Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. 13.2 Брой 0.00 2.00 0.00
2. 15.3 Брой постигнати индикатори за изпълнение на проекта Брой 0.00 0.00 0.00
3. 13.1 Степен на информираност на обществеността Брой 0.00 0.00 0.00
4. 15.2 Брой постигнати резултати по проекта Брой 0.00 0.00 0.00
5. 2.3 Привлечен 1 бр. ИТ експерт, участвал в разработка и/или експлоатация на автоматизирана система за селекция Брой 0.00 1.00 0.00
6. 2.4 Привлечен 1бр. данъчен експерт в областта на контрола Брой 0.00 1.00 0.00
7. 3. Изготвен встъпителен доклад за управление на изпълнението на проекта, утвърден от бенефициента период в месеци 0.00 0.00 0.00
8. 8.2 Брой на проведените тестове Брой 0.00 0.00 0.00
9. 9. Обем на мигрираните в системата данни Брой 0.00 0.00 0.00
10. 10.4 Изготвено описание и докумeнтация на Source-кода на системата в 10 екземпляра и в електронен формат Брой 0.00 10.00 0.00
11. 11. Проведено 1 бр обучение на 10 системни администратори Брой 0.00 10.00 0.00
12. 13.4 Създадена допълнителна категория в Интернет и Интранет страниците на НАП и публикувани поне 2 съобщения Брой 0.00 2.00 0.00
13. 1. Разработено техническо задание за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка период в месеци 0.00 0.00 0.00
14. 11.2 Проведени обучения на 160 обучаващи Брой 0.00 160.00 0.00
15. 2.1 Разработено техническо задание за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка период в месеци 0.00 0.00 0.00
16. 13.3 Проведена 1 пресконференция в края на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
17. 15.4 Липса на нередности Брой 0.00 0.00 0.00
18. 6. Пълно покритие /100 %/ на функционалните изисквания Процент 0.00 100.00 0.00
19. 4. Утвърдена от Бенефициента Функционална спецификация на ИС „Контрол” период в месеци 0.00 0.00 0.00
20. 1.3 Сключен договор за възлагане на обществената поръчка с изпълнител период в месеци 0.00 0.00 0.00
21. 10.3 Изработено детайлно описание на базата данни в 10 екземпляра и в електронен формат; Брой 0.00 10.00 0.00
22. 10.5 Разработени учебни материали за администратори и крайни потребители в 10 екземпляра и в електронен формат Брой 0.00 10.00 0.00
23. 5. Техническа спецификация на ИС „Контрол”, период в месеци 0.00 0.00 0.00
24. 7. Доставени лицензи и инсталиран софтуер за работа на минимум 50 служители Брой 0.00 50.00 0.00
25. 8.1 Брой на критичните грешки, Брой 0.00 0.00 0.00
26. 1.2 Публикувано обявление в пресата период в месеци 0.00 0.00 0.00
27. 10.1 Разработено ръководство за инсталация и администриране в 10 екземпляра и в електронен формат; Брой 0.00 10.00 0.00
28. 10.2 Разработен наръчник на потребителя в 10 екземпляра и в електронен формат; Брой 0.00 10.00 0.00
29. 12. Внедрена и работеща ИС „Контрол”с над 3000 потребители Брой 0.00 3 000.00 0.00
30. 14 Междинни и краен финален доклади Брой 0.00 0.00 0.00
31. 15.1 Приключили дейности в рамките на предвидените срокове Брой 0.00 0.00 0.00
32. 2.2 Сключен договор за възлагане на обществената поръчка с чуждестранна данъчна администрация период в месеци 0.00 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.