Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Развиване на ключови компетенции и подобряване на компютърните умения на служителите на Столичен инспекторат към Столична община чрез обучения.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Създаване на условия за реализация на дейностите по Проекта и постигане на заложените в него цели. Екипът осъществява дейности относно: 1. Сформиране на екип за управлението на Проекта; 2. Изготвяне на план за действие за осъществяването на Проекта; 3. Работни срещи на екипа по управление на Проекта; 4. Изготвяне на цялата необходима тръжна документация за възлагането за организиране и провеждане на процедури по Закона за обществените поръчки; 5. Публикуване на документацията за участие в профила на купувача; 6. Сформиране на оценителна комисия; 7. Избор на изпълнител и сключване на договор; 8. Изготвяне на различни справки по Проекта; 9. Изготвяне на отчети за развитието на Проекта; 10. Изготвяне на искания за плащания по Проекта; 11. Изготвяне на финансови отчети по Проекта; 12. Изготвяне на междинен технически доклад по Проекта; 13. Изготвяне на годишен технически доклад по Проекта; 14. Изготвяне на окончателен технически по Проекта; 15. Изготвяне на необходимата документация по Проекта; 16. Осъществяване на необходимата комуникация във връзка с изпълнение на проектните дейности; 17. Изготвяне на всички финансови документи; 18. Обезпечаване организационно и технически дейностите по Проекта; 19. Съхраняване на цялостната документация по проекта, съгласно утвърдените правила на ОПАК. 20. Поддържа постоянна обратна връзка с УО на ОПАК относно изпълнението на Проекта. 14 208.85 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: Информиране на обществеността, представителите на целевата група за целите, дейностите, очакваните резултати и финансовия принос от Европейския социален фонд по Проекта, а именно: 1. Провеждане на две информационни срещи за представяне на неговите цели и дейности при стартиране на Проекта и за резултатите при приключването на Проекта. 2. Публикуване на официалната електронна страница на Столичен инспекторат към Столична община- www.inspectorat-so.org на периодична информация за изпълнението на Проекта. 3. Осигуряване на необходимите информационни материали: • Изработени 400 бр. екоторби; • Изработени 400 бр. рекламни химикали; • Изработени 400 бр. тефтери с дата • USB с информация по проекта- 100 бр. • Изработени и разпространени информационни брошури- 400 бр.; • Изработени 4 плакати; • Рекламни визитници- 50 бр. • Конферентни папки- 50 бр. • Изработен 1 интернет банер, качен на сайта на Столичен инспекторат към Столична община. • Публикувана информация по Проекта на сайта на Столичен инспекторат към Столична община; • Проведени две информационни срещи; 6 408.80 0.00
Дейност 2: Обучения на служители на Столичен инспекторат към Столична община:  Поддейност 1: Провеждане на обучения от Института по публична администрация по Каталог за 2014 г.  Поддейност 2: Провеждане на обучения от външни изпълнители :  Поддейност 1: Провеждане на обучения от Института по публична администрация по Каталог за 2014 г.: Подаване на заявка за участие /по образец/ за обучения от Каталога на ИПА за 2014 г.; След получаване на писмено потвърждение от ИПА за участието на служителите в заявените обучения, в т.ч. дата, място на провеждане и начален час, член на екипа по управление на Проекта, информира за това служителите на Столичен инспекторат към Столична община чрез системата за документооборот и управление на административните процеси „Акстър- офис”; Участие в обучението на служителите от Столичен инспекторат към Столична община по следните теми: • Курс: Електронни таблици с MS EXCEL /базов курс/ ИТО- 2- 50 служители; • Курс: Електронни таблици с MS EXCEL /надграждащ курс/ ИТО- 3- 50 служители; • Курс: Работа с документи с MS WORD- ИТО 1- 60 служители.  Поддейност 2: Провеждане на Обучения от външни изпълнители: Обществена поръчка за избор на външен изпълнител за провеждане на обучения по ключови компетенции • Ефективно лидерство • Мотивация за ефективни резултати Провеждане на обученията на територията на Република България. 177 700.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.