1. Обучения провеждани от Института за публична администрация (ИПА) за повишаване на индивидуалната квалификация на служителите: Предвидени са набор от обучения, които да подобрят професионалните качества на служителите от централно управление. Обученията са съобразени със специфичната дейност която изпълнява всеки служител и с преминалите преди това обучения, ако има такива.
Служителите, които ще преминат обучения са всички служители от дирекция "Административно, финансово, информационно обслужване и човешки ресурси" (АФИОЧР), служителите от отдел „Координация на дейностите” към Главна дирекция "Съвети в земеделието", главният директор на дирекцията, Главният секретар и Изпълнителният директор на Службата или общо около 15 души. Предвидено е едни служител да премине повече от едно обучение, като в този случай темите, по които ще се обучава са надграждащи се и/или взаимно свързани и задължително свързани с изпълняваните от него задължения. В обученията биха могли да се включат и служители от териториален областен офис – област София, който се помещава в гр. София.
Ще бъдат преминати следните обучения по каталога на ИПА за 2013 г.:
1. "Управление на електронна администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда" – сигнатура (УА-3)
2. "Организационно развитие. Управление на промяната" – сигнатура (УА-5)
3. "Публичен имидж - елемент на доброто управление" – сигнатура (УА-6)
4. "Планиране на човешките ресурси" – сигнатура (УА-3)
5. "Управление и оценка на изпълнението" – сигнатура (ЧР-2)
6. "Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми" – сигнатура (ЧР-4)
7. "Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси" – сигнатура (УА-6)
8. "Практически умения за ефективни комуникации" – сигнатура (ЕФ-8)
9. "Изграждане на публичен имидж" – сигнатура (ЕФ-4)
10. "Делова комуникация и етикет" – сигнатура (ЕФ-6)
11. "Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси" – сигнатура (ПР-18)
12. "Контрол на основните рискови канали за корупционно въздействие при процедурите за обществени поръчки" – сигнатура (ПР-23)
13. "Участие на България в процеса на вземане на решения от институциите на ЕС и нарушение на задължението за прилагане на правото на ЕС" (ПР-15)
14. "Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация. Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти възникващи при при извършваните дейности и процедури" – сигнатура (ПР-25)
15. "Актуални въпроси при изготвяне на ГФО на бюджетните предприятия" – сигнатура (ФС-2)
16. "Вътрешен и външен одит" – сигнатура (ФС-4)
17. "Административна стилистика" – сигнатура (ПР-4)
18. "Управление на собствеността" – сигнатура (ФС-6)
19. "Административно обслужване" – сигнатура (ИТО-4)
20. "Configuring, managing and maintaining windows server 2008 servers - basic course" – сигнатура (ИТО-29)
|
4 000.00
|
0.00
|
2. Дългосрочни чуждоезикови обучения за повишаване на езиковата квалификация на служителите: В рамките на тази дейност ще бъдат организирани и проведени дългосрочни курсове по чужд език за служителите в централно управление на НССЗ.
10 служители на службата ще преминат дългосрочен курс по английски език. Предварителното проучване показва, че нивото на владеене на английски език за тези служители е сходно и биха могли да сформират една цяла група. Нивото на посещавания курс (съответно за А1, А2, В 1 или В2) ще се определи след полагане на тест от страна на всеки от служителите, които ще бъдат включени в обучението. Накрая на обучението е предвиден тест и издаване на сертификат за преминато ниво. Подходящо е курсът да се проведе на място в административната сграда на НССЗ с цел намаляване на времето за отсъствие на обучаемите от служба. Това обаче ще е възможно в случай на определяне на идентично ниво на преобладаващата част от участниците.
Един служител ще посещава дългосрочен курс по немски език и един служител ще посещава такъв курс по испански език. Като алтернатива е предвидена индивидуална форма на обучение, в зависимост от възможностите предлагани от обучителните институции за един участник. По всеки от двата езика ще бъде обучен отделен служител, като подбраните служители имат базови познания и основа по езика и следва да го надграждат и въведат в практическо приложение.
Като задължително изискване към програмата на чуждоезиковия курс ще е включването на разговорен елемент и наблягане на комуникативните умения и прилагането на знанията на практика.
|
5 435.00
|
0.00
|
3. Обучение по ключови компетенции - екипна ефективност и презентационни (обучителни/ модераторски) и комуникационни умения: В рамките на тази дейност служителите на НССЗ ще бъдат обучавани да бъдат обучители. Към обучението основен компонент е и постигането на екипна ефективност и подобряването на координацията между офисите.
Предвидено е да се проведе изнесено обучение в рамките на 4 дни (3 нощувки), в което да се включат както служителите от централно управление на НССЗ, така и всички служители от щатния състав на 27-те териториални областни офиса. Обучението се планува да се проведе на централно място спрямо територията на цялата страна, така че да е еднакво достъпно за всички участници.
Ще се търсят интерактивни подходи в обучението, предполагащи повече практическа работа на участниците. Обучаемите ще бъдат разпределени в минимум 2 групи, в зависимост от разработената учебна програма. Дейността предполага осигуряване на нощувки на участниците, кетъринг, транспорт в двете посоки, обучители – минимум двама и разходите за възнаграждение и престой, осигуряване на зала и необходимата техника.
|
34 272.00
|
0.00
|
4. Обучение по компютърни умения за работа с MS Excel и МS Power Point за група 1: Ще се проведе четири-дневно изнесено обучение обхващащо служителите от централно управление на НССЗ и всички служители от щатния състав на 27-те териториални областни офиса. Обучението ще е върху посочените продукти в операционната система Windows 7. Фокусът ще в върху MS Excel, но ще бъдат предвидени часове и за обучение по МS Power Point, като допълващо обучението по презентационни и комуникационни умения.
Участниците ще бъдат разделени на 2 групи за по-добра ефективност и усвояемост на материалите. Ще се наблегна на практическия компонент в обучението.
|
17 544.00
|
0.00
|
5. Обучение по компютърни умения за работа с MS Excel и МS Power Point за група 2: Важи описанието по дейност 4.
Служителите обучени по дейност 4 няма да се препокриват с тези обучени по тази дейност, тъй като програмата на обучението ще е идентична.
|
17 544.00
|
0.00
|
6. Осигуряване на информация и публичност по проекта: Дейността включва:
А) Изработка на транспарант – 2 броя
Б) Направа на публикации в печатни издания – 4 броя
При изпълнение на дейността ще бъдат спазвани изискванията на ОПАК за мерките по информация и публичност – приложение 13 от документите за информация по обявената бюджетна линия.
Дейността ще бъде допълнена и чрез публикуване на материали за проекта на интернет страницата на НССЗ
|
1 596.00
|
0.00
|
7. Управление и администриране на проекта: Дейността обхваща подготвителните дейности по изпълнението на проекта; провеждане на тръжни процедури за избор на изпънител/и – една покана по Закона за обществените поръчки (ЗОП); избор и сключване на договори с останалите изпълнители; текущи дейности по организиране на обученията; счетоводно отчитане и документално оформление и съхранение на документацията по проекта; изготвяне на отчети и доклади; изготвяне на справки при необходимост и кореспонденция с Управляващ орган на Оперативна програма „Административен капацитет” (УО на ОПАК); подготовка на искания за плащане по проекта – авансово, междинни, окончателно; комуникация и координация с изпълнителите и обучаемите; други дейности по управление и администриране на проекта.
Проектът ще се управлява от екип от трима души: ръководител, счетоводител и координатор.
Изготвянето на заданието за провеждане на процедура по ЗОП за изнесените обучения ще се извърши от външен изпълнител, на базата на сключен договор.
|
9 592.64
|
0.00
|