По-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията от служителите в Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” (ИА БСА) чрез участие в обучения за повишаване на професионалната компетентност
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Организиране и провеждане на обучения: Дейността включва реализирането на няколко под-дейности, всяка от които е свързана с организиране и провеждане на обучения, както следва:
1. Под-дейност 1 „Обучение по изготвяне на документи”: включва провеждане на две обучения от Института по публична администрация, както следва:
1.1. „Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD” (ИТО-6) за 35 служители по 1,5 дни;
1.2. „Работа с дълги документи с MS WORD” (ИТО-7) за 35 служители по 1,5 дни;
2. Под-дейност 2 „Обучение за работа с електронни таблици”: включва провеждане на три обучения от Института по публична администрация, както следва:
2.1. „Електронни таблици с MS Exel” (базов курс) (ИТО-8 за 35 служители по 3 дни.
Обучени служители на базовия курс ще преминат последващо обучение за разширяване познанията за работа с електронни таблици, както следва:
2.2. „Електронни таблици с MS Exel” (напреднали) (ИТО-9) за 35 служители по 1,5 дни;
2.3. „MS Exel за икономисти” (ИТО-15) за 3 служители по 1,5 дни.
3. Под-дейност 3 „Обучение за придобиване на презентационни умения”: включва провеждане на две обучения от Института по публична администрация, както следва:
3.1. „Презентационни умения. MS Power point” (базов курс) (ИТО-23) за 35 служители по 3 дни;
Обучени служители на базовия курс ще преминат последващо обучение за разширяване познанията за работа и изграждане на практически умения за презентиране и ефективна комуникация с аудиторията, както следва:
3.2. „Презентационни умения. MS Power point” (за напреднали) (ИТО-24) за 35 служители по 2 дни;
4. Под-дейност 4 „Обучение по управление на информационна сигурност”: включва провеждане на едно обучение от Института за публична администрация на тема: „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” (ИТО-9) за 1 служител по 1,5 дни;
5. Под-дейност 5: Чуждоезиково обучение: включва провеждането следните обучения:
5.1. Чуждоезиково обучение в Института по публична администрация на тема: „Английски език за работа с институциите на ЕС” (ЧЕО-6) за 1 служител по 5 дни;
5.2. Чуждоезиково обучение по английски език от 100 учебни часа за 35 служители на ИА БСА.
Предвижда се обучението по английски език да се провежда в сградата на Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация в обособени групи според нивото на неговото владеене от служителите. Нивото на владеене на езика ще се определя чрез входящ тест от фирмата-обучител. Продължителността за покриване на едно езиково ниво е 100 учебни часа.
43 240.00
0.00
Дейност 2: Дейности за информация и публичност: Организиране на разяснителна кампания да представяне на помощта на Оперативна програма „Административен капацитет” за постигане целите на проекта.
Дейността включва:
• Планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на презентация пред служители на ИА БСА за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати;
• Две публикации в националната преса за представяне на целите на проекта и дейностите, предвидени за изпълнението на проекти и резултатите от изпълнението им;
• Публикуване на актуална информация на интернет страницата на ИА БСА: www.nab-bas.bg;
• Изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта.
При провеждането на дейностите за информация и публичност ще се спазват всички изисквания на управляващия орган относно информацията и публичността на материалите и събитията.
3 800.00
0.00
Дейност 3: Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности:
• Провеждане на процедури за избор на изпълнител по приложимия ред на ЗОП, съобразно предвидените по проекта дейности;
• Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта;
• Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи.
За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг.
Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК.
4 099.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN