Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) Основен индикатор: Разработена и внедрена Автоматизирана информационна система "Бюра съдимост" Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) По дейност 10: Брошура за популяризирането на проекта Брой 0.00 500.00 0.00
3. (Д) По дейност 10: Пресконференции Брой 0.00 2.00 0.00
4. (Д) По дейност 11: Извършен финансов одит по проекта Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) Основен индикатор: Услуги включени в АИС "Бюра съдимост" Брой 0.00 3.00 0.00
6. (Д) По дейност 3: Изготвен анализ Брой 0.00 1.00 0.00
7. (Д) По дейност 1: Сформиран екип Брой 0.00 1.00 0.00
8. (Д) По дейност 10: Банери Брой 0.00 2.00 0.00
9. (Д) По дейност 5: Проведено съпътстващо обучение за работа с АИС „Бюра съдимост“ Брой 0.00 150.00 0.00
10. (Д) По дейност 6: Дисков масив Брой 0.00 1.00 0.00
11. (Д) По дейност 6: Проведена тръжна процедура Брой 0.00 1.00 0.00
12. (Д) По дейност 6: Сървъри Брой 0.00 4.00 0.00
13. (Д) По дейност 6: Комутатори Брой 0.00 2.00 0.00
14. (Д) По дейност 5: Предоставени административни електронни услуги Брой 0.00 3.00 0.00
15. (Д) По дейност 6: Маршрутизатори Брой 0.00 2.00 0.00
16. (Д) По дейност 5: Внедрен АИС „Бюра съдимост” Брой 0.00 1.00 0.00
17. (Д) По дейност 10: Публикации в национални печатни и онлайн медии Брой 0.00 5.00 0.00
18. (Д) По дейност 10: Публикувана информация за проекта на интернет страницата на МП Брой 0.00 1.00 0.00
19. (Д) По дейност 10: Рекламно-презентационни материали Брой 0.00 250.00 0.00
20. (Д) По дейност 6: Устройство за архивиране на данни Брой 0.00 1.00 0.00
21. (Д) По дейност 6: Сървърен шкаф и аксесоари Брой 0.00 1.00 0.00
22. (Д) По дейност 6: Закупен и доставен хардуер Брой 0.00 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.