Повишаване на качеството в процеса на административно обслужване на потребителите и постигане на по-голяма обществена удовлетвореност
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
1. Проучване и адаптиране на опита на други държави - членки на ЕС: Кабинетно проучване за избор на държави от ЕС; провеждане на две обучителни пътувания; изготвяне на обобщен доклад за адаптиране на избрани практики
43 199.96
0.00
2. Подобряване на качеството на обслужване чрез оптимизация на процесите, свързани с предоставяне на услуги за гражданите и бизнеса: Анализ на текущото състояние на предлаганите услуги; провеждане на обучение по ЗЕУ; анализ на действащата вътрешна нормативна уредба; създаване на оптимизиран модел на обслужване в ДАМС; модернизиране на вътрешните правила на ДАМС за организация на административната дейност;
7 221.60
0.00
3. Усъвършенстване и доразвиване на модела за обслужване на едно гише: развиване на модела на обслужване на едно гише с цел надграждане на съществуващ център за услуги в ДАМС до по-висок функционален етап; осигуряване на места за електронен публичен достъп до услуги, включително и за хора с увреждания
44 000.00
0.00
4. Надграждане на интегрирана информационна система на ДАМС : Анализ на състоянието на съществуващата информационна система; надграждане и интегриране на информационните системи на ДАМС съобразно ЗЕУ; въвеждане на механизъм за контрол върху времето за предоставяне на единица услуга; обучение на администрацията на ДАМС; издаване на наръчник за работа с информационната система на ДАМС
155 332.80
0.00
5. Модернизиране и развитие на сайта на ДАМС до информационен портал с оглед въвеждането на електронно обслужване : Техническо задание; изграждане на интернет портал на ДАМС; обучение на служители за работа с портала; издаване на наръчник за работа с портала; внедрен електронен механизъм за обратна връзка; обучение за работа с механизма за обратна връзка
114 500.00
0.00
6. Информационна кампания за популяризиране на добрите практики за електронно управление в дейността на ДАМС: Разработване на комуникационна стратегия; провеждане на информацинен семинар за ЗЕУ; видеоклип за новите възможности в обслужването на ДАМС; електронно информационно табло; кръгли маси
165 000.00
0.00
7. Извършване на външен одит на проекта: Дейността е задължителна
10 000.00
0.00
8. Дейности за информация и публичност : Начална и финална пресконференция; съобщения в пресата; брошури; изработване и поставяне на информационна табела
21 000.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN