Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ Брой 0.00 1.00 0.00
2. Брой проведени конференции, кръгли маси и дискусии, брой участници Брой 0.00 1.00 0.00
3. Брой проведени съпътстващи обучения, брой обучени служители Брой 0.00 3.00 0.00
4. По Дейност 3 - Брой изготвени времеви графици за провеждане на ФА Брой 0.00 1.00 0.00
5. По Дейност 3 - Брой проведени работни срещи с представители на общинската администрация Брой 0.00 1.00 0.00
6. По Дейност 7 - Бр. проведени пресконференции Брой 0.00 2.00 0.00
7. По Дейност 7 - Бр. разработени и разпространени информационни материали (дипляни) Брой 0.00 200.00 0.00
8. По Дейност 1 - Брой разработени пакети документация за избор на изпълнител Брой 0.00 1.00 0.00
9. По Дейност 1 - Брой сключени договори с членовете на екипа за управление Брой 0.00 3.00 0.00
10. По Дейност 3 - Брой проведени работни срещи на екипа по ФА Брой 0.00 5.00 0.00
11. По Дейност 4 - Брой проведени анкетни проучвания Брой 0.00 1.00 0.00
12. По Дейност 4 - Брой проведени фокус групи Брой 0.00 2.00 0.00
13. По Дейност 5 - Брой публикувани доклади Брой 0.00 1.00 0.00
14. По Дейност 4 - Брой проведени интервюта Брой 0.00 15.00 0.00
15. По Дейност 6 - Брой изготвени обучителни програми Брой 0.00 2.00 0.00
16. По Дейност 6 - Брой проведени публични събития (кръгли маси) Брой 0.00 1.00 0.00
17. Функционални анализи, извършени от административни структури Брой 0.00 1.00 0.00
18. По Дейност 3 - Брой изготвени комуникационни планове Брой 0.00 1.00 0.00
19. По Дейност 6 - Брой актуализирани съществуващи и изготвени нови вътрешни нормативни документи Брой 0.00 0.00 0.00
20. По Дейност 6 - Брой изготвени проекти на нова организационна структура Брой 0.00 1.00 0.00
21. По Дейност 7 - Бр. публикации в пресата Брой 0.00 2.00 0.00
22. По Дейност 4 - Брой доклади Брой 0.00 1.00 0.00
23. По Дейност 4 - Брой респонденти обхванати от анкетни проучвания Брой 0.00 15.00 0.00
24. По Дейност 4 - Брой участници във фокус групи Брой 0.00 20.00 0.00
25. Разработени препоръки и приет План за действие за оптимизиране на функциите и организационно преструктуриране на администрациите, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрациите Брой 0.00 1.00 0.00
26. По Дейност 6 - Брой изготвени материали за обучения Брой 0.00 2.00 0.00
27. По Дейност 2 -Брой разработени пакети документация за избор на изпълнители Брой 0.00 2.00 0.00
28. По Дейност 3 - Брой изготвени таблици със заинтересованите страни Брой изготвени таблици със заинтересованите страни Брой 0.00 1.00 0.00
29. По Дейност 3 - Брой проведени съпътстващи обучения Брой 0.00 1.00 0.00
30. По Дейност 3 - Брой публикации на уеб-сайта на общината Брой 0.00 1.00 0.00
31. По Дейност 6 - Брой изготвени и публикувани доклади Брой 0.00 1.00 0.00
32. По Дейност 6 - Брой проведени обучения по проекта Брой 0.00 2.00 0.00
33. По Дейност 6 - Брой усъвършенствани индикатори и механизми за измерване резултатите от дейността на общинската структура Брой 0.00 0.00 0.00
34. По Дейност 1 - Брой подписани договори с изпълнители Брой 0.00 1.00 0.00
35. По Дейност 5 - Брой изготвени доклади Брой 0.00 1.00 0.00
36. По Дейност 7 - Бр. бюлетини, изпратени по електронна поща Брой 0.00 10.00 0.00
37. По Дейност 7 - Бр. публикувани платени съобщения в медиите Брой 0.00 4.00 0.00
38. По Дейност 2 - Брой подписани договори с избраните изпълнители Брой 0.00 2.00 0.00
39. По Дейност 6 - Брой изготвени планове за управление на промяната Брой 0.00 1.00 0.00
40. По Дейност 6 - Брой обучени представители на общинската администрация Брой 0.00 35.00 0.00
41. По Дейност 6 - Брой участници в публични събития (кръгли маси) Брой 0.00 25.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.