Повишаване на професионализма на служителите за по-добро обслужване
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1. Организационни дейности
: Тази дейност касае ефективното управление на проекта. Ще бъде сформиран екип за управление в състав от двама души – ръководител и счетоводител. Те ще бъдат отговорни за осигуряване на правилното, законосъобразно и успешно изпълнение на дейностите и за координирането на провежданите по проекта обучения за служителите от администрацията. За тази цел с членовете на екипа ще бъдат сключени договори.
Документацията за избор на изпълнител ще бъде изработена от външен консултант, но екипът ще координира и необходимите процедури по реда на ЗОП.
Основната задача на екипа е свързана с упражняването на постоянен мониторинг на изпълнението на дейностите в хода на проекта.
7 233.72
0.00
Дейност 2. Провеждане на обучения за администрацията: Това е основната дейност по проекта, която удовлетворява посочените в т. 2.2. от Формуляра потребности на служителите от постоянно надграждане на тяхната квалификация. Дейността е разделена на етапи, съобразно вида на провежданите обучения. Определени са 4 етапа:
Етап. 1 Изпращане на служителите на обучения в Института по публична администрация.
На база на предварително допитване до служителите и публичния каталог на ИПА за 2013 г. служителите ще преминат следните обучения в ИПА:
• Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) за общо двама служители
• Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) за общо 5 служители
• Управление на собствеността (ФС-6) за общо 4 служители
• Е-правителство. Успешни практики и предпоставки за развитието (ИТО-1) за общо 3 служители
• Работа с електронно подписани документи (ИТО-5) за общо 4 служители
Етап. 2 Специализирани обучения
Тези обучения са избрани съобразно спецификата на дейност на общинската администрация и нуждите от по-специализирани познания в следните области:
• Обучение по управление на горския сектор за 4 служители
• Обучение за работа с проблемни клиенти и граждани в неравностойно положение за 5 служители
Етап 3 Езикови обучения
Общо 10 служители ще преминат езиково обучение по английски език за повишаване на езкиовата квалификация до нива А1 и А2 в съответствие с Европейската езикова рамка
Етап 4. Обучение по екипна ефективност, лидерство и умения за ефективно общуване в екипа
Обучението ще обхване служителите и ръководителите в общинската администрация – експерти и началници на отдели, както и кмета, кметските наместници и заместник-кметовете. За да може да се проведат ефективно обученията и да не се наруши нормалната работа на общинската администрация, обученията ще се проведат на две групи от по 25 служители. Те ще преминат изнесено обучение, което ще бъде тридневно, и ще се проведе по различно време с оглед осигуряване на нормалната дейност на администрацията.
49 860.00
0.00
Дейност 3. Дейности за информация и публичност: По тази дейност ще бъдат организирани 2 пресконференции за медиите, представящи проекта и резултатите от него. Ще бъдат изработени и разпространени 100 бр. информационн материали. Ще бъде използван Интернет като ефективен канал за комуникация чрез публикации на сайта на общината. Ще бъде изработен банер, който да се ползва по време на обученията.
1 400.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN