Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на професионалната компетентност на служителите работещи в районната администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез предоставяне на възможност за развитие на специфичните знания и умения, и усъвършенстване на притежаваните от тях компетентности.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 2: Провеждане на курсове за служителите от Института по публична администрация: Под-дейност 2.1: Обучение ”Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда” – сигнатура- (УА-3)- 16 часа/2 дни Под-дейност 2.2: Обучение „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронно управление” - сигнатура (ИТО-2) – 12 часа/1,5 дни Под-дейност 2.3: Обучение „Основни производства по АПК” за юристи – сигнатура (ПР-5) – 20 часа/2,5 дни Под-дейност 2.4: Обучение „Правна уредба и приложение на ГПК” за юристи – сигнатура – (ПР-7) – 16 часа/2 дни Под-дейност 2.5: Обучение „Специфика на междукултурните комуникации” – сигнатура (ЕФ -5) – 16 часа/2 дни 6 912.00 0.00
Дейност 3:Провеждане на специализирани обучения за развиване на ключови и професионални компетентности на служители от администрацията: Под- дейност 3.1. ”Ефективни механизми и добри практики при провеждане на вътрешна и външна координация в и между структурите на държавната и общинската администрация” – 30 човека– служителите, които ще вземат участие в това изнесено обучение ще бъдат от всички дирекции и отдели на Район „Тракия“, разпределени в 1 група, която ще премине обучение от 16 учебни часа в рамките на 2 дни. Под- дейност 3.2. „Обучения за работа с AUTO CAD” – 6 човека- назначени в Дирекция „Устройство на територията и техническа инфраструктура“, чийто служебни задължения са изготвянето на чертежи, разпределени в 1 група, продължителност на обучението 40 учебни часа в рамките на 5 дни. Под- дейност 3.3. ”Групови обучения по екипна ефективност, мотивация и лична ефективност, работа с конфликтни потребители” – 30 човека- служители на Район „Тракия“ от различните отдели и дирекции ще вземат участие в това изнесено обучение, разпределени в 1 група, която ще премине обучение от 16 учебни часа в рамките на 2 дни. Под- дейност 3.4. ”Актуални проблеми на строителния процес по ЗУТ. Режим на договаряне между страните в строителния процес” – 6 човека- назначени в Дирекция „Устройство на територията и техническа инфраструктура“, разпределени в 1 група, която ще премине обучение от 16 учебни часа в рамките на 2 дни. Под- дейност 3.5. „Лидерски умения. Междуличностни отношения. Умение за говорене пред публика. Управление на конфликти” – 8 човека- ръководният екип на районната администрация, включващ: кмета, заместник кметовете, секретаря, директорите на дирекции и началниците на отдели, предвижда се обучението да е изнесено /се проведе извън града/. Участниците в него ще бъдат разпределени в 1група, с продължителност на обучението от 16 учебни часа в рамките на 2 дни. Под- дейност 3.6. ”Английски език- лексика, функционална граматика и способност да се разбират и съставят устни и писмени послания“- 1во ниво /102 часа/- 12 човека разпределени в 2 групи по 6 човека като всяка от групите ще премине обучение от 102 часа, разпределени в 34 дни по 3 часа; 2ро ниво /111 часа/ – 6 човека – разпределени в 1 група с продължителност на обучението от 111 часа, разпределени в 37 дни по 3 часа. Служителите, които ще вземат участие в чуждоезиковото обучение ще бъдат избрани от всички дирекции и отдели на Район „Тракия“ в зависимост от преките им служебни задължения и необходимостта им от това обучение. Под- дейност 3.7. „Обучение по Практически умения за представяне и разясняване на административни норми, процедури и решения при предоставянето на услуги към гражданите и представителите на бизнеса“- двумодулно обучение. Ще се проведе в рамките на гр.Пловдив и всеки от модулите ще бъде по 16 часа. Във всеки модул ще вземат участие по 20 служителя. 59 258.00 0.00
Дейност 1: Организация и управление: Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. Дейността обхваща: • Създаване на организационни предпоставки за управлението на проекта. • Изготвяне на тръжна документация • Правилно разпределение на ресурсите и отговорностите при изпълнението на проекта. • Постигане на заложените цели и резултати. • Логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите. • Провеждане на тръжните процедури предвидени в проекта. 11 267.78 0.00
Дейност 4: Информация и публичност: Съгласно коригендума на Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и Ръководството за информиране и публичност дейностите по информиране и публичност ще се осъществяват чрез: • Изработване на табела за проекта с флага на ЕС, наименование на проекта и посочване на подкрепата от ЕС; • Изработка на 1000 броя брошури за представяне на постигнатите резултати и проведените дейности при реализацията на проекта; • Предоставяне на информация за финансовата подкрепа от ЕС по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ в официалната документация на проекта в съответствие с изискванията, предвидени в Ръководството за публичност; • Провеждане на пресконференция при стартирането на проекта за информиране на обществеността и представяне на проекта; • Провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта. Ще се представят заключителните резултати, степента в която проектът е постигнал предварително поставените цели и задачи, перспективите за очаквано устойчиво продължаване на дейността.; • Изработване на банер и публикуване на информацията на интернет сайта на общината. 5 240.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.