Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Общинска администрация-Попово за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност №1. „Разработване на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“: Община Попово ще възложи на външна фирма-изпълнител, разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Външната фирма-изпълнител ще подготви документациите, ще бъдe обявeнa и проведенa процедурата за изпълнител на дейностите. 7 000.00 0.00
Дейност №2. „Провеждане на обучения, включени в каталога за обучения на Института по публична администрация (ИПА)“: Съгласно проведения предварителен анализ се изготви списък с избраните теми за обучения от служителите в администрацията. Управленски умения в администрацията: 1. Организационно развитие. Управление на промяната(УА-5)- двама служителя; 2. Делова етика (УА – 7) - 22 служителя; Управление на човешките ресурси: 3. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) - двама служителя; 4. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4) - петима служителя; 5. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси (ЧР-6) - двама служителя; Ефективни комуникации на държавната администрация: 6. Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията (ЕФ–2) - петима служителя; 7. Връзки с обществеността (ЕФ-3) - трима служителя; 8. Държавен протокол и церемониал (ЕФ-7) - двама служителя; 9. Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ-8) - петнадесет служителя; Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупция: 10. Основни производства по АПК ( за юристи) (ПР-5) – двама служителя; 11. Основни производства на АПК (за неюристи) (ПР-6) - двама служителя; 12. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР–7) – двама служителя; 13. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР-8) - трима служителя; 14. Семеен кодекс и кодекс на международното частно право (ПР-9) - трима служители; 15. Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации (ПР-19) - трима служителя; Финансово и стопанско управление: 16. Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – двама служителя; 17. Управление на собствеността (ФС–6) - двама служителя; Е-правителство: изграждане на умения 18. Системи за управление на информационната сигурност на административно звено (ИТО-3) - един служител; 29 467.39 0.00
Дейност №3. „Провеждане на други специализирани обучения“: Община Попово ще възложи на външен изпълнител, провеждането на специализираните обучения по тази дейност. Външният изпълнител трябва да обезпечи във всички аспекти обученията, като осигури лектори, техника, оборудване и всички разходи по път, нощувки и престой, при обученията, които са извън територията на община Попово. В тази дейност ще се обучават и служители, които не са преминали обучения от Каталога на ИПА. В дейността са предвидени следните обучения: 1. Текущо счетоводно отчитане – актуални въпроси: Главният счетоводител и петима служителя от Дирекция „Финансово стопански дейности и управление на собствеността; 2. Работа с архиви в общинската администрация: десет служителя от администрацията; 3. AutoCAD – двумерно и тримерно чертане (базов курс): двама служителя от Дирекция „Териториално и селищно устройство“; 4. Базови компютърни умения: шестнадесет кметове на кметства и шестнадесет кметски наместници; 5. Работа в екип: Секретарят на Община Попово, ръководителят на Звено „Вътрешен одит“, Директорите на шестте дирекции и общо 42 представители от администрацията – общо 50 служителя ( две обучения по 25 души); 52 100.00 0.00
Дейност №4. „Информация и публичност“: Разгласяване на проекта, обхвата на услугите и дейностите, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали, в т.ч.: Провеждане на две пресконференции, една по повод стартирането на проекта и една за оповестяване резултатите от реализацията му; За реализирането на дейността ще бъде подготвен списък с участници, зала, ще се организира на кафе пауза, ще бъдат изпратени покани до заинтересованите страни и медиите. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой на участници – 30. - Подготовка на 60 комплекта материали (папки, химикалки, CD) за участниците в пресконференциите; - Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Общинска администрация - Попово. - Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на Община Попово. - Изработване и поставяне на информационни плакати- 50 бр. 1 350.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.