Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност №1 „Разработване на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“: Община Садово ще възложи на външна фирма-изпълнител, разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Външната фирма-изпълнител ще подготви документациите, ще бъдe обявeнa и проведенa процедурата за изпълнител на дейностите. 5 000.00 0.00
Дейност №2 „Провеждане на обучения, включени в каталога за обучения на Института по публична администрация (ИПА) „ : Съгласно проведения предварителен анализ се изготви списък с избраните теми за обучения от служителите в администрацията. Компютърно обучение 1. Курс: Административно обслужване (от Каталога на ИПА - ИТО-4) -25 служителя. 2. Курс: MS Excel за икономисти (от Каталога на ИПА - ИТО-15)-5 служителя. 4. Курс: Бази данни с MS Access - начинаещи (от Каталога на ИПА - ИТО-20)-15 служителя. 6 200.00 0.00
Дейност №3 „Провеждане на други специализирани обучения“: 1. Обучение по Планиране и управление на дейността на общината в условия на криза Обучението ще даде основни знания на служителите за подходите, методите и моделите за управление, същността и видовете кризи, както и етапите при управлението на кризата. Участниците ще придобият умения за измерване на потенциалните въздействия и установяване на границите на кризата, ще се научат да разпознават факторите, които биха могли да задълбочат влиянието на кризата. Полученият опит по време на обучението ще подпомогне служителите да овладеят различни техники за извличане на опит за управление в условията на криза, както и основните фактори, които влияят върху управлението в такъв етап. 2. Успешно общуване в неформална среда Обучението съдържа основополагащи социални умения за водене на удовлетворяващ страните разговор, техниките за активно слушане и адекватно на ситуацията поведение. Участниците ще се запознаят с личностовата типология в процеса на общуване с другите и ще имат възможност практически да отработят представените поведенчески и етични правила в общуването. В програмата се разглеждат типовете неформална среда и умението за корекции на общуването спрямо средата. 3. Ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми Обучението съдържа основна информация за същността и развитието на публичната администрация, ролята и взаимодействието й с другите сектори. Основни умения, които ще придобият служителите са разбирането на същността на инструментите за управление, познаването на видовете комуникативни канали и тяхното влияние върху преките задължения на служителите, което ще доведе до подобряването взаимодействието между звената и отработването на по-ефективни структури на комуникация. 42 750.00 0.00
Дейност №4 „Информация и публичност”: Разгласяване на проекта, обхвата на услугите и дейностите, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали, в т.ч.: Организиране на пресконференции -2бр.за напредъка по проекта (встъпителна и заключителна) Отпечатване и разпространение на 200 бр. рекламни информационни листовки. Отпечатване на 50 бр. плакати. 3 090.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.