| 1. Дейност 1:Изготвен списък с определени критерий за оценка на офертите; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 2. Дейност 1:Разработено пълно описание на предмета на обществената поръчка и техническа спецификация; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 3. Дейност 2, Поддейност 4: Приета от Възложителя ИС „Взаимна помощ при събиране” – в готовност за опитна експлоатация; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 4. Дейност 2, Поддейност 6: Изготвено описание и докумeнтация на Source-кода на системата 3 бр. на хартиен носител и в електронен формат; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 5. Дейност 2, Поддейност 6: Разработени учебни материали за администратори и крайни потребители в 3 екземпляра и в електронен формат; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 6. Дейност 5: Изготвени доклади; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 7. Дейност 2, Поддейност 1: Изготвено становище за съответствие. и приложимост в НАП на разработения анализ и спецификация; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 8. Дейност 2, Поддейност 1: Разработена функционална спецификация на ИС „Взаимна помощ при събиране” |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 9. Дейност 2, Поддейност 4: бр. итерации при провеждане на тестове; |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
| 10. Дейност 1:Проведена процедура. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 11. Дейност 2, Поддейност 5: Прехвърлен в системата обем от данни от съществуващи регистри и информационни масиви; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 12. Дейност 2, Поддейност 7: Брой обучени крайни потребители за работа с продукта, в т. ч. % жени; |
Брой |
0.00
|
20.00
|
0.00
|
| 13. Дейност 2, Поддейност 2: Техническа спецификация на ИС „Взаимна помощ при събиране”; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 14. Дейност 2, Поддейност 4: Получен програмен код (Source code) на системата на технически носител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 15. Дейност 2, Поддейност 7: Бр. проведени обучения; |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 16. Дейност 4: Бр. изготвени заключителен одитен доклади; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 17. Дейност 4: Сключен договор с избрания изпълнител |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 18. Дейност 5: Бр. проведени срещи на екипа; |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
| 19. Дейност 3: Подготвена проектна документация за възлагане на обществена поръчка; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 20. Дейност 3:Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 21. Дейност 3:Сключен договор с избрания изпълнител; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 22. Дейност 5: Изготвени вътрешни правила за управление на проекта; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 23. Дейност 2, Поддейност 4: Изготвено становище за цялостното съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 24. Дейност 2, Поддейност 5: Изготвена Спецификация за миграция на данни в ИС „Взаимна помощ при събиране; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 25. Дейност 2, Поддейност 6: Разработен наръчник на потребителя в 3 екземпляра на хартиен носител и в електронен формат; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 26. Дейност 1: Сключен договор за изпълнение с избрания изпълнител;. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 27. Дейност 2, Поддейност 2: Изготвено становище за съответствие. и приложимост в НАП на разработения Дизайн на информационната система “Взаимна помощ при събиране”; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 28. Дейност 2, Поддейност 3: Изготвено становище за съответствие. и приложимост в НАП на разработваната (програмирана) информационна система „Взаимна помощ при събиране”; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 29. Дейност 2, Поддейност 3: Разработено софтуерно приложение; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 30. Дейност 2, Поддейност 6: Изработено детайлно описание на базата данни в 3 екземпляра на хартиен носител и в електронен формат; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 31. Дейност 2, Поддейност 6: Разработено ръководство за инсталация и администриране в 3 екземпляра на хартиен носител и в електронен формат; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 32. Дейност 3: Бр. изработени и разпространени рекламни комплекти; |
Брой |
0.00
|
200.00
|
0.00
|
| 33. Дейност1: Проведена процедурата за възлагане на обществената поръчка; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 34. Дейност 3: Организирана пресконференция при стартиране на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 35. Дейност 3: Публикувано прессъобщение в началото на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 36. Дейност 4: Бр. изготвени междинни одитни доклади; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 37. Дейност 5: Постигнати резултати по проекта; |
Брой |
0.00
|
16.00
|
0.00
|
| 38. Дейност 2, Поддейност 3: Пълно покритие на функционалните изисквания; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
| 39. Дейност 2, Поддейност 6: Изготвено становище за съответствие на тестовете по заложените изисквания от НАП на разработените техническа и експлоатационна документация; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 40. Дейност 2, Поддейност 7: Брой обучени членове от ИТ екипа на НАП по поддръжка и системно администриране |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
| 41. Дейност 2, Поддейност 8: Инсталирана и внедрена информационна система „Взаимна помощ при събиране” в НАП с осигурен достъп за крайните потребители; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 42. Дейност 3: Организирана пресконференция при приключване на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 43. Дейност 3: Публикувано 1 прессъобщение в края на проекта; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 44. Дейност 4:Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 45. Дейност 4:Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 46. Дейност 5: Изпълнени дейности по проекта; |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|