Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Общ брой на обучените служители в администрацията Брой 0.00 200.00 0.00
2. По Дейност 7 - Брой брошури (2) Брой 0.00 500.00 0.00
3. По Дейност 7 - Брой начални конф. Брой 0.00 1.00 0.00
4. По Дейност 7 - Брой табели Брой 0.00 1.00 0.00
5. По Дейност 1 - Сформиран екип за управление на проекта, Членове на екип – 3 Брой 0.00 1.00 0.00
6. По Дейност 2 - Разработени пакет и документации за провеждане на процедури за избор на изпълнители на Дейност 4, Поддейност 5.3 и Дейност 7 от проекта Брой 0.00 2.00 0.00
7. По Дейност 3 - Поддейност 3.1. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
8. По Дейност 3 - Поддейност 3.4. - Брой участници Брой 0.00 6.00 0.00
9. По Дейност 3 - Поддейност 3.5. - Брой участници Брой 0.00 5.00 0.00
10. По Дейност 4 - Брой участници Брой 0.00 20.00 0.00
11. По Дейност 5 - Поддейност 5.3. - Брой обучения Брой 0.00 2.00 0.00
12. По Дейност 6 - Поддейност 6.1. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
13. По Дейност 6 - Поддейност 6.1. - Брой участници Брой 0.00 2.00 0.00
14. По Дейност 7 - Брой закл. конференции Брой 0.00 1.00 0.00
15. По Дейност 7 - Брой публикации (2) Брой 0.00 1.00 0.00
16. По Дейност 2 - Проведена процедура за избор на изпълнители с 2 обособени позиции ( Дейност 4 и Поддейност 5.3) Брой 0.00 1.00 0.00
17. По Дейност 3 - Поддейност 3.4. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
18. Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат Процент 0.00 100.00 0.00
19. По Дейност 5 - Поддейност 5.3. - Брой участници Брой 0.00 60.00 0.00
20. По Дейност 7 - Брой брошури (1) Брой 0.00 500.00 0.00
21. Обучени жени от общия брой обучени Процент 0.00 76.00 0.00
22. По Дейност 2 - Проведена процедура за избор на изпълнител ( Дейност 7) Брой 0.00 1.00 0.00
23. По Дейност 3 - Поддейност 3.2. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
24. По Дейност 3 - Поддейност 3.3. - Брой участници Брой 0.00 4.00 0.00
25. По Дейност 4 - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
26. Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени Процент 0.00 100.00 0.00
27. По Дейност 1 - Подписани 3 бр. договори с членовете на екипа Брой 0.00 3.00 0.00
28. По Дейност 3 - Поддейност 3.3. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
29. По Дейност 6 - Поддейност 6.2. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
30. По Дейност 1 - Изпратени на ИПА групови заявки за участие в обученията, организирани от Института в срок до 28.02.2013 г., или в друг срок, указан от ИПА Брой 0.00 9.00 0.00
31. По Дейност 2 - Сключени договори с избраните изпълнители по проекта Брой 0.00 2.00 0.00
32. По Дейност 3 - Поддейност 3.2. - Брой участници Брой 0.00 4.00 0.00
33. По Дейност 3 - Поддейност 3.6. - Брой участници Брой 0.00 10.00 0.00
34. По Дейност 5 - Поддейност 5.1. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
35. По Дейност 6 - Поддейност 6.3. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
36. По Дейност 3 - Поддейност 3.5. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
37. По Дейност 3 - Поддейност 3.6. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
38. По Дейност 5 - Поддейност 5.2. - Брой обучения Брой 0.00 1.00 0.00
39. По Дейност 5 - Поддейност 5.2. - Брой участници Брой 0.00 15.00 0.00
40. По Дейност 6 - Поддейност 6.2. - Брой участници Брой 0.00 23.00 0.00
41. По Дейност 7 - Брой плакати (по проекта) Брой 0.00 50.00 0.00
42. По Дейност 7 - Брой публикации (1) Брой 0.00 1.00 0.00
43. По Дейност 3 - Поддейност 3.1. - Брой участници Брой 0.00 6.00 0.00
44. По Дейност 5 - Поддейност 5.1. - Брой участници Брой 0.00 25.00 0.00
45. По Дейност 6 - Поддейност 6.3. - Брой участници Брой 0.00 20.00 0.00
46. По Дейност 7 - Брой банери (по проекта) Брой 0.00 1.00 0.00
47. По Дейност 7 - Брой материали/ статии Брой 0.00 6.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.