Дейност 1. Подготовка на тръжни документации за обществени поръчки и избор на изпълнители по Дейности 2, 3 и 4 (една поръчка): Ще бъдат подготвени тръжни документации за обществени поръчки за избор на изпълнители по:
Дейности 2, 3 и 4 (една процедура по ЗОП)
- Дейност 2. Изготвяне на функционален анализ на община Бяла”;
- Дейност 3. Повишаване на капацитета на служителите на община Бяла за подобряване ефективността и ефикасността на изпълнението;
- Дейност 4. Дейности по осигуряване на информация и публичност на проекта.
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 2. Изготвяне на функционален анализ на община Бяла: - Планиране и подготовка на функционалния анализ
В този етап ще бъде извършено адаптиране на методологията за изготвяне на функционален анализ в съответствие с идентифицираните цели и управленски нужди на заинтересованите страни, ще бъде направен избор на метод за изготвяне на анализа, ще бъде изготвена рамка за анализ на събраната информация, индикатори за оценка на състоянието.
В рамките на подготвителния етап ще бъде изготвен общ правен анализ, въз основа на който ще бъдат идентифицирани основните функции и тяхното разпределение в структурата на администрацията на община Бяла. Този правен анализ ще бъде използван като основа за разработването на конкретните инструменти за провеждане на изследвания и проучвания и за разработване на адекватен времеви график за тяхното провеждане.
В рамките на тази задача ще бъде сформирана консултативната работна група за обсъждане хода и резултатите от провеждания функционален анализ. Така ще бъде осигурена възможност за участие и отчитане на мненията на всички заинтересовани страни в процеса на формулиране на оценка и определяне на насоките за подобряване ефективността и ефикасността на общинската администрация.
- Провеждане на функционалния анализ
В този етап ще бъдат проведени проучвания за събиране на информация, необходима за изготвянето на анализите, свързани с текущото състояние и възможностите за подобряване на релевантността, ефективността и ефикасността на функциите на община Бяла. Ще бъдат приложени разработените в предходния етап инструменти за провеждане на проучвания.
Цялата информация, свързана с изпълнението на функционалния анализ ще бъде надлежно документирана и класифицирана, така че да може ефективно да бъде използвана при последващите анализи.
- Анализ на данните - формулиране на оценка за състоянието и идентифициране на възможностите за оптимизиране на системата
В рамките на тази задача, ще бъде направен цялостен анализ на функциите на общинската администрация. Събраната информация ще бъде анализирана в контекста на актуалните предизвикателства за икономическо и социално развитие на страната и общите европейски политики.
Анализът ще бъде направен в две части:
o Оценка на състоянието на системата – в организационен, функционален и нормативен аспект, включително оценка на ефективността на използване на наличните ресурси;
o Възможности за оптимизиране и усъвършенстване на системата.
Ще бъдат анализирани прилаганите механизми за оценка на ефективността и ефективността на общинската администрация, както развитието им или разработването на такива, в случай на необходимост.
В рамките на консултативната работна група ще бъдат обсъждани всички елементи на анализа на данните от проведения функционален анализ, така ще бъде осигурена възможност за участие и отчитане на мненията на всички заинтересовани страни в процеса на формулиране на оценка.
- Изготвяне на предложения за функционално и структурно оптимизиране и план за действие
В този етап, въз основа на изготвените анализи на релевантността, ефективността и ефикасността на функциите на община Бяла и на определените възможни области за подобрение на изпълнението на функциите й. Ще бъдат направени препоръки за функционално и организационно развитие, които следва, в случай на необходимост, да бъдат отразени в нормативните и вътрешните актове на административната структура, за което ще бъдат изготвени съответните предложения за промени или разработване на нови актове.
Ще бъдат разработени механизми за оценка на ефективността и ефективността на общинската администрация, както и система за управление на изпълнението, вкл. индикатори към нея.
Ще бъде изготвен план за действие за изпълнение на предложените мерки.
Предвид времевото ограничение за изпълнение проекта, както и логическото и технологично изискване за прилагане на планираните мерки, в изготвения план за действие ще бъдат предвидени конкретни инструменти и измерими показатели за провеждане на мониторинг на изпълнението и преглед на напредъка по изпълнението на плана за действие, които следва да се превърнат в обичайна част от дейностите за управление на изпълнението в община Бяла.
|
74 360.00
|
0.00
|
Дейност 3 Повишаване на капацитета на служителите на община Бяла за подобряване ефективността и ефикасността на изпълнението: - 3 дневно обучение на служители от община Бяла за повишаване ефективността и ефикасността на изпълнението на функциите
Ще бъде организирано и проведено 1 тридневно обучение за общо 40 представители на администрацията на община Бяла за представяне на избрания подход за функционално и организационно развитие, изготвените препоръки, както и на изготвения план за действие.
Ще бъде разработена програма за обучение с фокус върху:
избрания подход за функционално и организационно развитие;
изготвения план за действие и прилагане на инструменти за мониторинг на осъществяването им и наблюдение на напредъка на изпълнението;
превръщане на дейностите по мониторинг и анализ на функциите в обичайни дейности от управление на изпълнението на община Бяла.
Ще бъдат изработени обучителни материали за провеждане на обучението.
Обучението ще бъде организирано извън работните територии на служителите с цел осигуряване на ефективен учебен процес.
За нуждите на оценката на ефективността на проведеното обучение ще бъдат разработени въпросници за оценка на придобитите знания.
|
9 120.00
|
0.00
|
Дейност 4. Дейности по осигуряване на информация и публичност на проекта: - Разработване и разпространение на информационни материали;
Ще бъдат изготвени информационни материали за проекта и неговите цели, като бъдат спазени изискванията към техническите характеристики на мерките за информация и публичност.
Ще бъдат изработени:
- брошура, представяща целите на проекта и планираните резултати от неговото изпълнение;
- брошура, представяща резултатите от изпълнението на проекта;
- плакат за повишаване на информираността на целевата група – служители на община Бяла, както и на гражданите, посещаващи офисите на администрацията;
- Планиране и провеждане на информационна кампания
Ще бъде планирана и проведена информационна кампания, включваща провеждане на начална пресконференция в Бяла, публикуване на прессъобщение за целите на проекта и очакваните резултати в 2 регионални печатни издания във Варна и Бургас, и заключителна пресконференция в Бяла за представяне на резултатите от проекта.
Като комуникационен канал за разпространение на информация за дейностите и резултатите от проекта ще бъдат използвани и интернет страницата на община Бяла, на която ще бъдат публикуван банер, отвеждащ към информация за проекта и неговите цели, за получената от ОП „Административен капацитет” подкрепа.
|
6 010.00
|
0.00
|
Дейност 5. Управление на проекта: Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта.
Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности.
В екипа ще бъдат включени следните позиции: ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и приемането на ефективна система за комуникация между тях. Координаторът ще осъществява процеса на съгласуване и взаимодействие при изпълнение на планираните дейности между всички ангажирани с проектната реализация страни. Счетоводителят на проекта ще изпълнява финансов контрол; ще организира и изпълнява цялостната финансова отчетност на дейностите. Техническият сътрудник ще отговаря за събирането, обработването и съхраняването на проектната документация.
Екипът ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение.
За целите на изпълнението на проекта, в частност провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани офиси в сградата на община Бяла.
|
9 101.57
|
0.00
|