Оптимизиране на структурата на общинска администрация Сунгурларе за постигане на по-голяма ефективност и избягване на дублиращи се функции.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се реализира чрез:
- Организиране на регулярни работни срещи;
- Създаване на механизми за логистика и координация;
- Създаване на процедури за работа на сформирания екип;
- Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта - протоколи, технически отчети, формуляри и форми и др., в това число участие в работни срещи с експертите, които ще бъдат ангажирани за изготвянето на процедури по ЗОП;
- Управление на отношенията с изпълнителите по заложените график и бюджет;
- Проследяване изпълнението на заложените индикатори;
- Изготвяне и съхраняване на проектно досие.
10 213.25
0.00
Дейност 2 – Извършване на функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ на държавната администрация на всички структури на общинската администрация: • Анализ на текущото състояние на административната структура;
- Анализ на релевантността на функциите в община Сунгурларе (преглед на устройствения правилник на общината, нормативни и вътрешни документи и други документи);
- Анализ на ефективността и на ефикасността от дейността на административната структура (преглед на стратегически и програмни документи);
- Анализ на ефективността (преглед на отчета за изпълнение на програмния бюджет и оценка на факторите, които са оказали най-съществено внимания върху резултатите и разходите);
- Обобщение на резултатите от анализа на текущото състояние
- Идентифициране и приоритизиране на областите за подобрения въз основа на констатациите и изводите от анализа на текущото състояние, преглед/коригиране на визията за бъдещото развитие на общината;
• Преглед на нормативни, стратегически и други документи, както и устройствения правилник на общината, разработване на предложения за промени, съгласуване и приемане;
• Формулиране на конкретни препоръки за подобрение на съответните идентифицирани области.
37 000.00
0.00
Дейност 3 – Дейности за оптимизиране на общинската структура и преразпределяне на функции и дейности с цел избягване на дублирани функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност на дейността на администрацията. Подобряване на о: • Разработване на пакет вътрешни правила и процедури;
• Разработване на План за организационно развитие на общинската администрация и Наръчник за изпълнение на функциите по управление на общинската администрация;
27 200.00
0.00
Дейност 4 – Дейности за мониторинг, преглед и публичност на изпълнението: • Извършване на анализ на изпълнението на препоръките и дейностите по оптимизиране на структурата;
• Информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките;
• Представяне на доклад за изпълнение на дейностите по проекта след финализиране на изпълнението на всяка дейност;
• Представяне на обобщен доклад при приключване на проекта;
• Осигуряване на публичност на резултатите от функционалния анализ с цел осигуряване възможност от мултиплициране на резултатите от изпълнението на проекта и постигане на устойчивост на интернет страницата на общината.
9 500.00
0.00
Дейност 5: Дейности за информация и публичност: Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва:
• Откриване на проекта с конференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта;
• Изработване банери и рекламни материали;
• Организиране на финална конференция за закриване на проекта;
• Публикуване на информация на интернет страницата на общината за прогреса на проекта.
5 475.28
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN