Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на качеството на предлаганите административни услуги и повишаване на удовлетвореността на гражданите и бизнеса 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Изграждане на институционален модел за достигане на адекватен технологичен и административен капацитет по предоставяне на качествено административно обслужване в целевия регион : Създаване на експертен консултативен екип 29 342.88 0.00
2. Анализ на състоянието на административното обслужване за подобряване на технологичните процеси в администрациите на община Монтана и общините от целевата група: Анализ на състоянието на работните процеси по предоставяне на административни услуги от община Монтана и 5 целеви общини: Вършец, Берковица, Георги-Дамяново, Бойчиновци и Чипровци 55 625.20 0.00
3. Подобряване и унифициране на технологичната и ресурсна обезпеченост в общините : Мрежови сървър бази данни и верификация на достъп; 6 бр. настолни компютърни системи; високоскоростни скенери; мултимедийни дисплеи; 2 бр. преносими компютри 34 180.00 0.00
4. Оптимизация на деловодно-управленската система с цел по-висока функционалност на АИС в община Монтана и интеграция с АИС на целевите общини по проекта: Интеграция на изнесени звена на общинска администрация; осигуряване на възможности за пълен електронен документооборот; разработване и внедряване на система за предоставяне на електронни услуги 201 888.00 0.00
5. Повишаване на местния капацитет за работа с нови технологии и ефективно взаимодействие в процесите по предоставяне на услуги: Обучение по: работа с информационните системи и електронни услуги; етика за обслужване на бизнеса и гражданите; работа в интегрирана административна среда; обучително посещение в Австрия 188 048.20 0.00
6. Разработване на анализи за нивото на удовлетвореност на гражданите и бизнеса: Въвеждане на система за експресна обратна връзка; анкети/обратна връзка за граждани и анкети/обратна връзка за служители от администрацията; разработване и ефективно въвеждане на харта на клиента 55 332.00 0.00
7. Изграждане на портал за общински услуги и интеграция с индивидуалните интернет страници на общините : Дейността ще осигури подобрена функционалност на общинските интернет сайтове и ще ги приведе към унифицираната визия на държавната администрация 50 000.00 0.00
8. Дейности за информация и публичност : 2 пресконференции; 2 интервюта в местната преса; 2 участия в предавания на радиото и телевизията; банери; информационна табела; информационна брошура; публикуване на текуща информация в интернет; промоционни аксесоари 18 570.00 0.00
9. Независим одит на изпълнение на проекта: Одитен доклад 10 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.