дейност 4. Брой 0.00 5.00 0.00
21. Бр. проведени пресконференции с елемент „дискусионни форуми” в 5-те области по дейност 4. Брой 0.00 5.00 0.00
22. Бр.описани добри европейски практики за информираността за извършваните административни услуги по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
23. Бр.часове, в които се осигурява достъп до инфоматите по дейност 2. Брой 0.00 0.00 0.00
24. Бр.участници в проведените кръгли маси по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00
25. Брой системи по дейност 3. Брой 0.00 5.00 0.00
26. Брой обучени експерти по дейност 3. Брой 0.00 10.00 0.00
27. Одиторски доклад по дейност 5. Брой 0.00 1.00 0.00
28. приет финален доклад за отчитане на проекта по дейност 5. Брой 0.00 1.00 0.00
29. изработка на DVD с информация за проекта, начин на финансиране и съдържание на административните услуги по дейност 4. Брой 0.00 200.00 0.00
30. Брой закупени инфомати /киоски по дейност 2. Брой 0.00 5.00 0.00
31. Брой насоки, изведени м обощения доклад за подобряване на информираността на обществото за предлаганите административни услуги по дейност 1. Брой 0.00 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.