Дейност 1.Провеждане на обучения на общинските служители в ИПА: Служителите на общината ще вземат участие в следните обучения, избрани от каталога на Института за публична администрация:
УА - 3 - Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда – 2 служители;
ИТО – 8 Електронни таблици с MS EXCEL-– 2 служители;
ИТО – 1 Е - правителство: Успешни практики и предпоставки за развитие-– 2 служители;
2 540.00
0.00
Дейност 2. Провеждане на индивидуални специализирани обучения за общинските служители, извън ИПА: Дейността включва провеждане на специализирани обучения за придобиване на специфични умения на служителите на общинската администрация, като:
• Работа с неграмотни и със специфични потребности клиенти - 3 дневно обучение за 4 общински служители;
• Развитие на ефективни комуникационни и презентационни умения и работа с медии - 3 дневно обучение за 10 общински служители;
• Създаване на мрежи от партньорства - 3 дневно обучение за 4 общински служители.
11 700.00
0.00
Дейност 3. Обучения за развиване на ключови компетентности на общинските служители: Основни теми, които ще обхващат обученията са:
1. Умения за комуникация
2. Ефективно управление на времето
3. Умение за вземане на решение и управление на конфликти
4. Работа в екип
Ще се включат всички служителите на общината и кметствата, както експертите, така и ръководителите им. Обученията ще се проведат на две групи по 35 участника, за по три дни за да не се нарушава работния процес в общината.
45 500.00
0.00
Дейност 4 Информация и публичност: По тази дейност ще бъдат организирани 2 пресконференции за медиите, представящи проекта и резултатите от него. Ще бъдат изработени и разпространени 100 бр. информационн брошури. Ще бъде използван Интернет като ефективен канал за комуникация чрез публикации на сайта на общината. Ще бъде изработен банер, който да се ползва по време на обученията.
1 650.00
0.00
Дейност 5 Управление на проекта: Дейността включва:
• Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
• Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
• Избор на външен изпълнител за подготовка на тръжните процедури на дейности 2, 3 и 4 от проекта;
• Организирането и провеждането на процедури за избор на изпълнители;
• Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
• Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
• Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
• Управление на промените;
• Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност;
• Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи;
• Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
8 103.65
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN