Повишаване капацитета на Общинска администрация Стралджа за успешно прилагане принципите на добро управление в сферата на социалните дейности чрез обучение на служителите.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1. Изготвяне на документация за провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнител на отделните дейности и провеждане на тръжните процедури.: Разработването на документацията за избор на изпълнител по дейност 2 и дейност 4, както и провеждането на процедурите, ще бъде извършена от екипа по проекта.
Екипът ще разработи 2 пакета тръжни документи:
1. Тръжна документация за избор на изпълнител по дейност 2: Провеждане на модулно обучение на 2 групи от по 60 служители, състоящо се от следните модули:
-І модул: Работа с уязвими групи граждани – деца в риск.
-ІІ модул: Работа с уязвими групи граждани – възрастни и самотно живеещи с проблеми при социалното включване
2. Пакет тръжна документация за избор на изпълнител на дейности по информация и публичност.
Процедурите ще бъдат по ЗОП, при отчитане правилата за всяка от процедурите от гледна точка на стойността.
0.00
0.00
Дейност 2. Провеждане на модулно обучение на 80 служители от звената , работещи в социалната сфера:
-І модул: Работа с уязвими групи граждани – деца в риск;
-ІІ модул: Работа с уязвими групи граждани – възрастни и самотно живеещи с проблеми при соц: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител чрез процедура по ЗОП.
Община Стралджа чрез екипа за управление на проекта, ще контролира работата на избрания изпълнител и ще заплати получената услуга. Изпълнителят ще извърши:
Едно 3-дневно модулно обучение на служителите от Общинска администрация Стралджа, работещи в социалната сфера по следните теми:
-І модул: Работа с уязвими групи граждани – деца в риск;
-ІІ модул: Работа с уязвими групи граждани – възрастни и самотно живеещи с проблеми при социалното включване.
Изпълнителят ще осигури за всеки модул:
- обучителна програма, която предварително ще съгласува с възложителя;
- комплекти с обучителни и помощни материали за всички участници. Комплектите ще включват: папка, ноут-пад, химикал, както и презентациите, които ще бъдат представени по време на обучението.
- зала и техническо оборудване за провеждане на обучението;
- регистрация на участниците в обучението;
- транспорт на обучаваните до и от населеното място, в което ще се проведе обучението;
- престоя на обучаваните в хотела (2 нощувки) и храненето (4 кафе-паузи, 3 закуски, 3 обяда и 2 вечери), застраховка.
63 000.00
0.00
Дейност 3. Провеждане на обучение в ИПА на 10 служители по теми от Каталога за 2013.: По дейност 3 - 10 служители от Общинска администрация ще преминат курсове за обучение в ИПА по каталога за 2013 г., а именно:
Е- правителство – успешни практики и предпоставки за развитие /ИТО-1/ - 2 участника
Методи и техники за прозрачна администрация /ПР-28/- 2 участника;
Оценка на въздействието на законодателството и политики/предварителна и последваща/ - ПР- 1 – 2 участника;
Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации – ПР- 19 – 4 участника.
Подбраните теми за обучение са съобразно нуждите работещите в социалните звена на Общинска администрация Стралджа да развиват умения за подпомагане на потребителите на социални услуги при тяхното ползване и заявяване. Заложените в Бюджет 2012 средства за обучение в размер на 5184.80 лв. не са достатъчни , за да се проведат тези курсове.
Чрез включването на служителите в обучение по тези конкретни теми ще се създаде възможност специалисти, да повишат своята експертиза.
- Обучени 2 служители по Е- правителство – успешни практики и предпоставки за развитие
- Обучени 2 служители по Методи и техники за прозрачна администрация
- Обучени 2 служители по Оценка на въздействието на законодателството и политики/предварителна и последваща/;
- Обучени 4 служители по Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации;
3 280.00
0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Дейността включва:
• Провеждане на 2 пресконференции :
- Встъпителна пресконференция за откриване и започване изпълнението на проекта с не по-малко от 80 участника.
- Заключителна пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и постигнатите резултати – с не по-малко от 80 участника
• публичност на проекта в медиите – минимум 2 публикации;
• 1 рекламен банер на Интернет-страницата на Община Стралджа;
• Изработване на рекламни материали
- 80 пакета с рекламни материали (папка А4, химикал, блокнот, USB) за участниците в модурното обучение;
- 100 брошури, представящи финансиращата програма, идеята, целите и начина на изпълнение на проекта за встъпителната пресконференция и разпространение;
- 100 брошури представящи резултатите от проекта, допринасящи за споделяне на опита по проекта;
- Изработване на информационен транспарант с размери 200 см х 80 см. Върху транспаранта ще се посочат:
− вида и името на проекта;
− емблемата на ЕС в съответствие с графичните стандарти и наименованието „Европейски съюз”;
− логото и слогана на ЕСФ;
− логото и слогана на ОПАК;
- 1 табела: за входа на Общината
4 778.40
0.00
Дейност 5. Дейности по управление на проекта: Проектът ще се управлява от екип, назначен със заповед от кмета на общината.
В екипа ще се включат : ръководител, координатор, експерт „Мониторинг и вътрешна оценка”, счетоводител, технически сътрудник. Всеки от членовете на екипа ще изпълнява конкретни функции съобразно добрия проектен мениджмънт /описани в т. 4 от формуляра/. Отговорностите и задълженията на членовете на екипа са съобразени със спецификата на интервенцията и ще залегнат в длъжностните характеристики за съответните позиции.
7 891.60
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN