Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на квалификацията и професионалните знания и умения на служителите  
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Д 1 - Провеждане на обучения в ИПА за служители на АДФИ, съобразно техните професионални задължения и потребности от обучения: В тази дейност се включват 27 обучения, които ще преминат 102 служители на АДФИ по Каталога на ИПА за 2013 г.: - "Стратегически мениджмънт в държавната администрация" (УА-1) - "Управление на промяната времето и стреса"(ЧР-5) - "Връзки с обществеността" (ЕФ-3) - "Държавен протокол и церемониал" (ЕФ-7) - "Оценка за въздействие на законодателството и политики(предварителна и последваща)" (ПР-1) - "Основни производства по АПК за юристи" (ПР-5) - "Основни производства по АПК за неюристи" (ПР-6) - "Прилагане на правото на ЕС в държавите членки" (ПР-12) - "Участие на България в процеса на вземане на решения от институциите на ЕС и нарушение на задължението за прилагане на правото на ЕС" (ПР-15) - "Конфликт на интереси-правна рамка и практики" (ПР-17) - "Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация" (ПР-25) - "Професионална етика и етично регулиране"(ПР-26) - "Одитна дейност на публичните финанси" (ФС-1) - "Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия"(ФС-2) - "Новите моменти при извършването на одити за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия" (ФС-3) - "Външен и вътрешен одит"(ФС-4) - "Управление на собствеността" (ФС-6) - "Практически умения за ефективни комуникации" (ФС-8) - "Работа с електронно подписани документи" (ИТО-5) - "Електронни таблици с MS Exsel (базов курс)"(ИТО-8) - "Електронни таблици с MS Exsel (напреднали)" (ИТО-9) - "Обмен на данни между MS Excel и MS Word" (ИТО-11) - "Функции в MS Exsel" (ИТО-12) - "Основни познания за VISUAL BASIK и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS Excel" /сигнатура (ИТО-19) - "Бази данни в MS ACCESS (начинаещи)"(ИТО-20) - "Презентационни умения. MS POWER POINT"(базов курс) (ИТО-23) - Разговорен немски език (базов курс) 21 318.00 0.00
Д 2 – Провеждане на обучение на тема „Международни счетоводни стандарти”: Предвижда се обучението да бъде с теоритико –приложен характер с продължителност 60 учебни часа (7 дни по 8,5 уч. часа средно). Обучението се предвижда да се организира за 40 служители – служители на ръководна длъжност и ключови финансови инспектори имащи функции на ръководство, координация, подпомагане и контрол на дейността на финансовите инспектори, както и за служители от отдел ФСДУС. Поради тази причина то ще бъде организирано на две групи по 20 служители в различен времеви период, така че да не се нарушава работния цикъл. Целта е по време на обучението служителите да получат задълбочени знания за международните счетоводни стандарти и приложението им. Освен лекционен материал по време на обучението ще се разглеждат и обсъждат конкретни примери от практиката и ще се решават казуси. 30 150.10 0.00
Д 3 - Дейности за информация и публичност: За осигуряване на информация на широката общественост и публичност на проекта се предвижда: - организиране на пресконференция за оповестяване на началото на проекта и пресконференция за приключване на проекта с оповестяване на резултатите от него; - отпечатване и разпространение на информационни и рекламни материали; - публикуване на информационни материали на Интернет страницата на АДФИ. 3 685.00 0.00
Д 4 - Дейности за организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще обхване – организацията и управлението на отделните дейности, управлението на човешките ресурси, управление на времето за изпълнение на проекта и управление на финансовите средства по проекта. Дейностите по организация, управление, отчетност, мониторинг и контрол продължават през целия период на изпълнение на проекта и ще се изпълняват съобразно изискванията на проекта. Дейностите за организация и управление ще се осъществяват от екипа по проекта – ръководител, координатор и счетоводител. 5 444.15 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.