1. 13.2 |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
2. 15.3 Брой постигнати индикатори за изпълнение на проекта |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
3. 13.1 Степен на информираност на обществеността |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
4. 15.2 Брой постигнати резултати по проекта |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
5. 2.3 Привлечен 1 бр. ИТ експерт, участвал в разработка и/или експлоатация на автоматизирана система за селекция |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
6. 2.4 Привлечен 1бр. данъчен експерт в областта на контрола |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
7. 3. Изготвен встъпителен доклад за управление на изпълнението на проекта, утвърден от бенефициента |
период в месеци |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
8. 8.2 Брой на проведените тестове |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
9. 9. Обем на мигрираните в системата данни |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
10. 10.4 Изготвено описание и докумeнтация на Source-кода на системата в 10 екземпляра и в електронен формат |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
11. 11. Проведено 1 бр обучение на 10 системни администратори |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
12. 13.4 Създадена допълнителна категория в Интернет и Интранет страниците на НАП и публикувани поне 2 съобщения |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
13. 1. Разработено техническо задание за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка |
период в месеци |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
14. 11.2 Проведени обучения на 160 обучаващи |
Брой |
0.00
|
160.00
|
0.00
|
15. 2.1 Разработено техническо задание за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка |
период в месеци |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
16. 13.3 Проведена 1 пресконференция в края на проекта |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
17. 15.4 Липса на нередности |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
18. 6. Пълно покритие /100 %/ на функционалните изисквания |
Процент |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
19. 4. Утвърдена от Бенефициента Функционална спецификация на ИС „Контрол” |
период в месеци |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
20. 1.3 Сключен договор за възлагане на обществената поръчка с изпълнител |
период в месеци |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
21. 10.3 Изработено детайлно описание на базата данни в 10 екземпляра и в електронен формат; |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
22. 10.5 Разработени учебни материали за администратори и крайни потребители в 10 екземпляра и в електронен формат |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
23. 5. Техническа спецификация на ИС „Контрол”, |
период в месеци |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
24. 7.
Доставени лицензи и инсталиран софтуер за работа на минимум 50 служители |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
25. 8.1 Брой на критичните грешки, |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
26. 1.2 Публикувано обявление в пресата |
период в месеци |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
27. 10.1 Разработено ръководство за инсталация и администриране в 10 екземпляра и в електронен формат; |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
28. 10.2 Разработен наръчник на потребителя в 10 екземпляра и в електронен формат; |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
29. 12. Внедрена и работеща ИС „Контрол”с над 3000 потребители |
Брой |
0.00
|
3 000.00
|
0.00
|
30. 14 Междинни и краен финален доклади |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
31. 15.1 Приключили дейности в рамките на предвидените срокове |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
32. 2.2 Сключен договор за възлагане на обществената поръчка с чуждестранна данъчна администрация |
период в месеци |
0.00
|
0.00
|
0.00
|