Повишаване на квалификацията и компетентностите на служителите в НАЦИД за осигуряване на качествено и своевременно предоставяне на услуги на гражданите и бизнеса.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
І.Организиране и провеждане на обучения: Дейността включва реализирането на няколко под- дейности, всяка от които е свързана с организиране и провеждане на обучения, както следва:
1. Под-дейност 1 включва провеждане на обучение от Иститута по публична администрация: „Основни производства по АПК (за неюристи)»- (ПР–6) – за 7 служители по 1,5 дни;
2. Под-дейност 2: Специализирано обучение по управление на информационната сигурност чрез провеждане на 2 курса, от които курс по „Сертифициран етичен хакер версия 7” за 1 служител по 5 дни и курс по „Професионалист по сигурност на информационните системи” за 1 служител по 5 дни;
3. Под-дейност 3: Обучение по анализ на данни и управление на документи чрез провеждане на 2 курса, от които курс по „Основи на SQL и анализ на данни с Ексел” за 9 служители по 3 дни и курс по „Разработка, управление и поддръжка на административни документи”- за 14 служители по 4 дни;
4. Под- дейност 4: Обучение на служители от НАЦИД за придобиване на чуждоезикови умения - английски език, две нива от 210 уч.ч. за 5 служители; немски език, три нива от 195 уч.ч. за 1 служител; френски език, три нива от 195 уч.ч. за 1 служител; испански език, три нива от 210 уч.ч. за 2 служители;
5. Под- дейност 5: Обучение "Лична ефективност" за 15 служители за 3 дни;
6. Под- дейност 6: Обучение "Екипна ефективност" за 15 служители за 3 дни;
7. Под - дейност 7: Обучение "Ефективно лидерство" за 8 служители за 3 дни.
60 422.20
0.00
II. Дейности за информация и публичност: Организиране на разяснителна кампания за представяне на помощта на програмата „Административен капацитет” за постигане на целите на проекта.
Дейността включва:
• планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на пресконференция и презентация пред служители от НАЦИД и обществеността за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати; организиране на заключителна пресконференция;
• публикуване на актуална информация на интернет страницата на НАЦИД и разпространяване на прес-съобщения;
• изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта
4 755.00
0.00
III. Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности:
• Провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности;
• Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта;
• Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи
За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг.
Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК.
4 755.10
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN