Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на компетентностите и уменията на служителите  за постигане на ефективни резултати при изпълнение на техните задължения 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 : Управление на проекта : Избор на екип за управление от ръководител, координатор и счетоводител, изготвяне на длъжностни характеристики на членовете и сключване на договори по ЗЗД. Процедура по ЗОП. Наблюдение и контрол на проектните дейности и набелязване на мерки за превенция на риска при изпълнението.  Избор на екип за управление Ще се сформира екип от служители в Областна администрация / ръководител, координатор и счетоводител/, и ще се изготвят длъжностните характеристики с подробно описани функции и задължения. Ще се сключат договори по ЗЗД за работа в извънработно време и съгласно действащата нормативна уредба.  Процедура по ЗОП Ще се назначи Комисия по ЗОП от 3 ма служители за възлагане на изпълнението на дейност„Информация и публичност “ за изготвяне на тръжната документация и оценка по възлагане на дейността. Ще се сключат договори по ЗЗД.  Наблюдение и контрол на проектните дейности и набелязване на мерки за превенция на риска при изпълнението Ще бъде разработен план за текущо наблюдение и контрол по изпълнението съгласно подписан договор, както и оценка на междинните и финалните резултати. Ще се изготвят технически и финансови отчети съгласно изискванията на ОПАК. Ще се изготвя и поддържа архив на документите. Ще се провеждат работни срещи ежеседмично с изготвяне на протоколи от срещите. 3 567.70 0.00
Дейност 2 Специализирано обучение от Института по публична администрация на групи служители по теми за стратегически мениджмънт и организационно развитие и управление на промяната, управление и оценка на изпълнението, управление на конфликтите и тех: Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва: Обучение за Стратегически мениджмънт в държавната администрация / за 7 участника за 3 дни / Обучение за Организационно развитие.Управление на промяната / за 4 участника за 3 дни / Обучение за Планиране на човешките ресурси / за 2 участника за 2 дни / Обучение за Управление и оценка на изпълнението / за 4 участника за 2 дни / Обучение за Управление на конфликтите и техниките за разрешаване на проблеми / за 5 участника за 2 дни / Обучение за Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси / за 1 участник за 1 ден / 7 730.00 0.00
Дейност 3 Специализирано обучение от Института по публична администрация на служители, съгласно графика на института, по теми за вътрешни комуникации в администрацията, връзки с обществеността, изграждане на публичен имидж, ефективни междукултурни : Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва: Обучение по Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията / за 2 участника за 2 дни / Обучение по Връзки с обществеността /за 1 участник за 3 дни / Обучение по Изграждане на публичен имидж / за 1 участник за 2 дни / Обучение по Ефективни междукултурни комуникации / за 3 участника за 2 дни / Обучение по Държавен протокол и церемониал / за 1 участник за 2 дни / Обучение по Практически умения за ефективни комуникации /за 1 участник за 2 дни / 2 590.00 0.00
Дейност 4 Специализирано обучение от Института по публична администрация на служители по теми свързани с одитната дейност на публичните финанси, изготвянето на финансовите отчети на бюджетните предприятия, счетоводна отчетност в бюджета по проекти, : Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва: Обучение по Одитна дейност на публичните финанси /за 3 участника за 2 дни/ Обучение по Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия / за 1 участник за 2 дни / Обучение по Счетоводна отчетност в бюджета на средствата по проекти,финансирани по опeративни програми / за 3 участника за 2 дни / Обучение по Управление на собствеността / за 4 участника за 2 дни / Обучение по Устройство на територията-политика и управление / за 4 участника за 2 дни / Обучение по Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси / за 2 участника за 2 дни / Обучение по Основни производства по АПК/за юристи/ / за 1 участник за 2.5 дни / Обучение по Основни производства по АПК/за неюристи/ /за 3 участника за 1.5 дни / Обучение по Прилагане на граждански процесуален кодекс/за юристи/ / за 2 участника за 2 дни / Обучение по Етика и превенция на корупцията в държавната администрация /за 1 участник за 2 дни / Обучение по Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и да прояви на корупция /за 1 участник за 1 ден / Обучение по Методи и техники за прозрачна администрация /за 1 участник за 1 ден / 6 180.00 0.00
Дейност 5 Специализирано обучение от Института по публична администрация на служители по теми, свързани с въвеждането на електронно правителство, административно обслужване, работа с електронно подписани документи, компютърно обучение за работа с MS: Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва: Обучение по Е-правителство:Успешни практики и предпоставки за развитие / за 3 участника за 2 дни / Обучение по Административно обслужване / за 2 участника за 2 дни / Обучение по Работа с електронно подписани документи / за 2 участника за 1 ден / Обучение по Електронни таблици с MS EXCEL /базов курс/ / за 2 участника за 3 дни / Обучение по Електронни таблици с MS EXCEL /за напреднали / / за 5 участника за 1.5 дни / Обучение по Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD / за 5 участника за 1.5 дни / Обучение по Функции в MS EXCEL / за 1 участник за 1.5 дни / Обучение по оценка на риска на проекти с помощта на MS EXCEL / за 2 участника за 1.5 дни / Обучение по База данни с MS ACCESS / за 6 участника за 3 дни / Обучение по Презентационни умения.MS POWER POINT - / за 2 участника за 3 дни / Обучение по управление изпълнението на проекти с MS PROJECT / за 5 участника за 4 дни / Обучение по Linux Server Administration-/дистанциона форма/ / за 1 участник / Обучение по Configuring managing and maintaining Windows Server 2008 Servers(Basic course)- /дистанциона форма/ / за 1 участник / Обучение по Configuring ,Managing and Maintaining Windows Server 2008 / дистанционна форма / / за 1 участник / 10 540.00 0.00
Дейност 6 Специализирано чуждоезиково обучение от Института по публична администрация съобразено с езиковите умения на служителите : Дейността предвижда подготовка и организация за реализирането на обучения за служителите от Областна администрация, съгласно каталога на ИПА 2013, както следва: Обучение по Разговорен английски /базов курс/ / за 2 участника за 5 дни / Обучение по Комуникационни умения на английски език/базов курс/ / за 1 участник за 5 дни / Обучение по разговорен английски език/надграждащ курс/ - за 1 участник за 5 дни Обучение по Английска граматика/опреснителен курс/ / за 1 участник за 5 дни / Обучение по Делови умения-участие в работни срещи, дискусии и посещения /на английски език/ / за 2 участника за 5 дни / Обучение по Презентационни умения/на английски език/ /за 1 участник за 5 дни / 4 800.00 0.00
Дейност 7 Информация и публичност : Дейността предвижда организирането и провеждането на Провеждане на пресконференция при стартиране на проекта - за 40 участници, с цел представяне на целите и дейностите на проекта. Организиране на Кръгла маса в края на проекта за отразяване на резултатите от реализиране на проекта за 40 участници, на която ще се обсъдят резултатите, ползите и ефекта от проекта. Изработване и поставяне на банер/транспарант/ с формат 2/1 м /винил с метална стойка/ в залите за провеждане на събитията Публикуване на информация за проекта в регионални средства за масово осведомяване Издаване на информационни материали за резултатите от проекта (листовка с Формат А4, обем 2 страници) Изработване на разяснителна табела 60/50 см за проекта По време на пресконференцията в началото на проекта и на кръглата маса в края на проекта ще бъдат раздадени промоционални материали, Всички материали ще съдържат задължителните символи на ЕС, ЕФС и ОПАК, съгласно изискванията за информация и публичност 3 540.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.