Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите в администрацията на община Струмяни чрез обучения в страната
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Посещение на индивидуални курсове за обучения по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация („ИПА”) : В рамките на проекта служителите от администрацията на община Струмяни ще посетят следните курсове по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация за 2014 г.: 1. Прилагане на Административно процесуалния кодекс (за неюристи) – ПП – 6.2. Предвижда се в него да вземат участие 7 служители от Дирекция „Административно правно информационно и финансово обслужване”. 2. Нормативна уредба на комплексното административно обслужване – ПП - 4. Предвижда се в него да вземат участие 4 служители от Дирекция „Административно правно информационно и финансово обслужване”. 3. Разработване на програмни бюджети – ЕБ-1. Предвижда се в него да вземат участие 3 служители от Дирекция „Административно правно информационно и финансово обслужване”. 4. Презентационни умения. MS Power Point (базов курс) – ИТО – 5. Предвижда се в него да вземат участие 5 служители от Дирекция „Общинска собственост, социални, инвестиционни дейности”. 5. Eлектронни тaблици с MS Excel (базов курс) – ИТО-2. Предвижда се в него да вземат участие 8 служители от Дирекция „Общинска собственост, социални, инвестиционни дейности”. 7 760.00 0.00
Дейност 2. Провеждане на специализирани обучения на служители от общинската администрация: Дейността предвижда провеждане на индивидуални специализирани обучения за придобиване на специфични компетенции по следните теми: 1. Специализирано обучение за общо 10 служители в областта на предоставянето на бизнес информация и услуги в общината. 2. Обучение по английски език, съобразено с Европейската езикова рамка и стандартите за качествено езиково обучение, за общо 20 общински служители – 10 за ниво А1 и 10 за ниво А2 Първото специализирано обучение ще бъде в областта на предоставянето на бизнес информация и услуги в общината. Обучението ще се проведе за общо 10 служители. Това обучение е изключително важно от гледна точка на това какви са добрите практики за предоставяне на услуги за бизнеса. Общината има ясна необходимост от подобряване на начина на комуникация и предоставяне на услуги за бизнеса и по тази дейност ще се предоставят добри практики, които да спомогнат за по-умело комуникиране с бизнеса. Ще се изготви специализирана програма за обучението като служителите ще бъдат обучени за това как да осъществяват бизнес комуникация: устна, писмена и електронна. Ще се обучат как да се направлява диалогът по време на водене на разговори и как да се дават ефективни отговори на задаващите въпроси. Ще се представят основите на вербална и невербална комуникация. Второто обучение в рамките на тази дейност ще е свързано с провеждане на две обучения по английски език съответно на ниво А1 и на ниво A2 съгласно Общата Европейска езикова рамка. Основната цел на обучението ще бъде развиване на уменията за ефективно общуване на английски език. В процеса на обучение ще се развиват паралелно всички езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Програмите за обучението ще бъдат съобразени с ежедневната натовареност на служителите както и с индивидуалните нужди на обучаващите се и знанията и уменията за работно владеене на английски език. След направено предварително проучване сред служителите в общината 10 души имат желание за участие в обучение по А1 и 10 души по А2. Ще се сформират 2 групи по 10 участника. Курсовете ще бъдат интензивни с продължителност 100 часа. 19 800.00 0.00
Дейност 3. Реализиране на групови обучения за служителите от общинската администрация: Обученията по Дейност 3 ще обхванат всички служители на администрацията на община Струмяни. Те са насочени към преодоляване на проблеми, свързани с координацията между отделните звена и уменията им да работят заедно и в екип. В тази връзка тези мероприятия ще бъдат фасилитирани от професионален екип от експерти, които ще включат в обученията следните теми: - Работа в екип на общинската администрация - Мотивация и лидерство - Предотвратяване и решаване на конфликти в екипа - Ефективно вземане на решения в екипа - Комуникация между ръководството и служители в администрацията - Синхронизация между екипите в администрацията За да бъдат по-ефективни и за да не се нарушава работния процес, обученията ще бъдат обособени на 3 групи от служители. Мероприятия ще бъдат тридневни, като една група ще се състои от 16 служители. Обученията ще имат теоритически и практически аспекти. За участниците ще бъдат изработени работни материали, съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на мероприятията. Дейността ще споделя добри практики. Това ще намери израз във взаимстването и реализацията на конкретни добри практики, вече приложени и успешно работещи в други общини в България. За да бъдат ефективни обученията, те ще включват и фаза на оценка и самооценка. 21 600.00 0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Тази дейност ще се провежда с цел популяризиране и представяне на целите и дейностите по проекта сред широк кръг лица и медии. Тази цел ще бъде осъществена посредством: - Откриваща пресконференция за запознаване на всички заинтересовани страни с целите и планираните дейности по проекта - Рекламни брошури - Закриваща пресконференция за запознаване на всички заинтересовани страни с резултатите и ефекта по проекта През цялото време на проекта ще има своевременна информация за хода на проекта, достъпна на интернат страницата на общината - http://www.strumyani.org/. При провеждането на дейностите за информация и публичност ще бъдат спазени всички изисквания на Приложение 13 „Технически характеристики на мерките за информация и публичност” от Насоките за кандидатстване. 2 300.00 0.00
Дейност 5. Дейности по организация и управление на проекта: С цел доброто изпълнение на проекта ще се сформира екип за управление, който ще се състои от следните позиции: ръководител и счетоводител. Екипът ще следи за правилното провеждане на всички проектни дейности като следи работата на външните изпълнители като дава насоки и препоръки с оглед правилно протичане на проекта. Ще бъдат планирани предстоящи срещи на екипа, на които ще се обсъдят бъдещи дейности по реализацията на проекта и ще се разпределят отговорностите и задачите на членовете на екипа за управление. Ще бъде изготвен подробен график за изпълнение на дейностите с цел оптималното постигане на заложените цели и резултати, изготвяне на отчети от провеждането на срещите на екипа за управление. Конкретните функции на членовете на екипа ще бъдат разпредени и ще се следи за тяхното спазване чрез вътрешен и външен контрол. 4 297.06 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.