Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Изграждане на модерна администрация чрез повишаване равнището на професионалната компетентност и квалификация на служителите на Община Кюстендил.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ДЕЙНОСТ 1: Управление на проекта: В рамките на тази дейност ще се сформира екипа по проекта. Екипът ще се състои от ръководител, координатор, експерт тръжни процедури и счетоводител. Ще бъде проведена първата обща среща на екипа, на която ще се очертаят основните насоки и приоритети на работа. В процеса на изпълнение на проекта ще бъдат провеждани редовни такива срещи. Ръководителят на проекта ще запознае екипа с принципите и правилата на работата в екип, както и с механизмите за оценка, отчетност и обратна връзка. В рамките на тази дейност ще бъдат разпределени задълженията и отговорностите между членовете на екипа. Общината ще предостави необходимите за осъществяването на проекта ресурси и информация. Тази дейност включва още непрекъсната координация; мониторинг на проекта; оценка на резултатите; вътрешна оценка и контрол. 6 921.60 0.00
ДЕЙНОСТ 2: Подготовка, съгласуване и провеждане на процедури по ЗОП, свързани с проекта: Подготовката на документация за възлагане на обществени поръчки, влючва решения, обявления, указания за участие, технически спецификаци, методика за определяне на оценката, договори и други документи, по-голяма част от тях, подлежащи на съгласуване. Подготовката на документацията и провеждането на процедурите по ЗОП ще бъде извършена от кандидата - Община Кюстендил. Изпълнители на дейността се явават представители от отдела разработващ документацията за обществени поръчки, включени в работата на екипа за изпълненеие на проекта. Ще бъде проведена обществена поръчка по реда на ЗОП със следните обособени позиции: - Провеждане на специализирано чуждоезиково обучение – английски език; - Провеждане на специализирано обучение за работа с AUTO CAD. Втората процедура, която ще бъде проведена по реда на ЗОП ще бъде с предмет: „Изпълнение и разпространение на дейности по информация и публичност”. Подготвената тръжна документация ще съдържа ясни и точни указания и техническа информация, която да позволи на участниците в търговете да изготвят своите оферти. Ще бъдат използвани прозрачни и подходящи критерии за оценка и подбор. 0.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3: Провеждане на специализирани обучения: Провеждане на специализирано чуждоезиково обучение по АНГЛИЙСКИ ЕЗИК Организиране и реализиране на учебни програми в две нива по английски език, съответно за начинаещи и напреднали, съобразени с европейските стандарти. Обучението ще се организира според принципите на комуникативния подход и ще бъде ориентирано към развитие на практически умения и навици за общуване на английски език. Занятията ще се провеждат в групи, формирани на принципа на еднакво равнище на знания по езика и ще се провежда в интерактивна образователна среда. Провеждане на специализирано обучение за работа с AUTO CAD Запознаване с интерфейса на компютърната програма AutoCAD - софтуерно проектантско приложение за двуизмерно и триизмерно проектиране и чертане и последващ обучителен курс. 38 550.00 0.00
ДЕЙНОСТ 4: Провеждане на обучения от каталога на ИПА: Провеждане на обучение за УПРАВЛЕНИЕ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТИ С MS PROJECT (ИТО-25); Обучение за служебно развитие на служителите, участващи в процесите по разработване, реализация и управление на проекти, разработване на работни планове за изпълнение на проекти със средствата на MS Project. Провеждане на обучение ЕЛЕКТРОННИ ТAБЛИЦИ С MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8); Обучение по програмен продукт, предназначен за работа с електронни таблици и предлагащ опростен графичен интерфейс за връзка с крайния потребител и богати възможности за въвеждане, изчислителна обработка, анализиране и съхраняване на данни, както и намиране по-лесни решения на сложни проблеми. Провеждане на обучение по оценка на риска на проекти с помощта на MS EXCEL Компютърно обучение за професионално развитие на служителите в Общинска администрация гр. Кюстендил за придобиване на знания и технически умения при боравенето със софтуерната програма MSExcelза търсене на по-лесни и бързи решения на сложни проблеми, касаещи ежедневни служебни ангажименти. Управлението на риска на проекта е пряко свързано с максимално пълното определяне на вероятните рискове при изпълнението му и намиране на начини за тяхното редуциране или отстраняване. 20 300.00 0.00
ДЕЙНОСТ 5. Дейност за информация и публичност: Дейностите за осигуряване на информация и публичност за проекта ще се извършват по време на реалното му изпълнение и ще включват дейности за подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта. В рамките на проекта са предвидени дейности за публичност, които ще се предвидят от кандидата и партньора и включват: • Провеждане на две пресконференции – първата ще се проведе след подписване на договора за изпълнение на проекта и втората - при приключване на проекта и оповестяване на резултатите от него; • Плакат - 2 бр.; • Материали за презентации – брошури 150 бр., банери – 2 броя.; • Публикации в местна преса – 2 бр. - на чернобяла и на цветна страница; • Комплект рекламни материали с цел публичност на самия проект и неговото финансиране – 150 комплекта, включващи органайзер, флаш – памет, тениска и химикалка с лого; • Платени излъчвания по местни електронни медии - 3 бр.; Върху всички информационни и рекламни материали, свързани с проекта ще бъде изобразен флага на ЕС и логото и слогана на ОПАК – „ОПАК. Експерти в действие”. 6 868.00 0.00
ДЕЙНОСТ 6: Изготвяне на финален технически и финансов отчет по проекта и предаване на отчетите: Екипът по проекта ще изготви технически и финансов отчет съгласно изискванията на Управляващия орган. Отчетите ще бъдат предадени в рамките на дължимия срок съгласно подписания договор. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.