Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на ефективността на държавната администрация чрез обучение на служителите на административните структури
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: Дейностите по управление на проекта са хоризонтални и ще се изпълняват през целия период на реализиране на проекта. За управление на проекта е предвидено назначаване на Ръководител на проекта, координатор и счетоводител, притежаващи необходимия опит и компетенции, всеки от които има ясно определени функции в процеса на управление. Дейността включва изпълнение на следните поддейности: • Разпределяне на задълженията на екипа • Изготвяне и приемане на подробен План-график за изпълнение на дейностите. • Работни срещи на екипа с подизпълнителите. • Създаване и поддържане на система за комуникация в екипа и с подизпълнителите. • Уточняване на организацията на работата в Общината и начините за съхраняване на документите. • Планиране и организиране на процедури за избор на изпълнители. • Изготвяне на технически и финансови отчети. 7 616.16 0.00
Дейност 2 Обучение по компютърни знания и умения: За кметове, кметски наместници и технически секретари е планирано обучение по обща компютърна грамотност, ниво начинаещи и работа с програмен продукт MS Office 2007/2010 за 35 човека. Обучението ще бъде предшествано от входящ тест, целящ да разпредели служителите на групи спрямо нивото им на ползване на компютър. Практиката показва, че тестовете определят максимално точно нуждите на всеки един служител. По време на обучението има междини тестове, а след приключването му - финален тест. Поради невъзможност на обучаемите да отсъстват продължително от работното място, планираното обучение ще се провежда в групи по максимум 10 човека – след работно време по 3-5 учебни часа на ден на място в община Хасково. 14 000.00 0.00
Дейност 3 Обучения в ИПА по теми свързани с конкретните функции на всеки от служителите на общината: Дейността обхваща следните дейности от каталога на ИПА за 2013 г.: - Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото (ЕФ–2) - 10 участника - Делова комуникация и етикет (ЕФ–6) - 15 участника - Държавен протокол и церемониал (ЕФ–7) - 10 участника. - Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация (ПР-26) – 10 участника. - Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти, възникващи при извършваните дейности и процедури (ПР–25) - 15 участника. - Английска граматика (опреснителен курс) (ЧЕО–3) – 3 участника - Делови умения – участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език) (ЧЕО–4) – 2 участника 30 650.00 0.00
Дейност 4 Изнесени специализирани обучения за повишаване на професионалната квалификация на служителите: - Умения за управление на стреса и управление на времето - 30 бр. Продължителност: Цели на обучението: • да се прави разлика между спешност и важност; • да се поставят приоритети; • да се разработва гъвкав график; • да се работи с хората ефективно, а не срещу тях; • да се организира правилно времето за подобряване ефективността на работата; • да се подобри продуктивността на труда и да се постигат желаните резултати; • да се усвоят техники за упражняване на по-голям контрол върху времето; - Европейско гражданство и работа в интеркултурна среда - 30 бр. Продължителност: съботно-неделно обучение Знания и умения за: • правилата на поведение в различни обществени групи; • човешките и граждански права; • основните събития и тенденции в развитието на Европейския съюз/ЕС/; • целите, ценностите и политиките на обществените и политически движения; • процеса на европейска интеграция; • правото и институциите на ЕС; • условията на работа в интеркултурна среда; • „единството в разнообразието” на културите в ЕС. За избора на изпълнител ще бъде проведена процедура по ЗОП (публична покана). Всички обучения приключват с издаване на сертификат за преминато обучение. 34 140.00 0.00
Дейност 5 Осигуряване на информация и публичност на проекта: С цел достигане до максимална публичност и информираност за проекта, в настоящата дейност са предвидени следните мерки, които ще бъдат изпълнени: • Пресконференции (2 броя – една в началото и една в края на периода за изпълнение на проекта). • Интервюта и статии в печатни издания - 2 броя публикации в местен/регионален вестник. • Отпечатване на рекламни материали – 1 000 брошури. Екипа по проекта ще организира избора на изпълнител за тази дейност, при спазване на действащото законодателство в областта. 3 592.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.