Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. Брой Интернет страници на държавната администрация и на сродни на ИПА институции, до които има достъп от обновената страница. Брой 0.00 0.00 0.00
2. Брой обучени експерти-оценители по Д2 на компонент 3 Брой 0.00 0.00 0.00
3. Брой подготвени въпросници по Д1 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
4. Брой прегледани практики в ИПА и ЕС по Д3 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
5. Брой проучени програми по Д2 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
6. Брой тестове и изпити по Д2 на компонент 3 Брой 0.00 0.00 0.00
7. Брой участници в посещението по Д1 на компонент 3 Брой 0.00 7.00 0.00
8. Брой участници в посещения по Д1 на компонент 4 Брой 0.00 7.00 0.00
9. Брой обучени лектори по Д1 на компонент 4 Брой 0.00 0.00 0.00
10. Брой оценки на въздействието по Д1 на компонент 3 Брой 0.00 0.00 0.00
11. Брой обучени в обучаваща институция в ЕС по Д5 на компонент 2 Брой 0.00 20.00 0.00
12. Брой обучени експерти от звената по ЧР по Д4 на компонет 1 Брой 0.00 500.00 0.00
13. Брой обучени експерти от местните администрации по Д4 на компонент 1 Брой 0.00 0.00 0.00
14. Брой планирани и проведени обучения по Д5 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
15. Брой направени анализи по Д1 на Компонент 1 Брой 0.00 0.00 0.00
16. Брой проведени допитвания по Д1 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
17. Брой обновени длъжностни характеристики по Д4 на компонент 1 Брой 0.00 0.00 0.00
18. Брой обучени наставници по разработената програма по Д2 на компонент 3 Брой 0.00 15.00 0.00
19. Брой обучени от местната администрация по Д5 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
20. Брой обучени по Д2 на компонент 2 Брой 0.00 20.00 0.00
21. Брой обучени по Д4 на компонент 2 Брой 0.00 30.00 0.00
22. Брой обхванати държави в изследването по Д1 на компонент 3 Брой 0.00 0.00 0.00
23. Брой отпечатани брошури. Брой 0.00 600.00 0.00
24. Брой подготвени проекти на споразумения по Д4 на компонент 1 Брой 0.00 0.00 0.00
25. Брой посетени страни-членки по Д1 на компонент 3 Брой 0.00 2.00 0.00
26. Брой предложения за области на програмите за обучения по Д1 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
27. Брой посетени страни-членки по Д4 на компонент 1 Брой 0.00 3.00 0.00
28. Брой разработени програми по Д1 на компонент 4 Брой 0.00 15.00 0.00
29. Брой проведени интервюта по Д1 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
30. Брой разработени учебни материали по Д2 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
31. Брой експерти от администрациите , избрани за обучение за лектори по Д4 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
32. Брой разработени нормативни актове по Д2 на компонент 3 Брой 0.00 0.00 0.00
33. Брой разработени програми по Д2 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
34. брой разработени формуляри по Д2 на компонент 3 Брой 0.00 0.00 0.00
35. Брой уеб-базирани портали, до които има достъп от страницата на ИПА. Брой 0.00 0.00 0.00
36. Брой обучени по Д5 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
37. Брой осигурени предметни рекламни материали Брой 0.00 500.00 0.00
38. Брой отпечатана брошура по Д2 на компонент 2 Брой 0.00 1 000.00 0.00
39. Брой отпечатани ръководства по Д3 на компонент 2 Брой 0.00 200.00 0.00
40. Брой отпечатани информационни материали. Брой 0.00 0.00 0.00
41. Брой посетени стране-членки по Д1 на Компонент 1 Брой 0.00 6.00 0.00
42. Брой попълнени анкетни карти по Д5 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
43. Брой попълнени контролни тестове по Д5 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
44. Брой проведени посещения по Д1 на компонент 4 Брой 0.00 1.00 0.00
45. Брой публикувани статии в ежедневници. Брой 0.00 10.00 0.00
46. Осигуряване на одитна пътека Брой 0.00 0.00 0.00
47. Оценка на програмите по Д3 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
48. Оценка на лекторите по Д3 по компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
49. Одобрена визия на ИПА по Д2 на Компонент 1 Брой 0.00 1.00 0.00
50. Оценка на учебните материали по Д3 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
51. Брой доставено оборудване по Д3 на компонент 4 Брой 0.00 0.00 0.00
52. Брой механизми и процедури за мониторинг по Д3 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
53. Брой обучени служители по Д1 на компонент 4 Брой 0.00 4 000.00 0.00
54. Брой подготвени актове за изменение и допълнение на нормативни актове или нови актове по Д3 на Компонент 1 Брой 0.00 0.00 0.00
55. Брой преподаватели от ВУЗ, избрани за обучение за лектори по Д4 на компонент 2 Брой 0.00 0.00 0.00
56. Брой разработени брошури; брой публикувани брошури; брой рекламни събития; брой рекламни спотове; брой кандидати за програмата; брой служители, преминали изпитите; брой обучени по програмата Брой 0.00 0.00 0.00
57. Брой разработени програми за обучение на участниците по Д2 на компонент 3 Брой 0.00 0.00 0.00
58. Предадени междинни одитни доклади и окончателен одитен доклад. Брой 0.00 0.00 0.00
59. функциониращ център по Д2 на компонент 3 Брой 0.00 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.