Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Брой екипи за поддръжка на сайтовете Брой 0.00 0.00 0.00
2. Брой апробирани нови модели на взаимоотношения Брой 0.00 0.00 0.00
3. Брой експерти-коментатори Брой 0.00 0.00 0.00
4. Брой изготвен анализ на партньорите във връзка с дейност 4. Брой 0.00 1.00 0.00
5. Брой изготвени паметни бележки във връзка с кръглите маси Брой 0.00 0.00 0.00
6. Брой лектори в семинара с представители на медиите и целевите групи Брой 0.00 0.00 0.00
7. Брой анкетирани граждани Брой 0.00 0.00 0.00
8. Брой анкетирани жени във връзка с дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
9. Брой изготвени доклади за създаденото партньорство във връзка с проведаната кръгла маса Брой 0.00 0.00 0.00
10. Брой изготвени разработки за провеж-дане на "Дни на отворените врати" Брой 0.00 1.00 0.00
11. Брой анкетирани граждани въ връзка с дейност 4. Брой 0.00 0.00 0.00
12. Брой анкетирани служители Брой 0.00 0.00 0.00
13. Брой жени в семинар с представители на медиите и целевите групи Брой 0.00 0.00 0.00
14. Брой изготвени доклади за създаденото партньорство Брой 0.00 0.00 0.00
15. Брой излъчени рекламни клипове за поредицата Брой 0.00 0.00 0.00
16. Брой излъчени рекламни клипове за проекта Брой 0.00 0.00 0.00
17. Брой изработени и разпространени флайъри Брой 0.00 3 000.00 0.00
18. Брой изработени сайтове Брой 0.00 0.00 0.00
19. Брой участници по сектори Брой 0.00 0.00 0.00
20. Брой участници по сектори в кръглите маси Брой 0.00 0.00 0.00
21. Брой участници с повишения мотивация в семинара по дейност 8. Брой 0.00 0.00 0.00
22. Брой отпечатани и разпространени наръчника Брой 0.00 14 000.00 0.00
23. Брой мотивирани администрации Брой 0.00 5.00 0.00
24. Брой обучени участници по сектори Брой 0.00 0.00 0.00
25. Брой отпечатани и разпространени екземпляри Брой 0.00 500.00 0.00
26. Брой отпечатани и разпространени екземпляри от ръководството Брой 0.00 1 000.00 0.00
27. Брой проведени брифинги Брой 0.00 10.00 0.00
28. Брой проведени кръгли маси Брой 0.00 1.00 0.00
29. Брой отпечатани и разпространени дипляни Брой 0.00 6 000.00 0.00
30. Брой паметни бележки от публичните обсъждания Брой 0.00 0.00 0.00
31. Брой получени on-line запитвания Брой 0.00 0.00 0.00
32. Брой администрации в семинара по дейност 8. Брой 0.00 0.00 0.00
33. Брой разпространени DVD Брой 0.00 1 000.00 0.00
34. Брой проведени дни на отворените врати Брой 0.00 5.00 0.00
35. Брой изготвени доклади и анализи за резултатите от обсъжданията Брой 0.00 0.00 0.00
36. Брой изготвени експертни анализи по дейност 6. Брой 0.00 0.00 0.00
37. Брой публикации по типове медии Брой 0.00 72.00 0.00
38. Брой участници в семинара с представители на медиите и целевите групи Брой 0.00 30.00 0.00
39. Брой участници по сектори въ връзка с дейност 6. Брой 0.00 0.00 0.00
40. Брой респонденти по сектор с повишена информираност относно услугите, предоставяни от администрацията Брой 0.00 0.00 0.00
41. Брой разпространени DVD с предаванията Брой 0.00 1 000.00 0.00
42. Брой жени Брой 0.00 0.00 0.00
43. Брой теми на обучението във връзка с дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
44. Брой услуги, предлагани от администрациите, по тип Брой 0.00 0.00 0.00
45. Брой изготвени експертни анализи във връзка с проведената кръгла маса Брой 0.00 0.00 0.00
46. Брой излъчени предавания Брой 0.00 24.00 0.00
47. Брой сайтове с усъвършентвана функционалност Брой 0.00 0.00 0.00
48. Изготвен анализ и доклад във връзка със семинар с представители на медиите и целевите групи Брой 0.00 0.00 0.00
49. Брой модератори в кръглата маса по дейност 6. Брой 0.00 0.00 0.00
50. Брой осъществени местни партьнорства Брой 0.00 0.00 0.00
51. Брой отговори на запитванията във връзка с дейност 5. Брой 0.00 0.00 0.00
52. Брой предадени доклади на МДААР за извършения одит Брой 0.00 0.00 0.00
53. Брой посетители на сайтовете Брой 0.00 0.00 0.00
54. Брой проведени пресконференци Брой 0.00 2.00 0.00
55. Брой проведени ублични обсъждания Брой 0.00 5.00 0.00
56. Процент постигнати резултати спрямо заложените Брой 0.00 0.00 0.00
57. Брой анкетирани, които отчитат промяна в отношението си към администрацията Брой 0.00 0.00 0.00
58. Брой експерти в кръглата маса по дейнос 6. Брой 0.00 0.00 0.00
59. Брой експерти във връзка с провеждане на кръгла маса Брой 0.00 0.00 0.00
60. Брой изготвени анализи във връзка с дейност 7. Брой 0.00 0.00 0.00
61. Брой изградени нови умения Брой 0.00 0.00 0.00
62. Брой коментари от НПО, бизнес и медии Брой 0.00 0.00 0.00
63. Брой лектори на семинара с представители на медиите и целевите групи Брой 0.00 0.00 0.00
64. Брой материали по теми, включени в ръководството Брой 0.00 0.00 0.00
65. Брой медии в семинара по дейност 8. Брой 0.00 0.00 0.00
66. Брой модератори на семинара по дейност 3. Брой 0.00 0.00 0.00
67. Брой планове и сценарии Брой 0.00 0.00 0.00
68. Брой постигнати резултати Брой 0.00 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.