Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на качеството в процеса на административно обслужване на потребителите и постигане на по-голяма обществена удовлетвореност
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Проучване и адаптиране на опита на други държави - членки на ЕС: Кабинетно проучване за избор на държави от ЕС; провеждане на две обучителни пътувания; изготвяне на обобщен доклад за адаптиране на избрани практики 43 199.96 0.00
2. Подобряване на качеството на обслужване чрез оптимизация на процесите, свързани с предоставяне на услуги за гражданите и бизнеса: Анализ на текущото състояние на предлаганите услуги; провеждане на обучение по ЗЕУ; анализ на действащата вътрешна нормативна уредба; създаване на оптимизиран модел на обслужване в ДАМС; модернизиране на вътрешните правила на ДАМС за организация на административната дейност; 7 221.60 0.00
3. Усъвършенстване и доразвиване на модела за обслужване на едно гише: развиване на модела на обслужване на едно гише с цел надграждане на съществуващ център за услуги в ДАМС до по-висок функционален етап; осигуряване на места за електронен публичен достъп до услуги, включително и за хора с увреждания 44 000.00 0.00
4. Надграждане на интегрирана информационна система на ДАМС : Анализ на състоянието на съществуващата информационна система; надграждане и интегриране на информационните системи на ДАМС съобразно ЗЕУ; въвеждане на механизъм за контрол върху времето за предоставяне на единица услуга; обучение на администрацията на ДАМС; издаване на наръчник за работа с информационната система на ДАМС 155 332.80 0.00
5. Модернизиране и развитие на сайта на ДАМС до информационен портал с оглед въвеждането на електронно обслужване : Техническо задание; изграждане на интернет портал на ДАМС; обучение на служители за работа с портала; издаване на наръчник за работа с портала; внедрен електронен механизъм за обратна връзка; обучение за работа с механизма за обратна връзка 114 500.00 0.00
6. Информационна кампания за популяризиране на добрите практики за електронно управление в дейността на ДАМС: Разработване на комуникационна стратегия; провеждане на информацинен семинар за ЗЕУ; видеоклип за новите възможности в обслужването на ДАМС; електронно информационно табло; кръгли маси 165 000.00 0.00
7. Извършване на външен одит на проекта: Дейността е задължителна 10 000.00 0.00
8. Дейности за информация и публичност : Начална и финална пресконференция; съобщения в пресата; брошури; изработване и поставяне на информационна табела 21 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.