Укрепване капацитета на служителите на АГКК и СГКК чрез придобиване на специфични професионални умения за работа с КАИС за подобряване на предоставяните административни услуги на гражданите и бизнеса
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 2. Дейности за информация и публичност: Целта на тази дейност е информиране на широката общественост относно проектните дейности, цели и очакваните резултати. Посредством използването на подходящи комуникационни средства, ще бъде осигурена публичност на проекта при спазване на всички изисквания за информация и публичност на Оперативна програма „Административен капацитет”. За целта предвиждаме следните изпълнение на следните мерки и дейности:
• Организиране и провеждане на 2 пресконференции – встъпителна и заключителна
• Изготвяне на 2 броя публикации в местни и/или национални печатни издания
• Изработване на100 броя USB за участниците в обученията
• Изготвяне на 1 банер със стойка
4 100.00
0.00
Дейност 1. Повишаване квалификацията на служителите в АГКК за предоставяне на комплексни електронни административни услуги чрез специализирано обучение: В рамките на настоящата основна дейност се предвижда провеждането на едно специализирано обучение, свързано с работата с портала за електронни административни услуги на АГКК – КАИС (Кадастрална административна информационна система). Обучението е предназначено за служители на експертни позиции в АГКК и СГКК, работещи със системата.
Преди стартиране на обучението ще бъде разработен въпросник за анализ на нуждите от обучение на целевата група. Въпросникът ще има за цел да определи нивото на компетентност сред служителите по предвидените теми, като резултатите от обобщената информация ще послужат при структурирането и адаптирането на обучителната програма спрямо актуалните нужди.
Обучаемите ще бъдат разпределени в 5 групи по 20 участника на регионален принцип. Всяка група ще премине четиридневно изнесено обучение с откъсване от работния процес. Програмата на обучението за всяка група ще включва по 2 тематично обособени модула, фокусирани върху:
• Работа с портала за електронни административни услуги на АГКК – КАИС: специфики в процеса по обработване на постъпили заявления, изготвяне и предоставяне на актуални кадастрални данни на клиентите;
• Спазване и прилагане на разпоредбите на Закона за електронното управление и приложимата нормативна уредба във връзка с предоставяните от АГКК услуги чрез КАИС.
Дейността е предмет на възлагане на външен изпълнител по правилата на ЗОП, който ще проведен анализа на нуждите от обучение, ще разработи обучителните програма и материали и ще осигури логистичното обезпечаване на всички услуги в рамките на дейността.
115 000.00
0.00
Дейност 3. Организация и управление на проекта : След стартиране на проекта, бенефициентът ще сформира петчленен екип за управление, състоящ се от:
• Ръководител на проекта
• Координатор на проекта
• Координатор методолог
• Технически сътрудник
• Счетоводител на проекта
Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде непрекъснато проследявана.
Екипът по проекта ще управлява проекта и ще отговаря за подготовката на документи, координирането на дейностите между отделните служители, комуникацията с УО на ОПАК и изпращането на междинни и годишни доклади до УО на ОПАК.
Екипът ще следи процеса по подготовка на тръжни документации и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители на проектните дейности. Екипът ще отговаря за надлежното съхранение на всички документи, свързани с изпълнението на дейностите и ще осъществява мониторинг и контрол върху вън шните изпълнители с цел навременно, качественно и ефективно постигане на заложените индикатори и очаквани резултати.
13 788.89
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN