Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване капацитета на общинските служители в  община Две могили за по ефективно и ефикасно изпълнение на професионалните си задължения
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 : Управление на проекта: Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на община Две могили, в чийто състав са включени ръководител на проекта, счетоводител и координатор. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. В рамките на дейността ще бъде подготвена документацията за провеждане на тръжните процедури. 6 697.34 0.00
Дейност 2 : Обучения в Института по публична админисрация: Предвидените обучения по съответното приложимо законодателство ще преминат общо 15 служители на общината. Ще бъдат проведени от Института по публична администрация. Конкретно това са: Юрист-1 служител 1.Обучение по АПК обучение по Основни производства по АПК (ПР-5) е предназначени за юристи в централната и териториалните администрации и имат за цел да представят основните принципи на административния процес, спецефични норми на Административноправния кодекс и относимата към него съдебна практика, както и визията на Европейските демократични правни системи за прилагането на принципите и нормите на административния процес Ръководители и експерти на община - 4 1.Обучение по "Работа с електронно подписани документи" обучение по: - Обработване на електронно подписани документи – получаване на документа, проверка валидността на подписа (верификация), отваряне на документа; - Обработка: редакция, становище, затваряне на документа; - Съхранение и изпращане на електронно подписан документ Обработка и съхранението ще позволи на общината да прилага разпоредбите на ЗЕДЕП в съответствие с приложимите изисквания и тълкуването от компетентните органи. Ръководители и експерти на община – 5(Дирекция ФСД и управление на собствеността) Обучение по „Счетоводна отчетност в бюджета на средства по проекти, финансирани от оперативни програми”, което ще позволи на обучените служители на общината да се изградят знания и умения за разработване и ефективно управление на проекти по ОПРР Ръководители и експерти на община – 5 Обучение по "Управление изпълнението на проекти с MS PROJECT" ще позволи на общината да разработва работни планове за изпълнение на проекти, следене и управление на изпълнението им със средствата на Microsoft Project За участниците в обучението са предвидени командировъчни в размер според Наредбата за командировките в страна. 1 500.00 0.00
Дейност 3 : Модулно обучение по ключови компетентности: Обучение по ключови компетентности ще преминат общо 80 служители на общината, както следва: 1.Обучение „Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация” В обучението ще се включат 20 служителя Дирекция " Дирекция ФСД и управление на собствеността " - 7 служители; Дирекция " Дирекция Административно - правно и информационно обслужване "- 7 служители; Дирекция РРУЕППУТ - 6 служители и 2. Обучение „Интеграция на малцинствата и ролята на общинските служители за реализация на интеграционните процеси” В обучението ще се включат 20 служителя Дирекция " Дирекция ФСД и управление на собствеността " - 7 служители; Дирекция " Дирекция Административно - правно и информационно обслужване "- 7 служители; Дирекция РРУЕППУТ - 6 служители и 3. Обучение „Лидерски умения и екипна ефективност” В обучението ще се включат 10 служителя Ръководни длъжности и експерти в общинската администрация. Всички служители успешно курса на обучение ще получат сертификати за участие. 1 440.00 0.00
Дейност 4 : Обучение „Компютърните технологии в помощ на общинска администрация” : Обучение по компютърни умения ще преминат общо 60 служители (пет групи)на общината. Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word, MS Excel. Работа в интернет среда. Продължителността на обучението ще е 60 уч. часа. Всички служители успешно курса на обучение ще получат сертификати за участие. 3 130.00 0.00
Дейност 5 : Осигуряване на информация и публичност на проекта: Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от местни, регионални и национални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Материалите от проекта ще бъдат публикувани на Интернет страницата на община Две могили, където ще бъде публикувано и кратко представяне на самия проект. В допълнение се предвижда да бъде изготвена временна информационна табела, подготвени и отпечатани 200 цветни брошури, представящи проекта и постигнатите по него резултати. 34 000.00 0.00
Дейност 6 : Компютърни обучения: 27 000.00 0.00
Дейност 7 : Дейности за информация и публичност: 2 350.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.