Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на квалификацията и компетентностите на служителите в НАЦИД за осигуряване на качествено и своевременно предоставяне на услуги на гражданите и бизнеса.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
І.Организиране и провеждане на обучения: Дейността включва реализирането на няколко под- дейности, всяка от които е свързана с организиране и провеждане на обучения, както следва: 1. Под-дейност 1 включва провеждане на обучение от Иститута по публична администрация: „Основни производства по АПК (за неюристи)»- (ПР–6) – за 7 служители по 1,5 дни; 2. Под-дейност 2: Специализирано обучение по управление на информационната сигурност чрез провеждане на 2 курса, от които курс по „Сертифициран етичен хакер версия 7” за 1 служител по 5 дни и курс по „Професионалист по сигурност на информационните системи” за 1 служител по 5 дни; 3. Под-дейност 3: Обучение по анализ на данни и управление на документи чрез провеждане на 2 курса, от които курс по „Основи на SQL и анализ на данни с Ексел” за 9 служители по 3 дни и курс по „Разработка, управление и поддръжка на административни документи”- за 14 служители по 4 дни; 4. Под- дейност 4: Обучение на служители от НАЦИД за придобиване на чуждоезикови умения - английски език, две нива от 210 уч.ч. за 5 служители; немски език, три нива от 195 уч.ч. за 1 служител; френски език, три нива от 195 уч.ч. за 1 служител; испански език, три нива от 210 уч.ч. за 2 служители; 5. Под- дейност 5: Обучение "Лична ефективност" за 15 служители за 3 дни; 6. Под- дейност 6: Обучение "Екипна ефективност" за 15 служители за 3 дни; 7. Под - дейност 7: Обучение "Ефективно лидерство" за 8 служители за 3 дни. 60 422.20 0.00
II. Дейности за информация и публичност: Организиране на разяснителна кампания за представяне на помощта на програмата „Административен капацитет” за постигане на целите на проекта. Дейността включва: • планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на пресконференция и презентация пред служители от НАЦИД и обществеността за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати; организиране на заключителна пресконференция; • публикуване на актуална информация на интернет страницата на НАЦИД и разпространяване на прес-съобщения; • изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта 4 755.00 0.00
III. Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности: • Провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности; • Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта; • Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК. 4 755.10 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.