Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По дейност 2 - Брой разработени електронни портали за обществено информиране и консултиране. Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) По дейност 2 - Брой приети ОПР от Общински съвет Брой 0.00 1.00 0.00
3. (Д) По дейност 1 - Брой обучени служители и предствители на структурите на гражданското общество Брой 0.00 20.00 0.00
4. (Д) По дейност 1 - Разработени указания за въвеждане на правилата за мониторинг, контрол и последваща оценка на политики за общинската администрация Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) По дейност 2 - Изготвен анализ на заинтересованите страни. Идентифицирани заинтересовани страни за целите на анализа от под-дейност 2.1 Брой 0.00 1.00 0.00
6. (Д) По дейност 1 - Брой проведени обучения Брой 0.00 1.00 0.00
7. (Д) По дейност 2 - Брои изготвени анализи на социално-икономическото развитие на общината, SWOT анализ. Брой 0.00 1.00 0.00
8. (Д) По дейност 2 - Брой доклади от фокус групи Брой 0.00 1.00 0.00
9. (Д) По дейност 1 - Брой разработени, приети от Общински съвет Бобов дол и въведени в общинска администрация правила за мониторинг, контрол и последваща оценка на общинските политики за устойчиво развитие, включително приложения за секторните политики: ико Брой 0.00 1.00 0.00
10. (Д) По дейност 3 - Брой проведени последващи оценки Брой 0.00 1.00 0.00
11. (Д) По дейност 6 - Брой граждански договори. Брой 0.00 3.00 0.00
12. (Д) По дейност 6 - Брой проведени процедури по ЗОП. Брой 0.00 5.00 0.00
13. (Д) По дейност 6 - Изготвяне на финален технически и финансов отчет. Брой 0.00 1.00 0.00
14. (Д) По дейност 2 - Проведено социологическо проучване. Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) По дейност 4 - Брой актуализирани документи. Брой 0.00 2.00 0.00
16. (Д) По дейност 5 - Проведени пресконференции. Брой 0.00 2.00 0.00
17. (Д) По дейност 5 - Папки – картон. Брой 0.00 50.00 0.00
18. (Д) По дейност 2 - Брой организирани фокус групи Брой 0.00 3.00 0.00
19. (Д) По дейност 2 - Брой систематисирани бази данни с информация. Брой 0.00 1.00 0.00
20. (Д) По дейност 2 - Брой разработени ОПР Брой 0.00 1.00 0.00
21. (Д) По дейност 2 - Изготвен анализ на заинтересованите страни Брой 0.00 1.00 0.00
22. (Д) По дейност 2 - Организирани обществени обсъждания. Брой 0.00 1.00 0.00
23. Администрации, въвели правила за мониторинг на изпълнението на политики Брой 0.00 1.00 0.00
24. (Д) По дейност 5 - Информационен банер (транспарант). Брой 0.00 1.00 0.00
25. (Д) По дейност 5 - Информационна табела Брой 0.00 1.00 0.00
26. (Д) По дейност 5 - Химикалки. Брой 0.00 50.00 0.00
27. (Д) По дейност 6 - Брой протоколи от проведени работни срещи. Брой 0.00 9.00 0.00
28. (Д) По дейност 5 - Връзки за бадж. Брой 0.00 50.00 0.00
29. (Д) По дейност 5 - Дипляни Брой 0.00 250.00 0.00
30. (Д) По дейност 5 - Флаш памет 2GB. Брой 0.00 50.00 0.00
31. (Д) По дейност 6 - Брой разработени документации за избор на изпълнители. Брой 0.00 5.00 0.00
32. (Д) По дейност 3 - Брой проведени предварителни оценки Брой 0.00 1.00 0.00
33. (Д) По дейност 4 - Брой разработени документи Брой 0.00 2.00 0.00
34. (Д) По дейност 5 - Настолен календар – бележник. Брой 0.00 50.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.